|
Blik stopt met moderaten; Nieuwe modverkiezingen!!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
wie is ons :conf: |
Ondere andere jij |
|
|
| jp |
| wil jij geen mot worden? |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
wil jij geen mot worden? |
Nope, jij ? |
|
|
| jp |
| Dan verlies je je artistieke vrijheid :o |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Nope, jij ? |
Jij was mijn runner-up de vorige keer :p Als er niemand wil ben jij de lul :toothless |
|
|
| jp |
Dat was vorig jaar. Andere tijden ;)
Op zich lijken nachtelijke NLTA mod-vergaderingen ergens in een donkere kelder met veel vaseline en een paar rubberen hulpstukken me best interessant. En dan onder het genot van wat GHB en Rhohypnol beslissingen maken over de koers die NLTA zal moeten varen... |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by jp
Dat was vorig jaar. Andere tijden ;) |
Volgens mij is het zelfs nog wel wat langer geleden. |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Volgens mij is het zelfs nog wel wat langer geleden. |
Twee jaar geleden, toen zat ik in Mexico.... |
|
|
| AirPole |
Ikke natuurlijk.
:p
Doe maar Tim of JP.
:p |
|
|
| SnuggLe |
Nou, iedereen mag van mij Mod worden, maar JP niet. Oh, Magik54 naar mijn mening ook niet. Maarja, wie ben ik :)
Ik zou verder totaal niet weten wie wel geschikt is. Er zijn er maar weinig volgensmij hier. TranceFool zou ik wel een goede optie vinden....als 1 van de weinigen. Of Phortje.
Ik denk dat veel mensen overigens bezwaar zouden maken als ik weer mod zou worden, al denk ik dat ik er wel stukken beter toe in staat ben dan een tijd terug toen ik het ook was. Als niemand het erg zou vinden (behalve New_Wave) wil ik het best weer proberen |
|
|
|
|