return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 
Tomorrowland Foto's & Videos (pg. 14)
View this Thread in Original format
Antony
normaal gezien wel ;)

en mooie fotos fenixstyle, precies ook me die kraan naar boven gemogen :p
Antony
Een paar van men gsm fotokes waren nog duidelijk, dus effe posten :) Die 2 zijn Yannick en Ellen, men gezelschap da dus sinds de perfecto tent helemaal mee trance-minded is :p










Bl@ckOut
quote:
Originally posted by Antony
Een paar van men gsm fotokes waren nog duidelijk, dus effe posten :) Die 2 zijn Yannick en Ellen, men gezelschap da dus sinds de perfecto tent helemaal mee trance-minded is :p

Volgens mij hebt gelle lange tijd vlak voor ons gestaan in Perfecto (zo meer naar achter, ergens aan diene paal rechts ;) )
Antony
de rechter achter paal was van ons inderdaad! :D was zo ons afspreekpunt voor als iemand ging eten ofzo... ik en Yannick hadden toen nog onze unieke puma t-shirtjes aan. (later wa extra kleedjes aangedaan) dachtge me toen al te herkennen? en gene goeiedag te zeggen of ist nu door die foto :)
Bl@ckOut
quote:
Originally posted by Antony dachtge me toen al te herkennen? en gene goeiedag te zeggen of ist nu door die foto :)

nee ik herken nu gewoon die met hare zonnebril op de foto :)
Margaux
toffe video's (kheb mijne waaier in de lucht gezien :) ) en tgeluid is echt goed ja
domineesje
http://flickr.com/photos/bartdotla/...57594218390972/


door de 740 foto's dankzij bart.la
Antony
quote:
Originally posted by Bl@ckOut
nee ik herken nu gewoon die met hare zonnebril op de foto :)


ok, dan ist u vergeven ;) zal ze volgend event terug proberen meepakken ons miss flair. herkende mij mss :p
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Antony
Een paar van men gsm fotokes waren nog duidelijk, dus effe posten :) Die 2 zijn Yannick en Ellen, men gezelschap da dus sinds de perfecto tent helemaal mee trance-minded is :p



quote:
Originally posted by Antony
ok, dan ist u vergeven ;) zal ze volgend event terug proberen meepakken ons miss flair. herkende mij mss :p


Ik heb blijkbaar ook ergens in uw buurt gestaan tijdens armin. Als ik die foto bekijk, heb ik nog ietske meer links van u gestaan :)

stond christina daar ook ergens bij u in de buurt?
Antony
jep, stond er die moment vlak naast :p moet dringend men beta t-shirt hebben....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 
Privacy Statement