return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
מוזיקה ישראלית! (pg. 3)
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by dj alonzo


!!!!מזרחית = חרא
אני שונא את זה.. אני באמת לא מבין איך מישהו מסוגל להקשיב לזבל הזה... דוגרי אני מעדיף בריטני ספירס על מזרחית!

מההההההההההההההה !!!!!
עדיף מזרחית מבריטני ,עכשיו הגזמת מזרחית זה בסדר
ק'יצי כזה...
quote:
Originally posted by dj alonzo

ואני לא פריק, אבל יש לי חברים שהם כן, ואני לא מבין למה אנשים שופטים אנשים אחרים רק בגלל המוזיקה שהם שומעים.:whip:


מהההההההההההההההההההההההההה!!(פעם שנייה)

מה אתה גנוב?

נראה לך שאם מישהו שומע רוק זה עושה אותו פריק?

לא זה אם הוא שומע מתלבש ומתנהג כמו פריק
עם המכנסיים למטה למטה חולצות של להקות שיער ארוךךךךךךךך שפאום הם מורידים הכל...

מגפיים ומעיל שחור זה פריק!
TranceGiant
Aint nothing like Ravid Gueta, Eyal Golan and Yossi Eden ;)
i actually liked it 3 years ago..i dont hate it now but it passed, i also like machina..and knesiat hasehel a bit..
I sometimes liste to Shlomi Shabat though
Starts singin..
"Ve attt..Haneshama....." ;)
dj alonzo
quote:
Originally posted by MoSH_MaN

מההההההההההההההה !!!!!
עדיף מזרחית מבריטני ,עכשיו הגזמת מזרחית זה בסדר
ק'יצי כזה...


טוב, הגזמתי... שום דבר לא יותר גרוע מבריטני
!!!אבל מזרחית זה לא יותר טוב
quote:

מהההההההההההההההההההההההההה!!(פעם שנייה)

מה אתה גנוב?

נראה לך שאם מישהו שומע רוק זה עושה אותו פריק?

לא זה אם הוא שומע מתלבש ומתנהג כמו פריק
עם המכנסיים למטה למטה חולצות של להקות שיער ארוךךךךךךךך שפאום הם מורידים הכל...

מגפיים ומעיל שחור זה פריק!


אני לא אמרתי שכל מי ששומע רוק זה פריק.... אבל יש פה כאלה שכן.
DjChook
זה נקרא WANNA-BE FREAK

:-)

סתם הכל תלוי בבן-אדם ובסביבה, אי אפשר לעשות הכללות בנושא
dj alonzo
quote:
Originally posted by TranceGiant
Aint nothing like Ravid Gueta, Eyal Golan and Yossi Eden ;)
i actually liked it 3 years ago..i dont hate it now but it passed, i also like machina..and knesiat hasehel a bit..
I sometimes liste to Shlomi Shabat though
Starts singin..
"Ve attt..Haneshama....." ;)


Dude... you're C-R-A-Z-Y!!!!!!
Trance man
חחח
TranceGiant
עליך לא הייתי מאמין..
מה אתה שר לנו פה שירי חתונות!? :)
TranceGiant
Ey im not crazy ;) :whip: :whip:
im just tolerant..i respect every genre of music--and i liked some israeli songs since they remind me on Israel....
:sadgreen: nostalgia
Dj Black
פעם הייתי חולה על אינפקציה ומוניקה סקה
להקות כאלה
:rolleyes:

עכשיו אני כבר לא מתעניין
חוץ מהטי וי טיימס של

פלפלת
קטקטים וכו'
:stongue:
Dj Moriano
quote:
Originally posted by DjChook
טוב נתחיל ככה. מי שמכיר אותי, ואני יודע שלרובכם זה לא יצא...

אז אני ממש לא פריק, גר בשיכון ותיקים רמת גן, צפונבון כמו שצריך, חחח.




אהההה וואלה אתה גר בשיכון ותיקים????

גרתי שם מזמן לפני שעברתי להרצליה
לאמא שלי הייתה מספרת כלבים ליד גן זהירות....
קרוב לאיצ'ה.....


בן כמה אתה????
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Dj Black
פעם הייתי חולה על אינפקציה ומוניקה סקה
להקות כאלה
:rolleyes:

עכשיו אני כבר לא מתעניין
חוץ מהטי וי טיימס של

פלפלת
קטקטים וכו'
:stongue:



אינפקציה !!!

חבר של ישמע את זה בקיץ שיגע אותי

אני לא מאמין שאני גגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגר בפתח תקווה(גם הוא היה מ פ"ת)

Dj Moriano
quote:
Originally posted by MoSH_MaN




אני לא מאמין שאני גגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגר בפתח תקווה(גם הוא היה מ פ"ת)


מההההההה???????????????????
DjChook
חחחח שירי חתונות

יצאה הרי גרסת 2000
עכשיו צריך 2001
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
Privacy Statement