|
מוזיקה ישראלית! (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
באמת מוזר...
איך באמת הגענו ממוזיקה ישראלית לכזה נושא
אנערף... טוב יאללה עוזבים את זה וזהו
נחליף מרשמים באיי סי קיו במקסימום :D |
|
|
| Hell_Copter |
באמת מוזר...
איך באמת הגענו ממוזיקה ישראלית לכזה נושא
אנערף... טוב יאללה עוזבים את זה וזהו
נחליף מרשמים באיי סי קיו במקסימום :D |
|
|
| divx-master |
מקווה שזה בסדר ששמתי את הטרד פה ולא בהמלצת שירים
אבל בכל מקרה אני מחפש שירים ישראליים
יענו רוק כזה אבל לא של פריקים
שירים יפים
שמחים - :tongue3
כמו הכל מבינה
וכאלה ...
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :tongue3 |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by divx-master
יענו רוק כזה
וכאלה ...
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :tongue3 |
איכסה :eek:
אני אשמח להמליץ על מזרחית
:wtf: |
|
|
| divx-master |
| quote: | Originally posted by Flotser
איכסה :eek:
אני אשמח להמליץ על מזרחית
:wtf: |
כן רקאסמי איכסה
אבל יש כאלה שכיף לשמוע כשלא בא האוסים ( מיקרים נדירים)
ומזרחית לא הקטע שלי אחי |
|
|
| oDrori |
שרון חזיז ועברי לידר - פנסים
תיסלאם - תנו לי רוקנרול
עברי לידר - פנסים
אפחד מהם לא ממש רוק, סתם מה שקפת לי לראש... |
|
|
| Flotser |
טוב נו יש כמה שאני אוהב לדוגמא:
תערובת אסקוט - החדר האינטימי
המון שירים של טיפקס....
לא זוכר עכשיו עוד
וכמובן :
מיקי גבריאלוב ויפעת טסה - לחיי האהבה
:wtf: |
|
|
| divx-master |
| quote: | Originally posted by Flotser
מיקי גבריאלוב ויפעת טסה - לחיי האהבה
:wtf: |
חחח ראסמי
יש לי תשיר ותקליפ של השיר בביצוע השחקנים למי שרוצה ...
ו
ODRORI
תודה אחי |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by oDrori
שרון חזיז ועברי לידר - פנסים
תיסלאם - תנו לי רוקנרול
עברי לידר - פנסים
אפחד מהם לא ממש רוק, סתם מה שקפת לי לראש... |
אופס מצטער תיקון:
עברי לידר - בחולצת פסים
בכלל כיף לי לשמוע עברי לידר בעיקר את המילים למה הוא אקטואלי כזה... בשיר הזה פשוט אני אוהב מאוד גם את המוזיקה... אמ... בזמנו הייתי חולה אתניקס ומשינה אבל אני מניח שאני לא ממש צריך להמליץ לך מהם כי הרבה דברים שלהם מוכרים
EDIT:
סתם לכיף:
השוונג של הפיטה - אוכלת מהצד
עד אלייך - ?
לא זוכר איזה להקה אבל אותה להקה ששרה את הכל מבינה...
יהודה פוליקר - בוקר טוב (לא ככה קוראים לשיר, אני לא זוכר את השם שלו) מת על התופים בשיר הזה |
|
|
| Segev |
יש לי משהו יותר טוב להציע לך
ריטה - תפתח חלון
שיר ענקקקקק:eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| Hell_Copter |
טוב בגלל שראיתי שרוצים פה ט'רד חדש של מוזיקה ישראלית אז החלטתי להחזיר את הט'רד הישן הזה
צירפתי את כל הפוסטים מהט'רד החדש לט'רד הזה
פשוט תעברו על זה יש פה הרבה שירים |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
וואי ישלי מלא על מה להמליץ
קבלו
דרישת שלום - ממיטב שירי להקות צהל המתחדשות
Track 18 - להקת חינוך מיוחד, חיל החינוך והגדנע - חורף 73.mp3
Track 03 - להקת פיקוד הצפון - עוד לא תמו כל פלאייך.mp3
MOOK_E._-_Shma_Israel-2002-MSL
02_מדברים_על_שלום-msl.mp3
03_לא_רואה_ממטר-msl.mp3
12_תן_לפה_ת'מיקרופון-msl.mp3
02_זאב נחמה, תמיר קליסקי - התמונות שבאלבום.mp3
13_אהוד מנור, נורית הירש - הבלדה לשוטר אזולאי.mp3
אביב גפן החדש
דיויד ברוזה החדש
אז על תגידו שאני לא ציוני |
|
|
|
|