return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Tomorrowland Foto's & Videos
View this Thread in Original format
Synthesia
Post hier allemaal jullie foto's en vids die je hebt genomen + links met foto's, etc.

Heb een 13-tal clipkes gemaakt verspreid over de dag maar ik zoek nog wat webspace (~200mb) om die te kunnen uppen dus als iemand me hiermee kan helpen is dat echt geapprecieerd. Eigen webspace is maar 50mb.

Hier alvast al wat sfeerbeelden:














Oh btw...weet iemand wat de html code is om de pics te resizen in de thread, en als je de grote versie wilt zien gewoon op klikken?
Pumaz
Hoeveel threads hebben we over tomorrowland nodig ? :rolleyes:

ing n00bs :whip:

Ja ik ga zagen, eat me :p
Synthesia
Een aparte thread met uitsluitend foto's, video's en links daarnaar over wat waarschijnlijk het grootste outdoor EDM festival in Belgie zal geweest zijn van 2005 waar de meeste BETA's naartoe zijn geweest kan toch geen kwaad :)

Ook kwestie van het een beetje overzichtelijk te houden...die eerste Tomorrowland thread is al wat lang en staat van alles al in doormekaar.

En de eerste videokes, beetje gehak in de regen aan de Q-Dance stage:

http://users.skynet.be/sash.x/MOV00023.MPG


M.I.K.E. die Massive Motion draait:

http://users.skynet.be/sash.x/MOV00047.MPG


En voila..mijn webspace is voorlopig opgebruikt..

Zitten toch nog wat mooie videokes bij van 60-70mb opgenomen tijdens M.I.K.E. zijn set als daar interesse voor is..
Hydra
Ik wil alle filmkes! Ik heb 512 MB webspace van 2 GB/maand. En ik heb ook nog ongeveer 70 MB vrij met onbeperkte datalimiet.
Zehra
wtf, 1 review thread was nie genoeg zekers?! :whip: :rolleyes:

en was da met die te grote fotos? nooit van photoshop gehoord? of paint desnoods?! of geef toch gewoon de link, jeeeezus! :rolleyes:
djcresto
quote:
Originally posted by Zehra
wtf, 1 review thread was nie genoeg zekers?! :whip: :rolleyes:

en was da met die te grote fotos? nooit van photoshop gehoord? of paint desnoods?! of geef toch gewoon de link, jeeeezus! :rolleyes:


chill Z ;)
The_G0dfather
'k vind dit anders behoorlijk handig, moet je niet overal rond zitten zoeken als je eens een tracklist wil of de videos wil dl'en

en de fotos kunnen voor mij niet groot genoeg zyn :D
heb je die op de ID&T site al eens bekeken :whip:
van die mini dingen daj weer moet voor betalen om ze deftig te hebben
BZRK
quote:
Originally posted by The_G0dfather
'k vind dit anders behoorlijk handig, moet je niet overal rond zitten zoeken als je eens een tracklist wil of de videos wil dl'en


K goed, maar ik zou hier wel liever thumbnails zien of gewoon links dan.
Zo'n kollosale foto's laden elke keer ik hier deze pagina bekijk, is vrij ambetant.
Miky
quote:
Originally posted by Synthesia
Een aparte thread met uitsluitend foto's, video's en links daarnaar over wat waarschijnlijk het grootste outdoor EDM festival in Belgie zal geweest zijn van 2005 waar de meeste BETA's naartoe zijn geweest kan toch geen kwaad :)

Ook kwestie van het een beetje overzichtelijk te houden...die eerste Tomorrowland thread is al wat lang en staat van alles al in doormekaar.

En de eerste videokes, beetje gehak in de regen aan de Q-Dance stage:

http://users.skynet.be/sash.x/MOV00023.MPG


M.I.K.E. die Massive Motion draait:

http://users.skynet.be/sash.x/MOV00047.MPG


En voila..mijn webspace is voorlopig opgebruikt..

Zitten toch nog wat mooie videokes bij van 60-70mb opgenomen tijdens M.I.K.E. zijn set als daar interesse voor is..



vette filmkes.

en neen da is hier vrij goe gezien nen aparten thread voor de foto's en de filmkes anders moete 50 paginas doorzoeken voor 3of 4 links me foto's en zo.
Zehra
mij maakt da niks uit hoe groot die ing fotos zijn...

quote:
Originally posted by BZRK
K goed, maar ik zou hier wel liever thumbnails zien of gewoon links dan.
Zo'n kollosale foto's laden elke keer ik hier deze pagina bekijk, is vrij ambetant.


voila, iemand die me begrijpt... duurt 10 min eer ik hier iets fatsoenlijk kon typen :rolleyes:

Miky
quote:
Originally posted by Zehra
mij maakt da niks uit hoe groot die ing fotos zijn...



voila, iemand die me begrijpt... duurt 10 min eer ik hier iets fatsoenlijk kon typen :rolleyes:


lols ik dacht eerst dat het aan TA zelf lag of aan mijn internet
Xilver
Chill out, Z, J komt bijna terug :p. Maar ge hebt wel gelijk, resizen of linken, maar puh-leeze, die grote foto's alle keren is vrij irritant :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement