|
TA - THE CREW 2005 - עם אפשרות לתמונה (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| YoraY |
נכון וואלה לא חשבתי על זה....
טוב אז מה עושים עם זה...... אי אפשר לשים את זה בתור הפוסט הראשון במקורי? |
|
|
| -CosmicFire- |
אפשר עדיין להשאיר פרטים?!?!?
כפיר בן 16 מכפר-סבא
מרוקאי עצבני חח
מכור ל
NYH, Uplifting, Psycodelic!
וגם קצת שחורה :rolleyes: :rolleyes:
תמונה אני יעלה יותר מאוחר |
|
|
| YoraY |
ברור ברור כפרות.... :))
חן גם לך חסר פרטים שפוך מעט
תביאו גם תמונות זה יראה בן זונה בסוף...
טוב אני משנה תשם של הטרד ל
TA - THE CREW 2005 |
|
|
| OREN |
אורן בן 18 מראשון חצי טריפוליטאי חצי עיראקי
אוהב אפליפט הארד טראנס פסיי והאוס
מזרחית והיפ הופ גם סבבה |
|
|
| Glenn-Holmes |
| אף אחד פה לא אוהב רוק..?:nervous: |
|
|
| OREN |
וואלה גם רוק זורם אבל לא רוק כבד
וגם שנות ה-80 יש שירים יפים |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
תמונה מאילת קצת לפני שהלכתי לארמין ועוד תמונה מאילת בלי קשר..

 |
|
|
| YoraY |
טוב....... בבקשה לשים לב להוראות שביקשתי בתחתית הפוסט הראשון...
בגלל שאתה הראשון שנותן תמונה אני אפרגן לך ואתן דוגמא לאחרים כיצד צריך להראות התוצר הסופי ממה שהבאת....
edit!
והתוצאה היא...
תתחדש אלכס;) |
|
|
| coby |
| צריך תמונה של השריר של רועי |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| חחח אחלה, הייתי השפן נסיונות. |
|
|
| cluBBer |
שלום
אני ולדי מפרדס חנה בן 23
מכור תחת לאפליפטינג , פרוגרסיב , ברייקס
 |
|
|
|
|