return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
TA - THE CREW 2005 - עם אפשרות לתמונה (pg. 6)
View this Thread in Original format
YoraY
quote:
Originally posted by cluBBer
שלום
אני ולדי מפרדס חנה בן 23
מכור תחת לאפליפטינג , פרוגרסיב , ברייקס




איזו התייאשות :rolleyes:
מה כבר ביקשתי

טוב לא משנה - שימו פה תמונות אני אערוך תעניינים
Black Dragon
אלי לביא - Black Dragon

בן 21 מקרית אונו.
מנגן טראנס ארופאי, טק טראנס וכל מה שנשמע מיוחד :)

YoraY
פנאן אלי אני אוסיף אותך מחר.......

יש לי שמירה עכשיו
:(





edit
תתחדש
yahel222
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אף אחד פה לא אוהב רוק..?:nervous:


האמתי שאני אוהב
שומע כמעט הכל - חוץ ממזרחית

החל מישראלי - אביב גפן, יהודה פוליקר, משינה, עברי לידר וכו'
דרך הרוק של פעם - ארוסמית , גאנס אנד רוסס
ואפילו קצת מראיה קארי (של פעם) ופיל קולינס
עד טראנס והאוס לסוגיו....
Black Dragon
quote:
Originally posted by YoraY
פנאן אלי אני אוסיף אותך מחר.......

יש לי שמירה עכשיו
:(





edit
תתחדש


האמת שנרשמתי לפורום ב2001 אבל היתה לי בעיה ברישום אז הייתי צריך להרשם מחדש ב2004
YoraY
quote:
Originally posted by Black Dragon
האמת שנרשמתי לפורום ב2001 אבל היתה לי בעיה ברישום אז הייתי צריך להרשם מחדש ב2004





בכבוד...... שיניתי
DjChook
אהה אופס, ראיתי שחסר קצת פרטים
אז אני בן 20
ושומע הכל דרך
IBIZA CLASSICS כרגע ;)
וצ'יז-טראנס
LOL

וגם הרבה רוק, ישראלי, מוזיקה שחורה
וכל מה שמעמיד לך את הזין, בשביל האווירה
(טוב נו, כל מה שהעמיד לי את הזין... כנראה שעכשיו צריך לשמוע קלאסית)
YoraY
quote:
Originally posted by DjChook
אהה אופס, ראיתי שחסר קצת פרטים
אז אני בן 20
ושומע הכל דרך
IBIZA CLASSICS כרגע ;)
וצ'יז-טראנס
LOL

וגם הרבה רוק, ישראלי, מוזיקה שחורה
וכל מה שמעמיד לך את הזין, בשביל האווירה
(טוב נו, כל מה שהעמיד לי את הזין... כנראה שעכשיו צריך לשמוע קלאסית)




סבבה חנוש אני משנה


חברים יאללה לדרבק פה תמונות אני לא רואה תמונווווווווווווות


מי שמתקשה בהעלאה יכול לשלוח לי למייל
[email protected]
taltul
TALTUL - טל/טלטול/סטיבי
בן 20.5 מראשון
שומע HOUSE [בעיקר רגיל/דיפ/סולפול/טק/אלקטרו]
FederalBI
FederalBI - אלכס
בן 18 מבת ים
שומע
HOUSE לסוגיו
Melodic Trance ובכלל כל הטראנס האירופאי

HyPeRSoNiC
טוב עכשיו אני

אורן קוסטו, בן 19 מיבנה
שומע ואוהב כמעט כל סוג מוסיקה אלקטרונית שקיים
מתעסק גם בתקלוט בתור תחביב


והנה התמונה הכי עדכנית שיש לי..... לפני שבועיים ב
Play



אני השמאלי :wtf:
DjChook
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC



אני השמאלי :wtf:


חבל שאתה לא הימני
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
Privacy Statement