return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
Blik stopt met moderaten; Nieuwe modverkiezingen!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
robin
quote:
Originally posted by Asperge
Het is een grote vriendjespolitiek bende hier!:whip:


Ja.. ik ben benieuwt naar jou suggesties om de vriendjes politiek uit te sluiten :)
Massive84
Ikke ikke ikke~~~~~~!!
Remy D
mijn stem gaat naar Blik, volgens mij is hij wel een goede mod..
Chicane
ik stem Snuggle en DJ_Massive, als die pino hier nog ergens ronddobbert :p en anders uhm... Sjinees?
jp
Maak eens effe een echte poll of zo
ahp2002
^^JP is nu al begonnen met moderaten^^

dus ik vote voor JP, hij is hier erg vaak en ook al heel lang. Maar moderaten is toch eigenlijk helemaal geen leuk werk
jp
In het kader van gelijke behandeling zou een vrouwelijke mod een goed idee zijn. Maar een paar dagen per maand moet deze persoon dan wel vrijwillig op de achtergrond blijven...
Zehra
quote:
Originally posted by jp
In het kader van gelijke behandeling zou een vrouwelijke mod een goed idee zijn. Maar een paar dagen per maand moet deze persoon dan wel vrijwillig op de achtergrond blijven...


mag ik op mezelf stemmen? :D

Zehra for mod!
Chicane
pics or stfu :p
New Wave
quote:
Originally posted by Zehra
mag ik op mezelf stemmen? :D

Zehra for mod!


Alleen vrijgezelle belgische vrouwen mogen mod worden. :p

jp
Het wordt steeds gekker hier
New Wave
quote:
Originally posted by jp
Het wordt steeds gekker hier


Gek = normaal voor ons.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement