|
Tomorrowland Foto's & Videos (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
had je nu maar je geel hemd aangedaan, stond je er zeker een keer of 4 op ... |
ja de Macho "Puta..Madre Terminator" Latino!!!!
Die vent gaat het nog maken in de wereld |
|
|
| Kaidreas |
| das een hollander. en die blonde met dat regenboog topje is zen vrouw peinsk.... kheb die mensen al een tijdje in het oog gehouden, die ziet ge dus werkelijk op elk trance feestje in BE en NL :D |
|
|
| DJ Sid |
| die gast met zen geel shirt stond bij ferry int midde op de eerste rij, recht voor de dj-booth, en maar gans aant geve, tleek precies of hij de DJ was :stongue: |
|
|
| Gladius |
| hah jah van ver was dat precies of die stond op een apart podium |
|
|
| IgnazZio |
| quote: | Originally posted by DJ Sid
die gast met zen geel shirt stond bij ferry int midde op de eerste rij, recht voor de dj-booth, en maar gans aant geve, tleek precies of hij de DJ was :stongue: |
Ja die Hollanders volgen Cor overal. Ik heb met hen gesproken, omdat ik de trackslist opschreef, en ze bekeken me nogal scheef (hoe kant anders, tzijn Hollanders :D ) en dan vroegen ze steeds welke track er afspeelde ;)
Op een moment, afsluiter van Ton Tb was Electronic Malfunction, kwam de vrouw naar mij: "Dit is Electronic Malfunction, Man, schrijf op!!" :D
Zalig volk, wel nogal nekjes af en toe :p |
|
|
| E-motion_error |
| Die kerel met zijn geel hemd stond gewoon in de Black Hole tent te pissen, vond ik toch even minder...voor de rest wel grappig figuur :D |
|
|
| pooley |
Tom, hier is uwen dude die absoluut met anya op de pic wou? :)
nice pics mike |
|
|
| Xilver |
Ahja, da's betalen he makker :p
100 euro voor de foto, en 5 euro per click :) |
|
|
| The_G0dfather |
sjieke fotos ! |
|
|
| Synthesia |
Hydra, beelden zijn opgenomen met een Sony DSC-T7. Heb die nog maar een paar dagen en tis de eerste keer dat ik er videobeelden mee had opgenomen, ben ook zeer blij met de video en geluidskwaliteit van het toestel dat nog geen cm dik is. Super om mee te nemen in binnenzak naar evenementen zoals dit vind ik. Wil geen promotie doen maar zou toch zeker deze camera aan iedereen aanraden die eentje wilt kopen: groot/scherp scherm, 5,1 megapixel, 640x480 resolutie vids, carl zeiss lens, superklein en heeft de award gekregen voor beste digitale ultra compact camera van 2005 (Technical Image Press Association / European Photo & Imaging Awards), prijs: ~370EUR.
Schone pics ook Mike Foston.
Btw..denk dak direkt een BETA T-shirt ga bestellen, moet wat meer BETA's leren kennen :)
severnayaprods I'm glad you like the vids...heh I can't remember laughing at you..maybe it was my bro hahaha :p...was really enjoying the set though and people told me I had a massive smile on my face :)
Alle peeps probeer nog MOV00033 te id'en pls!! |
|
|
|
|