|
Sasha And Digweed Live At Southfest Buenos Aires (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Segev |
חחח אני לא מאמין שיש עוד אנשים שמשחקים cs..
כמה אנשים לפי דעתך ישפיעו על משהו?
עכשיו חתמתי והיה רשום שחתמו רק 83 אנשים...
ושאלה מה הלך בקליפ לא כל כך הבנתי זה לא היה קטע רצוף נכון? |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Segev
חחח אני לא מאמין שיש עוד אנשים שמשחקים cs..
כמה אנשים לפי דעתך ישפיעו על משהו?
עכשיו חתמתי והיה רשום שחתמו רק 83 אנשים...
ושאלה מה הלך בקליפ לא כל כך הבנתי זה לא היה קטע רצוף נכון? |
זה היה לקט מההופעה.. |
|
|
| cluBBer |
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!שיט
מה זה האירוע הזה
כמה אנשים?!
משהו סוף הדרך
נראה שצולם במצלמה מקצועית
אז יש מצב שצילמו את כל האירוע |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by epsilon1
שחר אני לא יודע מה הבעיה שלך אבל אתה צריך לדעת לסתום תפה
אני דיברתי אליך בכלל? ואתה עוד קורא לי דפוק?
אתה פשוט צריך לסתום תפה ומישהו צריך לשים אותך במקום יא חתיכת ערס צעצוע...אתה בנאדם בעייתי ויוצא לך לריב עם כולם, יש לך נטיה כזאת שמי שלא חושב כמוך אז אתה ישר מקלל, תדע איך לדבר עם אנשים אין לך תרבות...
ולעניין:
בסדר, זה טראק פרוגרסיב, אבל כשאני מדמיין את עצמי את זה מושמע במסיבה זה לא ממש מתחבר לי..נשמע לי כמו טראק לשמיעה בבית, יש לו גם אוירה כזאת.. |
ערס ערס אבל תהיה גבר בוא תגיד לי את זה במציאות
מה קרה כתבת משו וקטלתי אותך אז נעלבת? מסכן....
שתשמע תטראק הזה במסיבה תדבר
זה טראק בנזונה למסיבות ביחוד ההתחלה שלו |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Shahar
ערס ערס אבל תהיה גבר בוא תגיד לי את זה במציאות
מה קרה כתבת משו וקטלתי אותך אז נעלבת? מסכן....
שתשמע תטראק הזה במסיבה תדבר
זה טראק בנזונה למסיבות ביחוד ההתחלה שלו |
נעלב?
מהמחמאות שאתה מחלק לכולם פה כל יום?
להה... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
אני מודע לעובדה שארמין מנגן פרוגרסיב..
כל השעה הראשונה של האסוט היא פרוגרסיב ברוב המקרים..
אבל הוא לפעמים מנגן פרוגרסיב מעניין.. מרגש,סוחף,מקפיץ,מרתק..
הפעם הוא פשוט ניגן טראקים ששיעממו..(גם כשהוא ניגן פרוגרסיב וגם כשהוא ניגן אפליפטינג) אחרי דקה של טראק התחלת להרגיש שזה חוזר על עצמו שוב ושוב.. לפחות ככה זה היה לדעתי ולפי דעתם של כמה..
אין שום דבר נגד פרוגרסיב אבל אני חוזר ואומר.. שינגן פרוגרסיב מעניין..
לדוגמא הטראק שמרקוס סיים איתו את GDJB וארמין התחיל את האסוט.
Kalafut and Fygle - Novocaine (Mark Otten remix)
טראק גדול.. |
קטע החדש של מידור הוא מצוין הדבר היחיד שמעיב טיפה הוא הדמיון להלסיון
החדש של פרי אוניל מלא אנרגיות למרות שנאמב טוב יותר (בכל מקרה וייניל שאני מה זה הולך לקנות!!)
אין לי מושג מי זה קאמיל פולנר אבל זה גם קטע ממש טוב
והגרסה החדשה לסטריינג' וורלד משנה בעיקר את הבייסליין אבל זה יצא דווקא יפה
אוי וגולת הכותרת
הקטע החדש של גבריאל ודרזדן
היוצרים הכי מגוונים שיש היום בעולם הטראנס אני חושב
וללא ספק יוצרי השנה שלי ל-2005 ולו רק בגלל הקטע שנוגן ב-214 והקטע החדש של מוטורסייקל |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
נעלב?
מהמחמאות שאתה מחלק לכולם פה כל יום?
להה... |
שמע אנשים יודעים זה בצחוק
הגבתי לו תגובה רצינית
הוא סתם עשה פוזות למה הוא התבאס על התגובה
ותכלס אתה הרבה זמן פה תיודע שאני צוחק ואני סבבה עם כולם
כולה פורום..ראית כמה פעמים התווכחתי עם יגאל ועובדה במציאות הוא יודע אני אוהב אותו |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
ראית כמה פעמים התווכחתי עם יגאל ועובדה במציאות הוא יודע אני אוהב אותו |
תכלס נכון
וכבר מזמן סלחתי לך על הדקירה בבטן והצלקת שהשארת לי מעל הגבה
משאף אחד לא יודע זה שכשאנחנו באמת לבד...אני מרשה לך לקרא לי אילן
אבל זה סוד אל תגלה:D |
|
|
| epsilon1 |
| quote: | Originally posted by Shahar
הגבתי לו תגובה רצינית
|
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
:rolleyes: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
תכלס נכון
וכבר מזמן סלחתי לך על הדקירה בבטן והצלקת שהשארת לי מעל הגבה
משאף אחד לא יודע זה שכשאנחנו באמת לבד...אני מרשה לך לקרא לי אילן
אבל זה סוד אל תגלה:D |
אם אנשים פה יחשבו שאני הומו המשפט שרשמת למעלה עוד יתממש :D |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
אם אנשים פה יחשבו שאני הומו המשפט שרשמת למעלה עוד יתממש :D |
אם תמשיך להתלבש איך שאתה מתלבש אז כדאי שאני יתחיל לברוח ממך מעכשיו:haha: |
|
|
|
|