|
Tomorrowland Foto's & Videos (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Pheatus |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
is er iets waar jij wel voor betaalt ? :p :D |
haha :D viel me ook op :p. Tjah, komt ervan als ge vakantiejob geld gekregen hebt... wordt je ineens een wrek :toothless
Neneen, maar waarom betalen als ge t zelfde ook gratis kunt krijgen (vooral ivm PC/open source dingen ;))
@Tom, thanks! |
|
|
| Nyah |
Ow ja, de kerel int roze heb ik een paar keer zien rondlopen in de buurt van q-dance. Vond die wel cool :D .
 |
|
|
| BZRK |
| Uit welke reeks komt die pic Nyah, want die ben ik nog niet tegengekomen. |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by BZRK
Uit welke reeks komt die pic Nyah, want die ben ik nog niet tegengekomen. |
ah toevallig gevonden van iemand uit men msn lijst :) |
|
|
| speentje |
| heb die kerel in het roze verschillende keren gezien daar op Tomorrowland, was wel lachen :stongue: |
|
|
| The_G0dfather |
| en dan nog bij de Q-Dance ! :conf: |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by pooley
Zocola, die nieuw avb+fred
omg zo mooi :/ |
lol Armin Van Buuren with Gabriel & Dresden- Zocalo ;) |
|
|
| Push2005 |
| Allé mensen, ik had mijn hoop volledig op jullie gevestigd:D.Komen er geen nieuwe ID's meer uit de bus ? |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Push2005
12) Sasha: ID PLZ
13) Sasha: ID PLZ
|
Ik zou erg graag die Sasha's filmpjes zien! :) iemand die ze voor me op yousendit kan zetten en dan op de manier die CygnusX zei want anders worden ze meteen weer geblokkeerd... |
|
|
| Hydra |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Ik zou erg graag die Sasha's filmpjes zien! :) iemand die ze voor me op yousendit kan zetten en dan op de manier die CygnusX zei want anders worden ze meteen weer geblokkeerd... |
+1 |
|
|
| Push2005 |
De website waarop ze stonden ( lycos.nl ) noemt dit "misbruik" en heeft mijn websites geblokkeerd !:conf:
Ik zal die Sasha filmpjes maandag voor je uploaden naar yousendit.com op de goeie manier, de anderen laat ik dan maar voor wat ze zijn.
Oja dit nog, ik heb dan maar aan Jon O Bir himself gevraagd wat die track uit de video was en hij antwoordde me nog ook:) . Het is Jorio - Remember Me; een track uit 2001. |
|
|
| Hydra |
| Ik kan de komende dagen amper op men pc, en volgens mij blijven die filmkes op yousendit niet lang beschikbaar. Laat ze op je harde schijf staan, ik ga er na mijn herexamens nog eens naar vragen :) |
|
|
|
|