|
Blik stopt met moderaten; Nieuwe modverkiezingen!!! (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| ZZandirt |
so true....:o :o
maar daar mekkeren ze ook niet zoveel. gewoon draadjes starten en als ze dan niet meer interessant zijn verdwijnen ze vanzelf van de horizon, toch??
meerdere mensen gebruiken dit forum, en als een buitenlander een thread start met een onderwerp wat in 1983 al behandeld is in een andere thread, dan verdient ie het niet om afgezeken te worden. (dat verdient ie wel... maar daarvoor heb je geen mod nodig, dat kunnen we zelf ook wel. :cool: ) en vwb het closen van threads: dat is systeemtechnisch prettiger. niet om het overzicht van de users te vergemakkelijken... :D |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by jp
Nu is het niet zo dat het mod-werk in dit forum zoveel omvattend is. Af en toe een thread sluiten of samenvoegen en dat is het wel (correct me if i'm wrong)
Trouwens, de Duitsers kunnen het ook met 1 mod in de hand houden dus waarom wij niet? Het is bekend dat daar veel meer gepost wordt dan hier... |
sir Lunchalot rules! big time! :cool: :cool: |
|
|
| jp |
| Dit is wel erg typisch NLTA: er wordt veel gepraat en afgezeken maar actie nemen ho maar :haha: |
|
|
| SnuggLe |
Tsja, ik ben er niet en dan komt er ook geen actie he? :D Dat is altijd zo :p
Maareh... ik stel zelf de volgende kandidaten voor als ze dat zelf zouden willen:
- Phortje
- TranceFool
- Aph2002
Verder als JP wil moet hij zichzelf maar kandidaat stellen.
New_Wave als mod? LOL, dat zou wat zijn :D
Ik stel me overigens niet kandidaat, ik wil niet eens, mijn post van de vorige keer was ik denk ik onder invloed van teveel frisse lucht hier. |
|
|
| TranceFool |
| WTF krijgen we nu snuggle, mij een beetje als mod naar voren schuiven :p. Ik weet niet of ik daar wel zin in heb, kan ik geen mensen meer afzeiken :haha: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Tsja, ik ben er niet en dan komt er ook geen actie he? :D Dat is altijd zo :p
Maareh... ik stel zelf de volgende kandidaten voor als ze dat zelf zouden willen:
- Phortje
- TranceFool
- Aph2002
Verder als JP wil moet hij zichzelf maar kandidaat stellen.
New_Wave als mod? LOL, dat zou wat zijn :D
Ik stel me overigens niet kandidaat, ik wil niet eens, mijn post van de vorige keer was ik denk ik onder invloed van teveel frisse lucht hier. |
Hey ik heb ook op jouw gestemt en ben altijd voor je opgekomen.:o Telleurstellend hoor Bram. Ik zou een goeie mod zijn. Ben hier elke dag en ben hier zo'n beetje de langs zittende die het meest aanwezig is. Daarnaast heb jij een mening over mij van 2 jaar terug wat heel anders is dan nu. :o Blijkt maar weer dat jij geen vertrouwen in mensen hebt. :o Jij bent een persoon die mensen geen kansen geeft. Beetje jammer is dat. :o Daarnaast heb Ik geen lompschool gedaan en kan zeker beslissingen nemen om threads te sluiten of juist niet en te zien of mensen zich gedragen, zowaar zich over een bepaalde grens begeven. Ga jij nou maar gewoon vakantie vieren! En schrijf mijn naam nou eens goed!!
Ik stel mij beschikbaar voor moderator!
 |
|
|
| Blik |
bla bla bla bla
heb niks meer zinnigs te zeggen, ben dronken
morgen serieuse reactie
daaaaag, ga verder zuipen (hier in ons mooi breda) |
|
|
| jp |
De peilingen van maandag 19 september:
Wie moet volgens u mod van NLTA worden?
Trancefool 3,6 %
Snuggle 1.3 %
New Wave 70.8 %
Robin 20.2 %
Phortje 2.3 %
Andere kandidaten: 1.8 %
Bron: Maurice de Hond |
|
|
| jp |
Wat vind u belangrijk aan een moderator?
Hij/zij moet elke week een feest bezoeken 4.8%
Hij/zij moet weten hoe een GHB overdose voelt 3.7%
Hij/zij moet als een hondje achter iedereen aan lopen 9.6%
Hij/zij moet met harde hand threads sluiten en TA's bannen 3.2%
Hij/zij heeft een hekel aan progressive 43.5%
Hij/zij heeft een uitgebreide porno collectie en deelt deze P2P 34.9%
Andere kwaliteiten: 0.3%
Bron: Maurice de Hond |
|
|
| emre |
| quote: | Originally posted by jp
Hij/zij heeft een hekel aan progressive 43.5%
|
:whip: |
|
|
|
|