|
Blik stopt met moderaten; Nieuwe modverkiezingen!!! (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| robin |
| quote: | Originally posted by jp
Een nieuwe mod moet sowieso meer als 20000 posts hebben :stongue: |
21368 posts is toch wel de ondergrens.. :o |
|
|
| AirPole |
Ik zal ook eens inhaken :p
Ik vind WEL dat er 2 mods moeten zijn, al was het alleen maar om 1 iemand niet een soort monopolie-positie te verschaffen. Door 2 mods aan te nemen zorg je natuurlijk ook een beetje dat er toch een soort controle op de macht van de andere mod komt. En dan zit je nog met problemen als vakantie etc. etc. Ik kan me voorstellen dat als Ei ergens op vakantie zou gaan, dat ie dan geen zin heeft om ook nog eens te gaan modden. Dan is het handig als er iemand anders is die de zaken ook kan waarnemen.
;) |
|
|
| robin |
| Waarom word jij geen mod eigenlijk? :D |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by robin
Waarom word jij geen mod eigenlijk? :D |
Niemand vindt mij blijkbaar geschikt.
:D |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by AirPole
Niemand vindt mij blijkbaar geschikt.
:D |
ikke wel hoor!! :p :p
een goeie mod. is er één die je niet hoort of ziet... en alles gaat tóch goed... :D en in het hele ge-bekvecht over de situatie, zie ik maar weinigen met nuttige inbreng. en diegenen die dat wèl doen, die willen niet (en ik geef ze gelijk ook....:D)
airhead for mod!! |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by AirPole
Niemand vindt mij blijkbaar geschikt.
:D |
Wie? |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by basd
Wie? |
Naja, dat maakte in ieder geval op uit deze thread, omdat niemand mijn naam heeft genoemd. :D
Mod zijn zou me aardig lijken, alhoewel het natuurlijk wel een 'job' is die goed moet gebeuren. Consequent zijn en minstens elke dag twee keer het forum bezoeken. Das niet altijd even makkelijk. |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by AirPole
Das niet altijd even makkelijk. |
Wel hoor :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
Brammie, neu ik kan niet mee naar Awakenings. Ik sta tot en met december ingeplanned op elk weekend (vrijdag, zaterdag en zondag) Eerste divisie en Eredivisievoetbal. :( |
Die :( gaat op voor Eerste Divisie ja, Eredivisie is toch wel cool? |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Die :( gaat op voor Eerste Divisie ja, Eredivisie is toch wel cool? |
Die :( staat voor dat ik geen enkele weekend vrij ben. :)
Zowel eerste als eredivisie is heel erg leuk. |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Die :( gaat op voor Eerste Divisie ja, Eredivisie is toch wel cool? |
*kuch* de graafschap *kuch* |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Jappio
*kuch* de graafschap *kuch* |
Snuggie is alleen voor De Graafschap als ze in de eredivisie spelen. :D Snuggie is een succes-supporter. ;) :D |
|
|
|
|