return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Sasha And Digweed Live At Southfest Buenos Aires (pg. 2)
View this Thread in Original format
Dj Alex (ISR)
חתמתי בכל מקרה.. :toothless:
שיהיה בהצלחה לנו.. היו שם כמה טראקים ממש תותחים בסרטון של הדקה ומשו שפורסם בפורום טראקליסטינג.. הלוואי וזה באמת יסתדר שיוציאו לאור את הדיוידי..
אני מוכן להשקיע..
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Scorchio
אילן הוא מדבר על זה שמישהו קיבל כסף בשביל לפרוץ למחשב של איירבייס וגנב את הרמיקס של
Solar Stone - Solarcoaster


וואלה לא ידעתי מזה..
בכל אופן שחר..עיצה גרועה:D
Shahar
quote:
Originally posted by Scorchio
אילן הוא מדבר על זה שמישהו קיבל כסף בשביל לפרוץ למחשב של איירבייס וגנב את הרמיקס של
Solar Stone - Solarcoaster

בכל מקרה שחר
למה נראה לך שיש לדיגוויד את הסרט?
אם הסרט היה קיים כבר היו מוכרים אותו
אנחנו ארגנו את העצומה הזאת בשביל שמישהו יאסוף את כל הוידאו מהאירוע הזה ויצרף אותו לסרט באיכות די וי די.


אם לאף אחד אין תסרט שלם אז אין סיכוי שזה יקרה
זה לא אפשרי
מזה לאסוף את כל הוידאו!?
איך זה אמור להגיע למישו שיכול לעשות את זה בכלל?
חשבתי שיש את הסרט ולא מסכימים להוציא אותו לחנויות או משו

אנלא חושב שזה אפשרי בכלל לעשות את זה
epsilon1
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
חתמתי בכל מקרה.. :toothless:
שיהיה בהצלחה לנו.. היו שם כמה טראקים ממש תותחים בסרטון של הדקה ומשו שפורסם בפורום טראקליסטינג.. הלוואי וזה באמת יסתדר שיוציאו לאור את הדיוידי..
אני מוכן להשקיע..


ביום שאתה תשקיע עופר ניסים יככב באסוט
:rolleyes:

ד"א זה בפורום מיוזיק דיסקאשן ולא טראקליסט
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by epsilon1
ביום שאתה תשקיע עופר ניסים יככב באסוט
:rolleyes:

ד"א זה בפורום מיוזיק דיסקאשן ולא טראקליסט

פיוידי ניגן את עופר, הישג לא?
epsilon1
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
פיוידי ניגן את עופר, הישג לא?



או שלפיוידי נגמרו הטראקים אז לא היתה לו ברירה לנגן את עופר
או שהרמיקס זה רק האקפלה על מוזיקת טראנס
או שמישהו הסתלבט פה בצורה רצינית.

אז לא זה לא ממש הישג...
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by epsilon1
או שלפיוידי נגמרו הטראקים אז לא היתה לו ברירה לנגן את עופר
או שהרמיקס זה רק האקפלה על מוזיקת טראנס
או שמישהו הסתלבט פה בצורה רצינית.

אז לא זה לא ממש הישג...

כן כן שמענו.. תירוצים..
תגיד את זה גם כשיהיו לך לאגים בCS..
epsilon1
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
כן כן שמענו.. תירוצים..
תגיד את זה גם כשיהיו לך לאגים בCS..


LOL חכה חכה

אני רוצה לעשות עוד פעם משחק שכולם כותבים שמות של דיג'ייז...

TIESTO GOT PWNED BY ARMIN:D
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by epsilon1
LOL חכה חכה

אני רוצה לעשות עוד פעם משחק שכולם כותבים שמות של דיג'ייז...

TIESTO GOT PWNED BY ARMIN:D


Welcome To The Real World
<<>>
SUPER DJS MODE..
אפשר לבחור דיג'יי בק"ס ולכל אחד יש כוחות מיוחדים..
נניח ארמין מלך הוא הכי חזק..
טיאסטו מכת דאבלים..
שולץ מכת שינה, הקורבן נרדם (הכל פה בנימה אירונית)
יוג'י בוימכניקה מכת 170 BPM.. הקורבן נכנס לקרחנה ומשתגע..
ועוד הרבה..

יותר מדי קאונטר סטרייק בשבילי היום.. אל תשימו לב.. כבר מאוחר.. צריך לישון.. עזבו......
epsilon1
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
Welcome To The Real World
<<>>
SUPER DJS MODE..
אפשר לבחור דיג'יי בק"ס ולכל אחד יש כוחות מיוחדים..
נניח ארמין מלך הוא הכי חזק..
טיאסטו מכת דאבלים..
שולץ מכת שינה, הקורבן נרדם (הכל פה בנימה אירונית)
יוג'י בוימכניקה מכת 170 BPM.. הקורבן נכנס לקרחנה ומשתגע..
ועוד הרבה..


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

הרגת אותי אלכס..הבאת אותה

Scorchio
אל תגררו את זה לאוף טופיק בבקשה

quote:
Originally posted by Shahar
אם לאף אחד אין תסרט שלם אז אין סיכוי שזה יקרה
זה לא אפשרי
מזה לאסוף את כל הוידאו!?
איך זה אמור להגיע למישו שיכול לעשות את זה בכלל?
חשבתי שיש את הסרט ולא מסכימים להוציא אותו לחנויות או משו

אנלא חושב שזה אפשרי בכלל לעשות את זה


יש את ההקלטות למי שצילם את האירוע, פשוט בינתיים הוציאו רק 2 דקות מזה בעריכה.
יש הרבה יותר מוקלט מזה...
Glenn-Holmes
אם יורשה לי להוסיף משהו למשחק המחשב הוירטואלי שאלקס בנה...

ארמין מלך
בוא נתקן את זה לארמין מלך במשחקי בית (תוכניות באולפן) אבל נוטה להרדם בעצמו כשהוא יוצא החוצה (3 חודשים לפתוח עם אותו קטע סטים זה כבר מתחיל להיות מוגזם...)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Privacy Statement