|
Tomorrowland Foto's & Videos (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Miky |
| quote: | Originally posted by Xilver
Chill out, Z, J komt bijna terug :p. Maar ge hebt wel gelijk, resizen of linken, maar puh-leeze, die grote foto's alle keren is vrij irritant :) |
aha das just mer die kleine fotokes zen wel goe mer alleen heeft hem precies ni veel VERSCHILLENDE fotos genomen he ;):whip: :haha: :haha: :happy2: :happy2: :happy2: |
|
|
| CygnusX |
Ik heb de pics veranderd door iets kleinere versies.
Relax Zehra, nergens voor nodig ;)
| quote: | | Oh btw...weet iemand wat de html code is om de pics te resizen in de thread, en als je de grote versie wilt zien gewoon op klikken? |
Zo'n code bestaat hier nie. Goeie sites om foto's te hosten zijn ImageShack en ImageVenue. Die maken automatisch klikbare thumbnails, maar ze hebben wel een limiet van resp. 1 en 1.5mb per foto, dus kunt ge ze daar nog niet uploaden. Om ze onder die limiet te krijgen, zult ge een programmatje moeten zoeken (er zijn er genoeg gratis beschikbaar). Of ge kunt de resolutie van uw digitale camera wat verlagen ;) |
|
|
| Zehra |
hahaha zo grappig! relax? haha
you all!
ban me, if you don't like it :rolleyes: |
|
|
| pooley |
| zeg meiske stop me melken |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by pooley
zeg meiske stop me melken |
stfu, heb ik u iets gevraagd? |
|
|
| pooley |
| quote: | Originally posted by Zehra
stfu, heb ik u iets gevraagd? |
ga u frustraties ergens anders wegwerken.
en ja hoe meer f ge zegt, hoe overtuigender natuurlijk ! |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Zehra
duurt 10 min eer ik hier iets fatsoenlijk kon typen :rolleyes: |
Maar meiske, dan moet ge meer lezen, naar het schijnt helpt dat better om zelf u gedachten neer te schrijven |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by pooley
en ja hoe meer f ge zegt, hoe overtuigender natuurlijk ! |
Jong "stu" slaagt op nix, hier is het gebruik van f dus duidelijk gerechtvaardigd :whip: |
|
|
| Eagle` |
| zijn de russen int land ofwa ? |
|
|
| speentje |
filmpje 034 is in Kozzmozz tent, niet in Black Hole ;)
leuke filmpjes overigens:toothless |
|
|
|
|