|
TA - THE CREW 2005 - עם אפשרות לתמונה (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| YoraY |
| quote: | Originally posted by cluBBer
שלום
אני ולדי מפרדס חנה בן 23
מכור תחת לאפליפטינג , פרוגרסיב , ברייקס
|
איזו התייאשות :rolleyes:
מה כבר ביקשתי
טוב לא משנה - שימו פה תמונות אני אערוך תעניינים |
|
|
| Black Dragon |
אלי לביא - Black Dragon
בן 21 מקרית אונו.
מנגן טראנס ארופאי, טק טראנס וכל מה שנשמע מיוחד :)
 |
|
|
| YoraY |
פנאן אלי אני אוסיף אותך מחר.......
יש לי שמירה עכשיו
:(
edit
תתחדש |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אף אחד פה לא אוהב רוק..?:nervous: |
האמתי שאני אוהב
שומע כמעט הכל - חוץ ממזרחית
החל מישראלי - אביב גפן, יהודה פוליקר, משינה, עברי לידר וכו'
דרך הרוק של פעם - ארוסמית , גאנס אנד רוסס
ואפילו קצת מראיה קארי (של פעם) ופיל קולינס
עד טראנס והאוס לסוגיו.... |
|
|
| Black Dragon |
| quote: | Originally posted by YoraY
פנאן אלי אני אוסיף אותך מחר.......
יש לי שמירה עכשיו
:(
edit
תתחדש |
האמת שנרשמתי לפורום ב2001 אבל היתה לי בעיה ברישום אז הייתי צריך להרשם מחדש ב2004 |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by Black Dragon
האמת שנרשמתי לפורום ב2001 אבל היתה לי בעיה ברישום אז הייתי צריך להרשם מחדש ב2004 |
בכבוד...... שיניתי |
|
|
| DjChook |
אהה אופס, ראיתי שחסר קצת פרטים
אז אני בן 20
ושומע הכל דרך
IBIZA CLASSICS כרגע ;)
וצ'יז-טראנס
LOL
וגם הרבה רוק, ישראלי, מוזיקה שחורה
וכל מה שמעמיד לך את הזין, בשביל האווירה
(טוב נו, כל מה שהעמיד לי את הזין... כנראה שעכשיו צריך לשמוע קלאסית) |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by DjChook
אהה אופס, ראיתי שחסר קצת פרטים
אז אני בן 20
ושומע הכל דרך
IBIZA CLASSICS כרגע ;)
וצ'יז-טראנס
LOL
וגם הרבה רוק, ישראלי, מוזיקה שחורה
וכל מה שמעמיד לך את הזין, בשביל האווירה
(טוב נו, כל מה שהעמיד לי את הזין... כנראה שעכשיו צריך לשמוע קלאסית) |
סבבה חנוש אני משנה
חברים יאללה לדרבק פה תמונות אני לא רואה תמונווווווווווווות
מי שמתקשה בהעלאה יכול לשלוח לי למייל
[email protected] |
|
|
| taltul |
TALTUL - טל/טלטול/סטיבי
בן 20.5 מראשון
שומע HOUSE [בעיקר רגיל/דיפ/סולפול/טק/אלקטרו] |
|
|
| FederalBI |
FederalBI - אלכס
בן 18 מבת ים
שומע
HOUSE לסוגיו
Melodic Trance ובכלל כל הטראנס האירופאי |
|
|
| HyPeRSoNiC |
טוב עכשיו אני
אורן קוסטו, בן 19 מיבנה
שומע ואוהב כמעט כל סוג מוסיקה אלקטרונית שקיים
מתעסק גם בתקלוט בתור תחביב
והנה התמונה הכי עדכנית שיש לי..... לפני שבועיים ב
Play
אני השמאלי :wtf: |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
אני השמאלי :wtf: |
חבל שאתה לא הימני |
|
|
|
|