return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
TA - THE CREW 2005 - עם אפשרות לתמונה (pg. 4)
View this Thread in Original format
YoraY
quote:
Originally posted by Shahar
אה אנלא מבין
שם הם יכתבו תפרטים
אבל אתה פה רושם את כל מה שריכזת?
מה הפואנטה פה?
שיהיה כבר באותו מקום



כאן זה אבטיפוס של לדון עליו.......לביקורות...
אם משו לא מוצא חן בעיניי משו
אם מישו חושב שיש צורך בהוספות חינויות העלאת הצעות נערף...





בגדול אחי כככככל הסיפור הזה בסופו של דבר יתבטא על פוסט אחד גדול...


שים תפרטיםשך גם...
EternalMusic
פעם הייתי יותר פעיל כאן, אבל לאלה שלא יודעים:

אנטוניו,
בן 19
קולומביני
גר בטבריה

אפליפטינג, ברייקביט, מלודיק וקצת פרוגרסיב
THE_BLUE_DRAGON
העדה שלי זה אלקטרוני
חצי טראנס, חצי טקנו

ותמחק בבקשה את כל העדות מזה הדבר הזה מזה דוח של העירייה?
אנחנו כולנו גלובלים ולא צריכים עדות ולאום מאחורנו

וגם את שנות ההרשמה הייתי מוריד ובמקום מסדר לפי אלפה-בת.
רק שלא יתחילו לכתוב פה על פוליטיקה ישר אני מתאבד חחח...:haha:
Segev
ליאור
בן 18 וחצי חצי מרוקאי חצי אשכנזי
גר במושב שדי חמד ליד כפר סבא..
אין לי סיגנון ספציפי מועדף כמו שאמרו קשה לבחור אחד אבל מוזיקה אלקטרונית כמובן.. :D
Flotser
וואי אני וותיק
:p

ובאמת העדות זה קצת מגעיל
yaman
באסה שזה כול הפעילים אבל סחטיקה על היוזמה יוראי;)
YoraY
תודה בני

אני עושה את זה רק בגלל שאני רואה בזה בעיה כי הגיבוש פה לא משו וזו סיבה שאנשים לא מתקשרים למקום ועוזבים



הקטע של העדות סתם ... שיהיה לצחוקיה מכפת לכם


אם זה ממש מפריע וכולם בעד להסיר אז זה בקטנה לסדר את זה



אבל לפי מה שנראה אנשים זורמים זה נחמד..... תרואה עכשיו שיש פה קהילת תימניםם רוסיםם... טוב לדעת עם מי תמדבר.....
כמה אנשים ידעו פה שאנטוניו קלומביני? היום הוא כבר לא פה משו.. שוב אנחנו חוזרים לנקודת ההתחלה של הפוסט
אני לא אומר שאם היו יודעים אז הוא היה נדבק לפורום ולא עוזב ויהיי מה.. אבל אני חושב שאיפשהו זה יותר מקרב


בקשר לסדר... אני אשנה קצת.....

אני מ-ש-א-י-ר את השנים כי אני סגור על זה שזה חשוב מלתת כבוד לותיקים ועד לקטע שחדשים ששמים פה פוסט וחצי בשבוע צריכים להיות יותר מבודדים מכאלה שמוכרים וקבועים(!) פה ושרצוי להכיר...

סדר א"ב יבוא בתוך רשימות השנים... אני אשנה עכשיו
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by YoraY בקשר לסדר... אני אשנה קצת.....

אני מ-ש-א-י-ר את השנים כי אני סגור על זה שזה חשוב מלתת כבוד לותיקים ועד לקטע שחדשים ששמים פה פוסט וחצי בשבוע צריכים להיות יותר מבודדים מכאלה שמוכרים וקבועים(!) פה ושרצוי להכיר...

סדר א"ב יבוא בתוך רשימות השנים... אני אשנה עכשיו


אני עדיין אהיה ראשון נכון ? :eek:
YoraY
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
אני עדיין אהיה ראשון נכון ? :eek:







חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

אחי כאב לי הלב להוריד אותך ל2
:)

אם לחן לא יהיה אכפת נחליף...
לא נורא עדיין אתם בראש הרשימה
:>


(תשם לב שאני מדבר בעוד שאני מדמיין שאתם ילדים בני 5.....)

:P


edit
תתמיד יכול לשנות ל...
A Sm0keMachine :toothless
YoraY
חן אני אומר לשים את זה בסטיקי
להעיף תישן - עם כל הכבוד-ויש







כל שנה תהיה הרשמה חדשה עם עידכוני אנשים\פרטים




מי בעד מי נגד - יאללה ויכוחים.....

Glenn-Holmes
אני בעד אבל להעיף תישן..?
מממ לא יודע... לישן יש תקסם שלו... החדש מייצג רק תאנשים שנמצאים פה כעת
הישן זה היסטוריה של כמעט כל משעבר פה אי פעם
להעיף דבר כזה?
yaman
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אני בעד אבל להעיף תישן..?
מממ לא יודע... לישן יש תקסם שלו... החדש מייצג רק תאנשים שנמצאים פה כעת
הישן זה היסטוריה של כמעט כל משעבר פה אי פעם
להעיף דבר כזה?


ואללה אילן צודק זה אשכרה טרד שרק נדע מי היה ומתי

וצריך את זה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
Privacy Statement