|
מוזיקה ישראלית! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DJ_BoN |
אני דווקא אוהב ישראלי במיוחד ישנים כאלה (מי שיעז לצחוק אני חונק אותו =))
דני סנדרסון, כוורת, חווה אלברשטיין, אההההה ואריק אינשטיין המלך!!1
היהודים ואביב גפן גם אני ממש אוהב רק שזה מדכא אז אני עובר ישר לטראנסים =)
ואני ממש אהבתי את אינפקציה אבל הם בכלל לא כותבים דברים חדשים.. |
|
|
| Scorchio |
משינה - העמותה לחקר התמותה
הדיסק הכי טוב של מוזיקה ישראלית שיצא אי פעם |
|
|
| Dj-2TaLL |
סבבה...
אם מדברים שירים ישראלים (לא שאני אוהב אותם כלכך) יש אמן אחד קוראים לו יהל, שמעתי עושה בן זונה של שירים...
נצטט את אליס דיג'י שהיא אמרה ובצדק:
WHO NEEDS GUITARS ANYWAY???
...תקבלו את הרמז |
|
|
| MoSH_MaN |
1.תוורידו
אריאל_הורביץ_-_רנה
2.למישהו יש מושג מאיפה להוריד שירים בעבירת חוץ מקזה? |
|
|
| Hell_Copter |
קודם כל...
אני רוצה לציין שאליס דיג'יי זה הרכב ולא זמרת...
בין היתר גם חברים שם סוונסון ויוהן גילן
אחרי שהבהרנו את זה...
הנה אתר עם שירים ישראליים...
www.israelimp3.up.co.il
יכול להיות שהוא לא עובד... אם הוא לא עובד אז סורי
הורדתי ממנו מלא שירים... מלפני מלא זמן
והנה אתר על משינה כולל שירים להורדה
www.mashina.up.co.il |
|
|
| Dj-2TaLL |
שונא מוזיקה ישראלית!!!
רק שירם כל היום על להתאבד, כל הפריקים האלה...
שיהיו בריאים
:):):)
למרות שיש שירים ישראלים יפים...
:p :p :p |
|
|
| Trance man |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
שונא מוזיקה ישראלית!!!
רק שירם כל היום על להתאבד, כל הפריקים האלה...
שיהיו בריאים
:):):)
למרות שיש שירים ישראלים יפים...
:p :p :p |
בואנה אחי אתה מדבר בדיוק כמוני..! :toothless |
|
|
| Dj-2TaLL |
רציתי גם מקודם לכתוב על סגנונות, אני אישית יכול לסבול הכול, כמעט, חוץ מפופ וכל הזבל שיש באם,טי,וי...
אם השיר עצמו יפה בעיני (אוזני) אז הוא יפה, יש מלא שירים שאני ממש ממש אוהב, שאני פה ושם תופס ברדיו אם אני יוריד אותם ויקשיב להם 24 שעות אז מה זה עזר לי?
אני עכשיו ישנא את השירים האלה...
הנקודה שלי (אני חושב למה די בילבלתי את עצמי) אם יש שיר יפה לא צריך לשמוע אותו כל הזמן, ופופ = זבל!!!
:D :D :D
אהה ורציתי להגיד גם שאני פתוח לכל הסגנונות חוץ מפופ, כל מה שיפה אני יקשיב לו...
:) |
|
|
| DjChook |
טוב נתחיל ככה. מי שמכיר אותי, ואני יודע שלרובכם זה לא יצא...
אז אני ממש לא פריק, גר בשיכון ותיקים רמת גן, צפונבון כמו שצריך, חחח.
עכשיו, קודם כל, מה הקשר לפריקים, הם האנשים הכי מצחיקים ושרוטים בעולם
חוץ מהקטע של מטאל ופאנק והסמים, אין לי בעיה עם פריקים
ועם פריקיות בכלל (מזדיינות חושרמוטא, תנסו...).
עכשיו בקשר למוזיקה כי זה הרי פורום של מוזיקה (טראנס)
משינה גדולים !
אבל אין אין אין כמו היהודים, מי שרשם לפני כ"כ צדק,
תשמעו את מחפש תשובה, את עוד ארון אחד...
וגם עברי לידר - בתי קפה נחמד מאד, כמו החתימה שלי :)
עכשיו שאר הסגנונות לא משהו , אבל אפשר לסבול
אני עכשיו עם הדיסק של לינקינ פארק (אח שלי קנה לי - הוא לא מבין שאפשר להוריד) ואני לא מפסיק לשמוע ואתו, הם גדולים גם..
חוץ מזה רק טראנס, ווקל טראנס עדיף
תגיבו... |
|
|
| DjChook |
שכחתי עוד משהו
מה אתה לעזאזל מוריד מקאזה
אין כמו אודיאו גלאקסי
גם למוזיקה ישראלית,
אתה פשוט רושם באנגלית-עברית
יעני
hayehudim
ivri lider
שים לב איזה מטומטמים עם אני רושם
ivri lider - batei cafe
זה מוצא אחד
אבל אם אני רושם
ivri lider- batei kafe
זה מוצא הרבה
מי המטומטם שרושם עם קיי קפה ??? |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DjChook
מי המטומטם שרושם עם קיי קפה ??? |
אתה רוצה לדעת את הסיבה?
בגלל זהנ רצו לסגורא את אי מש
כי שמו את כל השירים והדברים המקוריים
אז כולם היו חייבים לשנות את השם קצת
כמו שהם אתה הולך לקנות דיסק בשוק תראה שהשמות לא כותבים טוב... |
|
|
| dj alonzo |
| quote: | Originally posted by Trance man
טוב אני לא רוצה להעליב אותכם..אבל מה אתם מפגרים?! אני רואה פה שירים מזרחיים!! בושה וחרפה!!!!!!!! :) חשבתי שבפורום כזה אני לעולם לא יראה כאלו דברים! |
!!!!מזרחית = חרא
אני שונא את זה.. אני באמת לא מבין איך מישהו מסוגל להקשיב לזבל הזה... דוגרי אני מעדיף בריטני ספירס על מזרחית!
ובקשר למשינה - באמת הייתה להקה בתתתת זזזזזווונננהההה! רכבת לילה לקהיר = אחד השירים הכי טובים שיצאו אי פעם!
וגם היהודים טובים... ואני לא פריק, אבל יש לי חברים שהם כן, ואני לא מבין למה אנשים שופטים אנשים אחרים רק בגלל המוזיקה שהם שומעים.:whip: |
|
|
|
|