|
TA - THE CREW 2005 - עם אפשרות לתמונה (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by YoraY
טוב אני אסכם הכל כבר מחר אני עכשיו יוצא לשוף
:P
(צוף למי שלא הבין)
כתבתם בסבבה חוץ מהקטע של הסיגנון המועדף - רושמים רק א-ח-ד.. לא מיליון למה העיקרון הוא לתמצט
אני ארשום מחר בסיגנון את הסיגנון הראשון שנכתב..... ולמי שיש בעיה אז או לשנות עכשיו או בהודעה פרטית אחר כך......
THE_BLUE_DRAGON
קוראים לך גיל?
מניח שכן |
תגיד לי אתה באת מהחלל החיצון?
קשה לאוהבי מוזיקה אמיתיים לבחור תסגנון המועדף עליהם
באופן תאורטי כל אחד מאלה שרשמתי יכול להיות בכל יום כביכול האחד שאני יצביע עליו.... |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
תגיד לי אתה באת מהחלל החיצון?
קשה לאוהבי מוזיקה אמיתיים לבחור תסגנון המועדף עליהם
באופן תאורטי כל אחד מאלה שרשמתי יכול להיות בכל יום כביכול האחד שאני יצביע עליו.... |
טוב אחי בקשה בא לנהפוך את זה לדיון עכשיו מקסימום שלח לי פרטית ולמרות שמה שתאומר ברווור שזה נכון אבל תסתכל על המטרה שבעניין - בעיקרון מדובר רק בשם, אז פיתחתי את זה קצת
ועכשיו המטרה היא שלכל אחד תהיה שורת מידע אחת
ועם כל הכבוד... אני לא יכול לדחוף 101 סיגנונות המטרה שזה יהיה כמה שיותר מתומצט.....
אז.. בקטנה בוחרים אחד עיקרי וסוגרים עסק....
גמני אוהב קלאב טראנס האוס טק טראנס והרבה מסחרא..... אבל בחרתי טק..
מבחינת מה שתאומר אני מצדיק סבבה אבל ..... תמבין על מה אני מדבר.... |
|
|
| Sm0keMachine |
YoraY ידידי
תקשיב אין מצב שאני יכול להגדיר סגנון אחד שאני אוהב ביותר.. זה פשוט לא הולך ככה..:)
אני ירון, בן 21 מראשון לציון..
שומע האוס, אלקטרו, ברייקס, טכנו, פרוגרסיב טראנס...
אה ולמי שלא ידע אני מזקני הפורום;) |
|
|
| Glenn-Holmes |
אתה רואה יוראי אני לא לבד
זה לא קטע של להפוך את זה לדיון פשוט תבין שזה לא הגיוני לבחור סגנון שלם
אולי מחר אני ישמע סט מהפנט עם המון קטעים חדשים של בוא נגיד גון דיגוויד ונכון למחר פרוגרסיב האוס יהיה הסגנון האהוב עלי
זה קצת נתון לשינויים הקטע הזה
אז תוסיף עוד 5-6 מילים ויצא שתי שורות לאדם לא חושב שזה ביג דיל...או שתוריד תעידה מראש זה היה נראה לי מגוחך כאילו וואט דה פאק? כולנו ישראלים זה משחשוב לא? מה אם תדע שקוראים לי אילן ולא תדע תעידה שלי זה הדבר שיציק לך כל כך? |
|
|
| Or-M |
אור
בן 16
צור משה ((מושב 10 דק מנתניה
סגנון מועדף : הכל
האא ואני ג'חנון 100% |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אתה רואה יוראי אני לא לבד
זה לא קטע של להפוך את זה לדיון פשוט תבין שזה לא הגיוני לבחור סגנון שלם
אולי מחר אני ישמע סט מהפנט עם המון קטעים חדשים של בוא נגיד גון דיגוויד ונכון למחר פרוגרסיב האוס יהיה הסגנון האהוב עלי
זה קצת נתון לשינויים הקטע הזה
אז תוסיף עוד 5-6 מילים ויצא שתי שורות לאדם לא חושב שזה ביג דיל...או שתוריד תעידה מראש זה היה נראה לי מגוחך כאילו וואט דה פאק? כולנו ישראלים זה משחשוב לא? מה אם תדע שקוראים לי אילן ולא תדע תעידה שלי זה הדבר שיציק לך כל כך? |
שמע כל תוספת מעל "שם" שלא תהיה לא תציק לי.... כי זו תוספת...
והקטע של העדות נחמד... אני בטוח שזה משעשע אנשים באיזשהו מובן
וקיבלתי תהערה ומצאתי פיתרון - נקדיש 2 שורות שהשורה השניה זה רק לסיגנונות - מי שיעבור תשורה הזאת יקבל "וכו'..."
טוב אני מתחיל לעבוד על זה..... |
|
|
| YoraY |
טוב הנה אבטיפוס מהטרד
Whats Your Name YO?!
תגידו שזה לא פי 90 יותר נח מטרד ההכירות המקורי
לדעתי צריך לעשות כל..... חצי שנה התעדכנות במי לא פעיל.....
אפשר גם להוסיף תמונה קטנה של הפנים ליד השמות זה יהיה נחמד מאד
טוב קבלו את זה
המלצות טיעונים והשפלות יתקבלו בברכה
TA - THE CREW
כמובן כל מי שמעוניין בשינויים לשלוח הודעה בפרטי עם הטעות+התיקון
Registered @ 2000:
Sm0keMachine
:ירון בן 21 (עדה?) מראשון לציון מכור ל
האוס, אלקטרו, ברייקס, טכנו, פרוגרסיב
DjChook
חן
Registered @ 2001:
YuVaL
יובל
Flotser
:מיכאל בן 20 רוסי מתל-אביב מכור ל
אפליפט, פסיכודאלי, רגאיי, מזרחית, קלאסיק היפ הופ
Registered @ 2002:
Glenn-Holmes
:אילן (בן כמה?) רומני\צ'כי מרמלה מכור ל
אפליפט, טק טראנס, פרוגרסיב, פרוגרסיב האוס, גרוב, פאנקי
coby
:קובי בן 17 פרסי\קנדי מגדרה מכור ל
קלאסיק אפליפט, טכנו, פרוגרסיב, דראם אנד בייס
Tarantula
:אלונה בת 21 רוסיה מנצרת עילית מכורה ל
פסיכודאלי, טראנס
MASTERsplinter
:אסף בן 20 (עדה?) ממושב בצפון מכור ל
טראנס, דראם אנד בייס
-CosmicFire-
כפיר בן 16
EternalMusic
אנטוניו בן 19 קלומביני מטבריה מכור ל
אפליפט, ברייקביט, מלודיק, פרוגרסיב
Registered @ 2003:
THE_BLUE_DRAGON
:גיל בן 20 (עדה?) מהרצליה מכור ל
טראנס
KrazyDJs
:אליאור בן 16 מרוקאי\טורקי מקריית אתא מכור ל
פסיכודאלי
sabi10
:סהר בן 25 פולני מרמת צבי מכור ל
אפליפט, הארד טראנס
yaman
:בני בן 18 וחצי מרוקאי\תימני מירושליים מכור ל
אפליפט
Registered @ 2004:
Or-M
:אור בן 16 תימני מצור משה מכור ל
הכל
dan_yarok!!
:דן בן 17 (עדה?) מחיפה מכור ל
אפליפטינג, פרוגרסיב
sh33p
:יורי בן 18 רוסי מפרדס כץ מכור ל
אפליפט, טק, פרוג טראנס, פרוג האוס
YoraY
:יוראי בן 19 רומני\תימני מנתניה מכור ל
טק-טראנס, קלאב טראנס, האוס, טראנס מסחרי
Registered @ 2005:
Dj Alex (ISR)
:אלכס בן 17 רוסי מלוד מכור ל
אפליפט, פרוגרסיב
-AP-
:אלכס בן 17 רוסי מנתניה מכור ל
אפליפט, פרוגרסיב, טק טראנס, פסיכודאלי
Koby
:קובי בן 21 רוסי (מאיפה?) מכור ל
פרוגרסיב, טראנס, האוס
omergunr
:עומר בן 16 וחצי (עדה?) מצור יגאל מכור ל
טראנס
epsilon1
:עידן בן 19 רוסי ממזכרת בתיה מכור ל
אפליפט, טק, פרוגרסיב |
|
|
| Shahar |
למה צריך 2 טרדים
שים תפוסט הזה בפוסט הראשון בטרד השני |
|
|
| Sm0keMachine |
חחח איזה כבוד אני ראשון..
אגב
ליובל לא קוראים ג'פרי
הוא הסתלבט עליך כנראה;) |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
חחח איזה כבוד אני ראשון..
אגב
ליובל לא קוראים ג'פרי
הוא הסתלבט עליך כנראה;) |
חחחחח :D
ובקשר למי ראשון ומי אחריו אני יעשה ע"פ החודשים שהחברים התגייסו לפורום
ז"א שההכי ותיק יהיה ראשון וההכי חדש אחרון |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by Shahar
למה צריך 2 טרדים
שים תפוסט הזה בפוסט הראשון בטרד השני |
כי אני לא רוצה שזה יהפך לדיון שם........
כל מה שיש להגיד יגידו פה שיהיה סדר... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by YoraY
כי אני לא רוצה שזה יהפך לדיון שם........
כל מה שיש להגיד יגידו פה שיהיה סדר... |
אה אנלא מבין
שם הם יכתבו תפרטים
אבל אתה פה רושם את כל מה שריכזת?
מה הפואנטה פה?
שיהיה כבר באותו מקום |
|
|
|
|