|
Blik stopt met moderaten; Nieuwe modverkiezingen!!! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Als niemand het erg zou vinden (behalve New_Wave) wil ik het best weer proberen |
tegen :o |
|
|
| BaRTeZ |
Of Phortje.
|
+1
Phortje for Modje :o |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by jp
tegen :o |
Zou je ook eens een keer iets kunnen onderbouwen in plaats van alleen met loze kreten te gooien en duffe smileys te gebruiken? |
|
|
| jp |
Snuggle geeft toch ook geen uitleg waarom ik het niet 'mag' worden?
Een moderator hoort boven de partijen te staan en niet als een Jack Russell achter een broodje hotdog op wielen te rennen en dan plotseling weer de kat van de buren gaan lopen verjagen. Het is al duizend keer gezegd en nog maar een keer: je moet dit forum niet zo serieus nemen.
Mensen zitten hier voor hun plezier en niet om zich te ergeren aan alles en iedereen. Dus de persoon die mod wil spelen moet gewoon z'n werk doen en persoonlijke mag daar geen rol in spelen. Wat dat betreft doet Eggthrowa goed werk.
Laat het 'volk' maar kandidaten voorstellen en gooi die allemaal in een poll. Makkelijk zat... |
|
|
| SnuggLe |
Snuggle geeft toch ook geen uitleg waarom ik het niet 'mag' worden? |
Das je makkelijk verschuilen.
Maar dat heeft overigens niet eens uitleg nodig, ik denk dat het overduidelijk is. Ik vind je 99% van de tijd totaal niet serieus. Het is altijd maar geinen en offtopic. Als jij mod wordt krijgen we 100 replies van 'burp' of weet ik veel wat voor een gedoe. En objectief...in discussies vind ik je komen met drogredeneringen en weet ik veel wat.
Plus, ik denk dat we op het forum meer aan je hebben als je gewoon je normale gekke JP blijft met gekke dingen posten. JP als mod, that could spoil the fun.
Maar, maak maar een stemming, ik geef je in ieder geval weinig kans.
Het zou me eigelijk ook niet jeuken, iedereen ziet maar. Ik zit hier lekker in India, en om TA ga ik me nu echt niet druk maken :D
Oh, aph2002 zou ik een ZEER goede mod vinden. Daar stem ik zeker voor.... als hij dat zou willen. |
|
|
| basd |
Snuggle geeft toch ook geen uitleg waarom ik het niet 'mag' worden? |
Geef het goede voorbeeld dan eens in plaats van alleen naar anderen te wijzen.
EDIT: Ok. Jammer dat het eerst gevraagd moet worden, maar goed, zo is het wel duidelijker. |
|
|
| jp |
xxx |
Zoals ik al zei ik zit hier voor m'n plezier en niet om de wereldpolitiek te verbeteren. Fun werkt aanstekelijk (op de meesten dan)
Ten tweede zonder m'n non-serieuze gelul was dit forum zo dood als een pier. En in ik post niks in topics waar ik niets te zoeken heb (progressive/techno/DJ stuff/boeken bijv)
Ten derde ben ik al admin van een forum met dertienhonderd leden dus ga me niet vertellen hoe de vork in de steel zit qua moderating e.d.
Ten vierde ga ik me misschien wel kandidaat stellen omdat jij zo graag verkondigd dat ik ongeschikt ben. Het Armstrong effect. Je zal het wel kinderachtig vinden maar goed dat zit in de aard van de leeuw
Dat was het :) |
|
|
| basd |
Ten tweede zonder m'n non-serieuze gelul was dit forum zo dood als een pier. |
We're not worthy. |
|
|
| jp |
| Zet maar een standbeeld ergens neer. Met een grote bek waar je geld in kunt gooien voor het goede doel. Doe maar in de Efteling in de plaats van Holle Bolle Gijs. Die verkoop je makkelijk aan een homo-erotische club als sextoy. Iedereen blij. |
|
|
| HiGH_NrG |
Zet maar een standbeeld ergens neer. Met een grote bek waar je geld in kunt gooien voor het goede doel. Doe maar in de Efteling in de plaats van Holle Bolle Gijs. Die verkoop je makkelijk aan een homo-erotische club als sextoy. Iedereen blij. |
Waar slaat dit nou weer op? |
|
|
| New Wave |
| Maakt er iemand dan een serieuze poll van, hier leest iedereen overheen. |
|
|
| kolkiewolkie |
| Mag ik nog even terugkomen op mijn eerder post :D !? |
|
|
|