|
Blik stopt met moderaten; Nieuwe modverkiezingen!!! (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| quote: | Originally posted by New Wave
Maakt er iemand dan een serieuze poll van, hier leest iedereen overheen. |
Ik ga op jou stemmen :disbelief |
|
|
| Asperge |
| Die sig ook weer JP:stongue: |
|
|
| Magicbas |
lol @ inhoud van de thread...te veel eer op het net...:conf:
wat mij betreft mag iedereen, die zich er een beetje voor inzet en denkt neutraal te kunnen zijn mod worden!
Maarja, wie ben ik dan weer hé... |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Magicbas
lol @ inhoud van de thread...te veel eer op het net...:conf:
wat mij betreft mag iedereen, die zich er een beetje voor inzet en denkt neutraal te kunnen zijn mod worden!
Maarja, wie ben ik dan weer hé... |
Ik heb zo het vermoeden dat jij magische Bas bent, niet waar? |
|
|
| Little Theseus |
| heejj.. waarom wil niemand mij als mod hebben dan? |
|
|
| Chicane |
2 draadjes die al gesloten kunnen worden, eropaf!
To the mod-cave! |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by jp
Ten derde ben ik al admin van een forum met dertienhonderd leden dus ga me niet vertellen hoe de vork in de steel zit qua moderating e.d.
Dat was het :) |
Jp ik wist niet dat anaalridders-punt-nl al zoveel leden had???
ik vind niet dat je je talenten (als hierboven aangegeven) moet verspillen. lekker JP blijven en inderdaad veel (onzin) posten....
(hoewel ik ook vind dat er een hoop (semi-)serieuze letters uit je keyboard komen...) waarvoor mijn achting :D
als je mot bent, dan zul je je toch moeten inhouden (...) en wie moet er dan al die onzin posten??
maar wat zijn er toch een hoop mod-wannabe's :whip: :whip:
iedereen denkt het beter te kunnen dan de ander, en neemt vooral zichzelf (veel te) serieus.
oplossing: Laat iemand een poll maken met ALLE NLTA's als kandidaat (zie sticky "hoeveel NLTA's hebben we eigenlijk"), om vervolgens de nummer 1 te vragen of 'ie wil. Indien niet, dan volgt nummer twee, etc.) waarschijnlijk komen we dan vanzelf bij New Wave uit..... :haha: :haha: :haha: |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
oplossing: Laat iemand een poll maken met ALLE NLTA's als kandidaat (zie sticky "hoeveel NLTA's hebben we eigenlijk"), om vervolgens de nummer 1 te vragen of 'ie wil. Indien niet, dan volgt nummer twee, etc.) waarschijnlijk komen we dan vanzelf bij New Wave uit..... :haha: :haha: :haha: |
ik geloof dat we ook meteen een vrijwilliger hebben om die poll te maken:D |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
xxx |
je kan iemand niet dwingen dus kandidaten zullen zich(zelf) eerst voor moeten dragen |
|
|
| ZZandirt |
nou laat iedereen die mod wil zijn (of dat evt. wil overwegen) zich hier dan expliciet melden.... ik zie meer post over wie het niet wil en ook niet wil dat een ander het wordt (om various reasons) vzv ik kan zien is alleen nieuw weef enigzins enthousiast...
jp heeft het in elk geval door: moderaten is niet leuk en dwingt je om "serieus" te posten...en dan is alle lol eraf.. :( |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by Muppy
ik geloof dat we ook meteen een vrijwilliger hebben om die poll te maken:D |
teveel moeite... er zijn vast mensen die dat beter kunnen (en vooral met minder moeite...) wellicht een mod-taakje? |
|
|
| jp |
Nu is het niet zo dat het mod-werk in dit forum zoveel omvattend is. Af en toe een thread sluiten of samenvoegen en dat is het wel (correct me if i'm wrong)
Trouwens, de Duitsers kunnen het ook met 1 mod in de hand houden dus waarom wij niet? Het is bekend dat daar veel meer gepost wordt dan hier... |
|
|
|
|