|
Tomorrowland Foto's & Videos (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| Antony |
normaal gezien wel ;)
en mooie fotos fenixstyle, precies ook me die kraan naar boven gemogen :p |
|
|
| Antony |
Een paar van men gsm fotokes waren nog duidelijk, dus effe posten :) Die 2 zijn Yannick en Ellen, men gezelschap da dus sinds de perfecto tent helemaal mee trance-minded is :p



 |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by Antony
Een paar van men gsm fotokes waren nog duidelijk, dus effe posten :) Die 2 zijn Yannick en Ellen, men gezelschap da dus sinds de perfecto tent helemaal mee trance-minded is :p
|
Volgens mij hebt gelle lange tijd vlak voor ons gestaan in Perfecto (zo meer naar achter, ergens aan diene paal rechts ;) ) |
|
|
| Antony |
| de rechter achter paal was van ons inderdaad! :D was zo ons afspreekpunt voor als iemand ging eten ofzo... ik en Yannick hadden toen nog onze unieke puma t-shirtjes aan. (later wa extra kleedjes aangedaan) dachtge me toen al te herkennen? en gene goeiedag te zeggen of ist nu door die foto :) |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | | Originally posted by Antony dachtge me toen al te herkennen? en gene goeiedag te zeggen of ist nu door die foto :) |
nee ik herken nu gewoon die met hare zonnebril op de foto :) |
|
|
| Margaux |
| toffe video's (kheb mijne waaier in de lucht gezien :) ) en tgeluid is echt goed ja |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Bl@ckOut
nee ik herken nu gewoon die met hare zonnebril op de foto :) |
ok, dan ist u vergeven ;) zal ze volgend event terug proberen meepakken ons miss flair. herkende mij mss :p |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Antony
Een paar van men gsm fotokes waren nog duidelijk, dus effe posten :) Die 2 zijn Yannick en Ellen, men gezelschap da dus sinds de perfecto tent helemaal mee trance-minded is :p
|
| quote: | Originally posted by Antony
ok, dan ist u vergeven ;) zal ze volgend event terug proberen meepakken ons miss flair. herkende mij mss :p |
Ik heb blijkbaar ook ergens in uw buurt gestaan tijdens armin. Als ik die foto bekijk, heb ik nog ietske meer links van u gestaan :)
stond christina daar ook ergens bij u in de buurt? |
|
|
| Antony |
| jep, stond er die moment vlak naast :p moet dringend men beta t-shirt hebben.... |
|
|
|
|