|
Tomorrowland Foto's & Videos (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| FUSyke |
Gewoon jezelf zijn en je laten gaan:tongue3 |
|
|
| Mike Foston |
| quote: | Originally posted by Xilver
Ahja, da's betalen he makker :p
100 euro voor de foto, en 5 euro per click :) |
Hehehe,... mijn excuses alvast... was redelijk zattekes op dat moment... :-)
Heb nog een paar filmkes staan... Komen soon online...
MEGAFEEST !!! |
|
|
| Tutti |
16/08 - Tomorrowland foto's gezocht
Iedereen had massaal zijn of haar digitaal fototoestel meegebracht afgelopen zondag op Tomorrowland. We zijn dan ook zeer benieuwd naar het resultaat... mail ons jullie meest originele foto's naar [email protected]; de beste plaatsen we op de website en worden beloond met een gratis Tomorrowland cd. Doen!!!!
Bron: www.id-t.be |
|
|
| pooley |
Zocola, die nieuw avb+fred
omg zo mooi :/ |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Tutti
16/08 - Tomorrowland foto's gezocht
Iedereen had massaal zijn of haar digitaal fototoestel meegebracht afgelopen zondag op Tomorrowland. We zijn dan ook zeer benieuwd naar het resultaat... mail ons jullie meest originele foto's naar [email protected]; de beste plaatsen we op de website en worden beloond met een gratis Tomorrowland cd. Doen!!!!
Bron: www.id-t.be |
mijn verslag staat online :D |
|
|
| Pheatus |
| quote: | Originally posted by djcresto
mijn verslag staat online :D |
nice geschreven Gert! ;)
btw: op de id&t site staat er dat het uitzonderlijk aanbod voor Release verlengd is. Maar het is niet echt duidelijk of het enkel voor bezoekers van Tomorrowland was... Ik zou me graag abonneren, maar zou graag ook paar gratis cdkes meepikken :D
@ stanymi
Great pictures!
I love the flash gallery thing too :-). Is it freeware? |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Pheatus
I love the flash gallery thing too :-). Is it freeware? |
Gratis voor niet-commercieel gebruik: http://www.slooz.com/trinkets.php |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Pheatus
zou graag ook paar gratis cdkes meepikken :D
|
is er iets waar jij wel voor betaalt ? :p :D |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Pheatus
nice geschreven Gert! ;)
|
ja kwou toch de cd's winnen en kdeed dan toch een beetje moeite en liet de negatieve kritiek eruit. Maar twas blijkbaar allamaal niet nodig :D |
|
|
|
|