|
TA - THE CREW 2005 - עם אפשרות לתמונה (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| YoraY |
| quote: | Originally posted by Shahar
אה אנלא מבין
שם הם יכתבו תפרטים
אבל אתה פה רושם את כל מה שריכזת?
מה הפואנטה פה?
שיהיה כבר באותו מקום |
כאן זה אבטיפוס של לדון עליו.......לביקורות...
אם משו לא מוצא חן בעיניי משו
אם מישו חושב שיש צורך בהוספות חינויות העלאת הצעות נערף...
בגדול אחי כככככל הסיפור הזה בסופו של דבר יתבטא על פוסט אחד גדול...
שים תפרטיםשך גם... |
|
|
| EternalMusic |
פעם הייתי יותר פעיל כאן, אבל לאלה שלא יודעים:
אנטוניו,
בן 19
קולומביני
גר בטבריה
אפליפטינג, ברייקביט, מלודיק וקצת פרוגרסיב |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
העדה שלי זה אלקטרוני
חצי טראנס, חצי טקנו
ותמחק בבקשה את כל העדות מזה הדבר הזה מזה דוח של העירייה?
אנחנו כולנו גלובלים ולא צריכים עדות ולאום מאחורנו
וגם את שנות ההרשמה הייתי מוריד ובמקום מסדר לפי אלפה-בת.
רק שלא יתחילו לכתוב פה על פוליטיקה ישר אני מתאבד חחח...:haha: |
|
|
| Segev |
ליאור
בן 18 וחצי חצי מרוקאי חצי אשכנזי
גר במושב שדי חמד ליד כפר סבא..
אין לי סיגנון ספציפי מועדף כמו שאמרו קשה לבחור אחד אבל מוזיקה אלקטרונית כמובן.. :D |
|
|
| Flotser |
וואי אני וותיק
:p
ובאמת העדות זה קצת מגעיל |
|
|
| yaman |
| באסה שזה כול הפעילים אבל סחטיקה על היוזמה יוראי;) |
|
|
| YoraY |
תודה בני
אני עושה את זה רק בגלל שאני רואה בזה בעיה כי הגיבוש פה לא משו וזו סיבה שאנשים לא מתקשרים למקום ועוזבים
הקטע של העדות סתם ... שיהיה לצחוקיה מכפת לכם
אם זה ממש מפריע וכולם בעד להסיר אז זה בקטנה לסדר את זה
אבל לפי מה שנראה אנשים זורמים זה נחמד..... תרואה עכשיו שיש פה קהילת תימניםם רוסיםם... טוב לדעת עם מי תמדבר.....
כמה אנשים ידעו פה שאנטוניו קלומביני? היום הוא כבר לא פה משו.. שוב אנחנו חוזרים לנקודת ההתחלה של הפוסט
אני לא אומר שאם היו יודעים אז הוא היה נדבק לפורום ולא עוזב ויהיי מה.. אבל אני חושב שאיפשהו זה יותר מקרב
בקשר לסדר... אני אשנה קצת.....
אני מ-ש-א-י-ר את השנים כי אני סגור על זה שזה חשוב מלתת כבוד לותיקים ועד לקטע שחדשים ששמים פה פוסט וחצי בשבוע צריכים להיות יותר מבודדים מכאלה שמוכרים וקבועים(!) פה ושרצוי להכיר...
סדר א"ב יבוא בתוך רשימות השנים... אני אשנה עכשיו |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by YoraY בקשר לסדר... אני אשנה קצת.....
אני מ-ש-א-י-ר את השנים כי אני סגור על זה שזה חשוב מלתת כבוד לותיקים ועד לקטע שחדשים ששמים פה פוסט וחצי בשבוע צריכים להיות יותר מבודדים מכאלה שמוכרים וקבועים(!) פה ושרצוי להכיר...
סדר א"ב יבוא בתוך רשימות השנים... אני אשנה עכשיו |
אני עדיין אהיה ראשון נכון ? :eek: |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
אני עדיין אהיה ראשון נכון ? :eek: |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אחי כאב לי הלב להוריד אותך ל2
:)
אם לחן לא יהיה אכפת נחליף...
לא נורא עדיין אתם בראש הרשימה
:>
(תשם לב שאני מדבר בעוד שאני מדמיין שאתם ילדים בני 5.....)
:P
edit
תתמיד יכול לשנות ל...
A Sm0keMachine :toothless |
|
|
| YoraY |
חן אני אומר לשים את זה בסטיקי
להעיף תישן - עם כל הכבוד-ויש
כל שנה תהיה הרשמה חדשה עם עידכוני אנשים\פרטים
מי בעד מי נגד - יאללה ויכוחים..... |
|
|
| Glenn-Holmes |
אני בעד אבל להעיף תישן..?
מממ לא יודע... לישן יש תקסם שלו... החדש מייצג רק תאנשים שנמצאים פה כעת
הישן זה היסטוריה של כמעט כל משעבר פה אי פעם
להעיף דבר כזה? |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אני בעד אבל להעיף תישן..?
מממ לא יודע... לישן יש תקסם שלו... החדש מייצג רק תאנשים שנמצאים פה כעת
הישן זה היסטוריה של כמעט כל משעבר פה אי פעם
להעיף דבר כזה? |
ואללה אילן צודק זה אשכרה טרד שרק נדע מי היה ומתי
וצריך את זה |
|
|
|
|