|
TA - THE CREW 2005 - עם אפשרות לתמונה (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Tarantula |
ווואאחחחחחווו הרוסים שולטים:)
אני אלונה , בת!!!:)
בת 21 יום שלישי משתחררת!!!!
מנצרת עילית
חולה על פסיכודלי אבל מקשיבה לכמעט כל סוג של טראנס |
|
|
| coby |
| קובי 17 פרסי+קנדי גדרה אפליפטינג קלאסי,טכנו,פרוג ודראם&בס |
|
|
| Koby |
גם אני רוצהההההה!!
אני קובי..בן 21..דיי חדש פה..בקושי יצא לי לרשום פה..גם אני רוסי..למרות שלא רואים את זה כל כך..הסגנון האהוב עליי הוא פרוגרסיב טראנס והאוס..
אומנים : מרקוס שולץ האליל שלי..ארמין מספר 2...ואנדי מוור!!!
וזהו |
|
|
| Glenn-Holmes |
קובי החדש! אתה האיש שלי!
בקיצור אילן גר ברמלה חצי רומני חצי צ'כי (כמו פאבל נדבד) שומע אפליפטינג טראנס טק טראנס בעיקר פרוגרסיב טראנס וגם פרוג האוס ומתבל גם עם גרוב ופאנקי מדי פעם
מרקוס שולץ הוא האליל שלי ואני חושב שכבר הוכחתי את זה בעבר
דרך אגב קובי לך תצביע לו במצעד של די גיי מאג! מקום ראשון מרקוס לא לשכוח
ואיך זה שהוא האליל שלך ואתה לא רשום בפורום מעריצים שלו?!?!
יש לך עוד מה ללמוד בחור:D |
|
|
| Koby |
אילן האיש והאגדה...האיש והפוסטר והחולצה במסיבה הראשונה של מרקוס..האיש והוינל החתום..ואפשר להמשיך ככה עוד הרבה..
הבעיה היא שיש לי צבא ועוד אלף דברים על הראש ולצערי כמעט ואין לי זמן להתעסק במה שאני באמת אוהב...
ד.א.
הצבעתי כבר...וגם לארמין ולפלאש כי הם משלנו... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Koby
אילן האיש והאגדה...האיש והפוסטר והחולצה במסיבה הראשונה של מרקוס..האיש והוינל החתום..ואפשר להמשיך ככה עוד הרבה..
הבעיה היא שיש לי צבא ועוד אלף דברים על הראש ולצערי כמעט ואין לי זמן להתעסק במה שאני באמת אוהב...
ד.א.
הצבעתי כבר...וגם לארמין ולפלאש כי הם משלנו... |
כל הכבוד אחי ישר כוח על ההצבעה גם לפלאשים ששכחתי בהצבעה שלי ואני יתקן כשאני יצביע בשם אמא שלי מהמחשב שלה...:D
בקיצור אחי.. להרשם לפורום של מרקוס זה ממש שניות
לא מתעדכנים שם יותר מדי דברים משהו כמו 10-15 פוסטים ביום ככה שלא יהיה לך קשה מדי לעקוב...
ובקשר לצבא..הגיל שלך אומר שאתה משתחרר בקרוב אז בקרוב יהיה טוב
חוץ מזה שאני חלק נכבד משירותי חייתי עם דיסקמן וסטים של מרקוס וארמין
זאת דרך להעביר שירות! |
|
|
| dan_yarok!! |
דן
17
חיפה
אפליפטינג ופרוג חיבה קטנה מאוד לטק..... |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |

חחח...:disbelief
20
הרצליה-מרכז
טראנס כמובן אין ספציפי |
|
|
| -AP- |
אלכס, 17, נחשו לפי השם...
שומע אפליפטינג, פרוג, טק, וסגנונות מסויימים מאד בפסיי |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
אלכס, בן 17 גר בלוד.
העדפות: אפליפטינג, פרוג
DJ: ארמין |
|
|
| YoraY |
טוב אני אסכם הכל כבר מחר אני עכשיו יוצא לשוף
:P
(צוף למי שלא הבין)
כתבתם בסבבה חוץ מהקטע של הסיגנון המועדף - רושמים רק א-ח-ד.. לא מיליון למה העיקרון הוא לתמצט
אני ארשום מחר בסיגנון את הסיגנון הראשון שנכתב..... ולמי שיש בעיה אז או לשנות עכשיו או בהודעה פרטית אחר כך......
THE_BLUE_DRAGON
קוראים לך גיל?
מניח שכן |
|
|
|
|