|
מוזיקה ישראלית! (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אני מדבר על סיגרייבה אמיתית שיעני יעשו משהו שבמקום כימיקלים זה יהיה שוקולד...
סיגריות שוקלוד יש דבר כזה |
אחי, יש לך סטראטאפ! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אני מדבר על סיגרייבה אמיתית שיעני יעשו משהו שבמקום כימיקלים זה יהיה שוקולד...
סיגריות שוקלוד יש דבר כזה |
מה זה ייתן?!
עוברים ממשהו ממכר אחד למשהו ממכר אחר
ומה יקרה? ידליקו אותן והשוקולד ימס?
אני לא תומך בזה
אבל אם תטרך עזרה בהפצה מוש
אני איתך לאורך כל הדרך |
|
|
| MoSH_MaN |
זה לא ימכר כי אין ניקוטין או דברים מזיקים
זה רק ישמין קצת אם לוקחים הרבה... |
|
|
| Dj Black |
יפה יפה....רעיון טוב
אבל מי הטמבל שיוציא על זה כסף?!?!...
:eyes: |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
זה לא ימכר כי אין ניקוטין או דברים מזיקים
זה רק ישמין קצת אם לוקחים הרבה... |
להשמין זה רע
BELIEVE ME |
|
|
| Hell_Copter |
לא אכפת לי ממש מה תגידו
אבל יש איזה שיר
מוניקה סקס - גשם חזק
אני פשוט חולה עליו!!!!
משמיעים אותו בהפסקות הרבה
איזה שיר יפה
תורידו אותו |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DjChook
להשמין זה רע
BELIEVE ME |
לא באמת
אבל נגיד תקח כמה זה כמו לאכול חטיף שוקולד....
אין לי בעיות שומן
יש לי בערך 11 אחוז שומן מכל הגוף
בדקתי היום ;) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
לא באמת
אבל נגיד תקח כמה זה כמו לאכול חטיף שוקולד....
אין לי בעיות שומן
יש לי בערך 11 אחוז שומן מכל הגוף
בדקתי היום ;) |
מצבך ממש טוב!!
11 אחוזי שומן זה טוב!!
אמרו לי שספורטאי חייב בין 5-15 אחזוי שומן או משהו כזה
אין לי מושג כמה יש לי |
|
|
| arik |
חחחחח
מוזיקה ישראלית אתם לא רצינים
לפי דעתילא צריך לתת לישראלים מיקרופון שישרו שישאירו את זה לתותחים מחול
למרות שיש כמה שירים ישראלים טובים אבל זה נדיר
זה הדעה שלי |
|
|
| arik |
אישית חוץ מכמה שירים ישראלים קלאסים טובים
אני שונא מוזיקה ישראלית
פשוט אני לא מסוגל להקשיב לזה |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מצבך ממש טוב!!
11 אחוזי שומן זה טוב!!
אמרו לי שספורטאי חייב בין 5-15 אחזוי שומן או משהו כזה
אין לי מושג כמה יש לי |
15 אחוז ופחות
יכל להיות לי אפילו פחות
אבלך לא התאמנתי חודש לא שזה כל כך השפיע חודש והפך את השרירים לשומן
אבל עדיין 11 בערך זה לא בדיוק מדיוק אבל זה משהו כזה |
|
|
| Hell_Copter |
מתחת ל 15 זה טוב מאוד!!
אתה לא צריך להיות שחיף בלי טיפת שומן
זה ממש לא בריא
אתה צריך שיהיה לך טיפה שומן |
|
|
|
|