|
TA - THE CREW 2005 - עם אפשרות לתמונה (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| YoraY |
| quote: | Originally posted by OREN
איך אני מעלה תמונה בכלל? |
יש תמונה? - יופי
כנס
[[ LINK REMOVED ]]
תלחץ
UPLOAD
תמתין עד שתעלה
בסוף אתה מקבל 2 לינקים - אחד למחיקת הקובץ מהשרת
והשני לתמונה
תביא לא תלינק לתמונה ...
| quote: | Originally posted by DjChook
שחר אני לא יכול, כי הוא לא השלים את המשימה שלו
ויוראי, סבבה, תגיד לי כשסיימת |
נכון באמת לא סיימנו פה - יאללה לקחת קצת יוזמה שניה.. אם אני הצלחתי גם אתם יכולים - שכל אחד יביא פה תמונה
ששחר ישתף קצת פעולה
גם מוש לא נמצא ברשימה ...
צריך לסגור את זה כבר.. |
|
|
| ronsh |
וכמובן שכחתם אותי
Ronsh
אוהב הכל חוץ מרוק ומזרחית
בן 20 מטל-אל ישוב קטן בגליל המערבי.. |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by ronsh
וכמובן שכחתם אותי
Ronsh
אוהב הכל חוץ מרוק ומזרחית
בן 20 מטל-אל ישוב קטן בגליל המערבי.. |
שם פרטי אני מניח רון.... |
|
|
| luckystrike |
היי מה איתי?
מורן מרעננה בן 22
הצטרפתי ב2001 והקמתי את הפורום עם סאומפר (כן למי שלא ידע :)) ובאמת שאוהב הכל - כל מה שקשור באלקטרוני ....
כבר שמתי פה כמה תמונות אין לי מושג איפה אבל מתישהוא
אני יעלה שוב ... |
|
|
| YoraY |
The administrator has specified that you can only edit messages for 28800 minutes after you have posted. This limit has expired, so you must contact the administrator to make alterations on your message.
חן מה אני עושה עם זה.....:\
מה לעשות עברו עשרים ושמונה אלף ושמונה מאות דקות אז אי אפשר לערוך
:D |
|
|
| DjChook |
אז נדפקת
תגיד לי מה אתה רוצה |
|
|
| YoraY |
ליאור אחי לא רואים את התמונה... תמוזמן לעלות ל
[[ LINK REMOVED ]]
ולשלוח לינק - בהצלחה
לכל הפורום, אני וחן עכשיו סוגרים פינות אחרונות בקשר לעידכון הפוסט הראשי עם כל הנתונים והתמונות. הטרד יעלה לסטיקי וינעל עד שנת 2006
זו ההזדמנות האחרונה לשים תתמונות שלכם, או לרשום את עצמכם |
|
|
| Shahar |
יאאאא סלאם סוףסוף אחד משלנו בפורום
עכשיו אני מבין למה אתה יודע לדבר עם בנות :D
זה שלידך זה לא משה טיבי מכפר גבירול?? |
|
|
| OREN |
| וואלה לא אחי זה ילדים מר"ג שהיו איתנו במלון בנאפה |
|
|
| YoraY |
ההרשמה נסגרה.....
כל מי שנתן את הפרטים שלו עד כה כולל תתמונה של אורן - רשום......
כל השאר לא..
ניתן עדיין לעדכן פרטים\תמונות
אין הכנסת משתמשים חדשים...
יש הכנסת משתמשים ישנים.....
נתראה ב2006
ותודה על שיתוף הפעולה חברה יצא לא רע
;D |
|
|
|
|