return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
מוזיקה ישראלית! (pg. 5)
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
שמע כאן שירים ישראלים לא פרסומות

בונאה איזה שם גרוע זה......
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
שמע כאן שירים ישראלים לא פרסומות

בונאה איזה שם גרוע זה......


אם אתה חושב שזה גרוע אז כנראה לא ראית את הפרסומת החדשה של קרלו
עם הצירופים והכל
דרקון+רכבת=דרכבת
מגנט+זבוב=מגנוב

והכי הכי הכי גרוע שעליו מתבססת הפרסומת
שוקולד+וניל=שוניל

על הפנים!!!!!!!!
dj alonzo
quote:
Originally posted by Hell_Copter


אם אתה חושב שזה גרוע אז כנראה לא ראית את הפרסומת החדשה של קרלו
עם הצירופים והכל
דרקון+רכבת=דרכבת
מגנט+זבוב=מגנוב

והכי הכי הכי גרוע שעליו מתבססת הפרסומת
שוקולד+וניל=שוניל

על הפנים!!!!!!!!


...חחחחח... לא ראיתי את הפרסומת הזאת אחי, אבל כנראה שלא הפסגתי הרבה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by dj alonzo


...חחחחח... לא ראיתי את הפרסומת הזאת אחי, אבל כנראה שלא הפסגתי הרבה


באמת אבל באמת שלא
עזוב את מי שעשה את הפרסומת

אבל שוניל!?!
צריך להכנס במי שהמציא את זה!!!!!
dj alonzo
!באמת.. אם מישהו היה בא אליי ושואל אותי אם אני רוצה שוניל הייתי בועט בו
Dj Moriano
quote:
Originally posted by Hell_Copter


אם אתה חושב שזה גרוע אז כנראה לא ראית את הפרסומת החדשה של קרלו
עם הצירופים והכל
דרקון+רכבת=דרכבת
מגנט+זבוב=מגנוב

והכי הכי הכי גרוע שעליו מתבססת הפרסומת
שוקולד+וניל=שוניל

על הפנים!!!!!!!!


ראיתי אותה אותמול פרסומת מפגרת לאללה,
חשבתי שיביאו איזה צירוף טוב פתאום אני רואה

שוניל
dj alonzo
חחחח... עשינו מהט'רד הזה ט'רד על פרסומות:D
DjChook
אין יותר גרוע מ

"LICK IT TO THE SMOL"
"THIS IS SO TAIM"

יופלה על הזין !
MoSH_MaN
אין כמו

טים טם בחלב!
MoSH_MaN
חשבתם על הסטארט אפ

סיגריית שוקולד?

DjChook
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
חשבתם על הסטארט אפ

סיגריית שוקולד?


אין כזה דבר כבר?
MoSH_MaN
אני מדבר על סיגרייבה אמיתית שיעני יעשו משהו שבמקום כימיקלים זה יהיה שוקולד...


סיגריות שוקלוד יש דבר כזה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
Privacy Statement