|
מוזיקה ישראלית! (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
שמע כאן שירים ישראלים לא פרסומות
בונאה איזה שם גרוע זה...... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
שמע כאן שירים ישראלים לא פרסומות
בונאה איזה שם גרוע זה...... |
אם אתה חושב שזה גרוע אז כנראה לא ראית את הפרסומת החדשה של קרלו
עם הצירופים והכל
דרקון+רכבת=דרכבת
מגנט+זבוב=מגנוב
והכי הכי הכי גרוע שעליו מתבססת הפרסומת
שוקולד+וניל=שוניל
על הפנים!!!!!!!! |
|
|
| dj alonzo |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אם אתה חושב שזה גרוע אז כנראה לא ראית את הפרסומת החדשה של קרלו
עם הצירופים והכל
דרקון+רכבת=דרכבת
מגנט+זבוב=מגנוב
והכי הכי הכי גרוע שעליו מתבססת הפרסומת
שוקולד+וניל=שוניל
על הפנים!!!!!!!! |
...חחחחח... לא ראיתי את הפרסומת הזאת אחי, אבל כנראה שלא הפסגתי הרבה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by dj alonzo
...חחחחח... לא ראיתי את הפרסומת הזאת אחי, אבל כנראה שלא הפסגתי הרבה |
באמת אבל באמת שלא
עזוב את מי שעשה את הפרסומת
אבל שוניל!?!
צריך להכנס במי שהמציא את זה!!!!! |
|
|
| dj alonzo |
| !באמת.. אם מישהו היה בא אליי ושואל אותי אם אני רוצה שוניל הייתי בועט בו |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אם אתה חושב שזה גרוע אז כנראה לא ראית את הפרסומת החדשה של קרלו
עם הצירופים והכל
דרקון+רכבת=דרכבת
מגנט+זבוב=מגנוב
והכי הכי הכי גרוע שעליו מתבססת הפרסומת
שוקולד+וניל=שוניל
על הפנים!!!!!!!! |
ראיתי אותה אותמול פרסומת מפגרת לאללה,
חשבתי שיביאו איזה צירוף טוב פתאום אני רואה
שוניל |
|
|
| dj alonzo |
| חחחח... עשינו מהט'רד הזה ט'רד על פרסומות:D |
|
|
| DjChook |
אין יותר גרוע מ
"LICK IT TO THE SMOL"
"THIS IS SO TAIM"
יופלה על הזין ! |
|
|
| MoSH_MaN |
אין כמו
טים טם בחלב! |
|
|
| MoSH_MaN |
חשבתם על הסטארט אפ
סיגריית שוקולד? |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
חשבתם על הסטארט אפ
סיגריית שוקולד? |
אין כזה דבר כבר? |
|
|
| MoSH_MaN |
אני מדבר על סיגרייבה אמיתית שיעני יעשו משהו שבמקום כימיקלים זה יהיה שוקולד...
סיגריות שוקלוד יש דבר כזה |
|
|
|
|