|
מוזיקה ישראלית! (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
| איך לעזאזל בודקים כמה אחוז שומן יש לך ? |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מתחת ל 15 זה טוב מאוד!!
אתה לא צריך להיות שחיף בלי טיפת שומן
זה ממש לא בריא
אתה צריך שיהיה לך טיפה שומן |
מתחת ל15 אחוז שומן לא אומר שאתה שחיף......
שרירים זה לא שומן
יש לי שרירים ולא שומן ;) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
מתחת ל15 אחוז שומן לא אומר שאתה שחיף......
שרירים זה לא שומן
יש לי שרירים ולא שומן ;) |
לא אמרתי מתחת שמתחת ל 15 זה שחיף
אני אומר שבין 5 ל 15 זה מצוין!!!!
לא קשור אם מה שיש לך זה שרירים או עצמות
מבין? |
|
|
| DjChook |
דיי כבר לקשקש על זה,
מוש, אתה הכי אומר שפוסטים כאלה מפגרים
תריבו על זה באייסיקיו
ותסביר לי כבר איך מודדים אחוז שומן בגוף |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DjChook
דיי כבר לקשקש על זה,
מוש, אתה הכי אומר שפוסטים כאלה מפגרים
תריבו על זה באייסיקיו
|
זה לא מפגר....
אתה צריך להבין זה דווקא נושא חשוב שומן וכל זה...
| quote: | | Originally posted by DjChook ותסביר לי כבר איך מודדים אחוז שומן בגוף[/B] |
תתחיל לעשות ספורט...וגם חדר כושר ,זה יהפוך אותם לשרירים אחרי זמן של עבודה... |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
תתחיל לעשות ספורט...וגם חדר כושר ,זה יהפוך אותם לשרירים אחרי זמן של עבודה... |
יא שיכור, אני עושה חדר כושר
וספורט
ואתלטיקה קלה...
פשוט לא הבנתי איך אתם מודדים את השומן בגוף
מאיפה אני יודע כמה אחוז יש לי ? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
יא שיכור, אני עושה חדר כושר
וספורט
ואתלטיקה קלה...
פשוט לא הבנתי איך אתם מודדים את השומן בגוף
מאיפה אני יודע כמה אחוז יש לי ? |
עקרונית אתה לא ממש יכול למדוד אחוז שומן לעצמך...
אבל מה שאתה יכול לראות בעצמך זה לתפוס עם היד את השומן בבטן ולראות אם יש הרבה... או בגב בין השכמות
או מתחת ליד.. יד אחורית שהיא רפויה ואתה לא עושה שריר
ככה אתה יכול לקבל מושג כמה בערך יש לך
בשביל דיוק צריך ללכת לרופא או משהו שיבדוק |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
עקרונית אתה לא ממש יכול למדוד אחוז שומן לעצמך...
אבל מה שאתה יכול לראות בעצמך זה לתפוס עם היד את השומן בבטן ולראות אם יש הרבה... או בגב בין השכמות
או מתחת ליד.. יד אחורית שהיא רפויה ואתה לא עושה שריר
ככה אתה יכול לקבל מושג כמה בערך יש לך
בשביל דיוק צריך ללכת לרופא או משהו שיבדוק |
DAMN
המצב קשה |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
עקרונית אתה לא ממש יכול למדוד אחוז שומן לעצמך...
אבל מה שאתה יכול לראות בעצמך זה לתפוס עם היד את השומן בבטן ולראות אם יש הרבה... או בגב בין השכמות
או מתחת ליד.. יד אחורית שהיא רפויה ואתה לא עושה שריר
ככה אתה יכול לקבל מושג כמה בערך יש לך
בשביל דיוק צריך ללכת לרופא או משהו שיבדוק |
מה?
יש מכשיר אחד...
אחד שהוא לא הכי מדיוק ואחד יותר מדיוק
עשית י בראשון שככה בערל יש לי..
ובלי קשר אם מישהו נראה רזה זה לא אומר שיש לי קצת שומן... |
|
|
| eXeTik |
| איך לעזאזל הגעתם ממוזיקה ישראלית למדידת שומן?! |
|
|
| MoSH_MaN |
צודק
בוא נחזור לפסים
זה באמת נושא מגעיל! |
|
|
| MoSH_MaN |
צודק
בוא נחזור לפסים
זה באמת נושא מגעיל! |
|
|
|
|