return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 
מוזיקה ישראלית! (pg. 8)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
באמת מוזר...
איך באמת הגענו ממוזיקה ישראלית לכזה נושא
אנערף... טוב יאללה עוזבים את זה וזהו
נחליף מרשמים באיי סי קיו במקסימום :D
Hell_Copter
באמת מוזר...
איך באמת הגענו ממוזיקה ישראלית לכזה נושא
אנערף... טוב יאללה עוזבים את זה וזהו
נחליף מרשמים באיי סי קיו במקסימום :D
divx-master
מקווה שזה בסדר ששמתי את הטרד פה ולא בהמלצת שירים

אבל בכל מקרה אני מחפש שירים ישראליים

יענו רוק כזה אבל לא של פריקים

שירים יפים

שמחים - :tongue3

כמו הכל מבינה

וכאלה ...

:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :tongue3
Flotser
quote:
Originally posted by divx-master

יענו רוק כזה

וכאלה ...

:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :tongue3


איכסה :eek:

אני אשמח להמליץ על מזרחית
:wtf:
divx-master
quote:
Originally posted by Flotser


איכסה :eek:

אני אשמח להמליץ על מזרחית
:wtf:


כן רקאסמי איכסה

אבל יש כאלה שכיף לשמוע כשלא בא האוסים ( מיקרים נדירים)

ומזרחית לא הקטע שלי אחי
oDrori
שרון חזיז ועברי לידר - פנסים
תיסלאם - תנו לי רוקנרול
עברי לידר - פנסים

אפחד מהם לא ממש רוק, סתם מה שקפת לי לראש...
Flotser
טוב נו יש כמה שאני אוהב לדוגמא:

תערובת אסקוט - החדר האינטימי
המון שירים של טיפקס....

לא זוכר עכשיו עוד

וכמובן :

מיקי גבריאלוב ויפעת טסה - לחיי האהבה

:wtf:
divx-master
quote:
Originally posted by Flotser

מיקי גבריאלוב ויפעת טסה - לחיי האהבה

:wtf:



חחח ראסמי

יש לי תשיר ותקליפ של השיר בביצוע השחקנים למי שרוצה ...


ו
ODRORI

תודה אחי
oDrori
quote:
Originally posted by oDrori
שרון חזיז ועברי לידר - פנסים
תיסלאם - תנו לי רוקנרול
עברי לידר - פנסים
אפחד מהם לא ממש רוק, סתם מה שקפת לי לראש...


אופס מצטער תיקון:

עברי לידר - בחולצת פסים

בכלל כיף לי לשמוע עברי לידר בעיקר את המילים למה הוא אקטואלי כזה... בשיר הזה פשוט אני אוהב מאוד גם את המוזיקה... אמ... בזמנו הייתי חולה אתניקס ומשינה אבל אני מניח שאני לא ממש צריך להמליץ לך מהם כי הרבה דברים שלהם מוכרים

EDIT:

סתם לכיף:

השוונג של הפיטה - אוכלת מהצד
עד אלייך - ?

לא זוכר איזה להקה אבל אותה להקה ששרה את הכל מבינה...

יהודה פוליקר - בוקר טוב (לא ככה קוראים לשיר, אני לא זוכר את השם שלו) מת על התופים בשיר הזה
Segev
יש לי משהו יותר טוב להציע לך
ריטה - תפתח חלון
שיר ענקקקקק:eyespop: :eyespop: :eyespop:

Hell_Copter
טוב בגלל שראיתי שרוצים פה ט'רד חדש של מוזיקה ישראלית אז החלטתי להחזיר את הט'רד הישן הזה
צירפתי את כל הפוסטים מהט'רד החדש לט'רד הזה
פשוט תעברו על זה יש פה הרבה שירים
GLoBaL-MUZiK
וואי ישלי מלא על מה להמליץ
קבלו

דרישת שלום - ממיטב שירי להקות צהל המתחדשות
Track 18 - להקת חינוך מיוחד, חיל החינוך והגדנע - חורף 73.mp3
Track 03 - להקת פיקוד הצפון - עוד לא תמו כל פלאייך.mp3

MOOK_E._-_Shma_Israel-2002-MSL
02_מדברים_על_שלום-msl.mp3
03_לא_רואה_ממטר-msl.mp3
12_תן_לפה_ת'מיקרופון-msl.mp3

02_זאב נחמה, תמיר קליסקי - התמונות שבאלבום.mp3
13_אהוד מנור, נורית הירש - הבלדה לשוטר אזולאי.mp3

אביב גפן החדש
דיויד ברוזה החדש

אז על תגידו שאני לא ציוני
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 
Privacy Statement