|
Waarom is Blik nog mod van NLTA ????
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
Aangezien Blik naar mijn idee totaal niet meer deelneemt aan dit forum, vraag ik mij af of hij nog wel mod moet blijven van NLTA. Ik ben van mening dat een mod regelmatig online moet zijn en ook daadwerkelijk deelneemt als member van het forum. Wellicht is er een goeie reden van dit alles, dan hoor ik die natuurlijk graag.
Ik weet niet wat jullie mening is......maar laat hem vooral horen :) |
|
|
| jp |
| Waarom zijn de bananen krom? :conf: |
|
|
| Dj Lex |
| Ach ja lekker boeiend hoor. Ik vind het niet storend zoals het nu gaat, dus lekker laten gaan. Kan mij het nou schelen dat hij niet actief is, moet hij toch zelf weten. Is het een voorwaarde voor een mod om actief mee te doen op het forum? Maar net wat je zelf wil vind ik. |
|
|
| jp |
| Alsof er zoveel gepost wordt je laatste tijd... :o :mad: :( |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Aangezien Blik naar mijn idee totaal niet meer deelneemt aan dit forum, vraag ik mij af of hij nog wel mod moet blijven van NLTA. Ik ben van mening dat een mod regelmatig online moet zijn en ook daadwerkelijk deelneemt als member van het forum. Wellicht is er een goeie reden van dit alles, dan hoor ik die natuurlijk graag.
Ik weet niet wat jullie mening is......maar laat hem vooral horen :) |
Heb je het er al met Blijk zelf over gehad?
En weet je iemand anders die het wil doen dan? |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by jp
Alsof er zoveel gepost wordt je laatste tijd... :o :mad: :( |
Het gaat om de kwaliteit, niet de kwantiteit.
Maar dat heeft niet iedereen door.
Verder heb ik hier ook wel eens ana gedacht, maar het kan me eigenlijk niet speciaal boeien. Het gaat toch goed zo? |
|
|
| TranceFool |
| Het maakt mij vrij weinig uit. Tis wel zo dat er de laatste tijd door de mods wel erg laat wordt ingegegrepen.....niet dat ik dat zo boeiend vind, maar toch. |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Heb je het er al met Blijk zelf over gehad?
En weet je iemand anders die het wil doen dan? |
Nee dat niet, maar ik vind dat dit een algemeen discussiepunt moet zijn op dit forum, aangezien een mod iedereen aangaat. Als iedereen het best vind hoe het nu is, dan blijven de dingen toch zoals ze zijn.....
En nee ik weet niemand anders die mod wil zijn, wat mij betreft hebben we genoeg aan één mod. |
|
|
| Massive84 |
| quote: | Originally posted by jp
Waarom zijn de bananen krom? :conf: |
Dat zij mijn franse jufvrouw ook toen ik haar vroeg. Waarom zetten die kut fransen nou een H voor l'hotel als je het niet eens uitspreekt.
Needless to say, Al bij 2 mavo heb ik frans gedropt :p |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Nee dat niet, maar ik vind dat dit een algemeen discussiepunt moet zijn op dit forum, aangezien een mod iedereen aangaat. Als iedereen het best vind hoe het nu is, dan blijven de dingen toch zoals ze zijn.....
En nee ik weet niemand anders die mod wil zijn, wat mij betreft hebben we genoeg aan één mod. |
Misschien heeft Blik wel bepaalde redenen om niet actief te zijn. Dus dat had je eerst even kunnen polsen ofzo...
Maar als je het zo wil doen prima. Er zal toch niks veranderen. ;) |
|
|
| Muppy |
| er zit een verschill tussen actief deelnemen aan discussies en actief zijn op het forum (topics sluiten,verplaatsen enz)...en dat laatste is blik bijna niet meer geloof ik |
|
|
| eieregooie |
| Blik had toch wel even die sticky's mogen bijhouden toen ik weg was... |
|
|
|
|