return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Sasha And Digweed Live At Southfest Buenos Aires (pg. 3)
View this Thread in Original format
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
(3 חודשים לפתוח עם אותו קטע סטים זה כבר מתחיל להיות מוגזם...)


על איזה קטע מדובר?
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
על איזה קטע מדובר?

זוקאלו
הקטע שלו ושל גבריאל ודרזדן
פתח איתו באילת
באיביזה כשהייתי ובעוד שתי פלייליסטים לאחרונה...
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
זוקאלו
הקטע שלו ושל גבריאל ודרזדן
פתח איתו באילת
באיביזה כשהייתי ובעוד שתי פלייליסטים לאחרונה...


כן זה נכון

אבל באמת זה מבין 5 הקטעים הטובים ביותר נראה לי שיצאו השנה
עשה לי צמרמורת כששמעתי אותו בפעם הראשונה ועדיין עושה לי טוב כשאני שומע אותו לפעמים.. :)
ואחרי הכל זה יצירה שלו אז אפשר לסלוח לו על זה!
Dj Alex (ISR)
טיאסטו פתח כל סט שלו באופן סדרתי עם
WOW - KILLA ומישהו אומר לו על זה משהו? לא..
אני לא זוכר שארמין פתח אסוט עם אותו טראק פעמיים.. מקרים בודדים אולי.
ואני מסכים איתך שארמין די משעמם כשהוא ממקסס בהופעות גדולות וגם רמת המיקסוס יורדת כי הוא לא משתמש באבלטון..
אבל הוא עדיין הדיג'יי הטוב בעולם. לפחות לדעתי..

מה שאני חייב לציין.. זה שבאסוט האחרון.. פשוט נרדמתי.. זוועה בשידור חי.
זה היה
ASOT 214 = A STATE OF SLEEP
ועם סיום זה, אני הולך לישון.

נ.ב.
זה אלכס.. לא אלקס:toothless
epsilon1
אל תשווה את טיאסטו עם ארמין:whip:

לא מבין מה הוא שם זוקאלו בסט לייב...
אילן, איך זה נשמע ככה? אפשר לרקוד לדבר הזה בכלל? או שאתה זז במקום מצד לצד
Shahar
ארמין גם פתח עם
in the end
בסט שלו ברדיו ב 99
ובאותו לילה פתח איתו תמסיבה בטיאלוי

quote:
Originally posted by Scorchio
אל תגררו את זה לאוף טופיק בבקשה



יש את ההקלטות למי שצילם את האירוע, פשוט בינתיים הוציאו רק 2 דקות מזה בעריכה.
יש הרבה יותר מוקלט מזה...


אבל איך זה שיש לו תקלטות יראה תעצומה שלך ולמה שהוא יתחייס למישו לא קשור?

quote:
Originally posted by epsilon1
אל תשווה את טיאסטו עם ארמין:whip:

לא מבין מה הוא שם זוקאלו בסט לייב...
אילן, איך זה נשמע ככה? אפשר לרקוד לדבר הזה בכלל? או שאתה זז במקום מצד לצד


תגיד לי אתה דפוק או מה
זוקאלו זה טראק פרוגרסיב לכל דבר
מה בעיה לרקוד כששומעים אותו
וזה בנזונה לנגן אותו ההתחלה שלו מרגשת כזה
epsilon1
quote:
Originally posted by Shahar
ארמין גם פתח עם
in the end
בסט שלו ברדיו ב 99
ובאותו לילה פתח איתו תמסיבה בטיאלוי



אבל איך זה שיש לו תקלטות יראה תעצומה שלך ולמה שהוא יתחייס למישו לא קשור?



תגיד לי אתה דפוק או מה
זוקאלו זה טראק פרוגרסיב לכל דבר
מה בעיה לרקוד כששומעים אותו
וזה בנזונה לנגן אותו ההתחלה שלו מרגשת כזה




שחר אני לא יודע מה הבעיה שלך אבל אתה צריך לדעת לסתום תפה
אני דיברתי אליך בכלל? ואתה עוד קורא לי דפוק?
אתה פשוט צריך לסתום תפה ומישהו צריך לשים אותך במקום יא חתיכת ערס צעצוע...אתה בנאדם בעייתי ויוצא לך לריב עם כולם, יש לך נטיה כזאת שמי שלא חושב כמוך אז אתה ישר מקלל, תדע איך לדבר עם אנשים אין לך תרבות...

ולעניין:
בסדר, זה טראק פרוגרסיב, אבל כשאני מדמיין את עצמי את זה מושמע במסיבה זה לא ממש מתחבר לי..נשמע לי כמו טראק לשמיעה בבית, יש לו גם אוירה כזאת..
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
טיאסטו פתח כל סט שלו באופן סדרתי עם
WOW - KILLA ומישהו אומר לו על זה משהו? לא..
אני לא זוכר שארמין פתח אסוט עם אותו טראק פעמיים.. מקרים בודדים אולי.
ואני מסכים איתך שארמין די משעמם כשהוא ממקסס בהופעות גדולות וגם רמת המיקסוס יורדת כי הוא לא משתמש באבלטון..
אבל הוא עדיין הדיג'יי הטוב בעולם. לפחות לדעתי..

מה שאני חייב לציין.. זה שבאסוט האחרון.. פשוט נרדמתי.. זוועה בשידור חי.
זה היה
ASOT 214 = A STATE OF SLEEP
ועם סיום זה, אני הולך לישון.

נ.ב.
זה אלכס.. לא אלקס:toothless


טוב לך אסור להקשיב אחרי מה שאמרת על
Maor Levi - Lital .... :rolleyes:
Dj Alex (ISR)
לא יודע.. לא יודע..
יש טראקים שנשמעים בבית שונה מאשר במסיבות..
ע"ע ארקדיה.. בבית זה נשמע טראק נומי נומי, טיאטסו ניגן את זה וקירחן את כולם.. אולי זה ככה גם עם זוקאלו..
במסיבה יש רמקולים אחרים אווירה אחרת ויש מצב שזה טראק שמכניס תאווירה במועדון ולא בבית..
שווה בדיקה..
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
לא יודע.. לא יודע..
יש טראקים שנשמעים בבית שונה מאשר במסיבות..
ע"ע ארקדיה.. בבית זה נשמע טראק נומי נומי, טיאטסו ניגן את זה וקירחן את כולם.. אולי זה ככה גם עם זוקאלו..
במסיבה יש רמקולים אחרים אווירה אחרת ויש מצב שזה טראק שמכניס תאווירה במועדון ולא בבית..
שווה בדיקה..


טראק נומי נומי?

כל הפקה עצמאית של גבריאל ודרזדן היא קטע שיכול לעשות שמות ברחבת ריקודים
זוקאלו כמו ששחר אמר מתאים להתחלות של סט של ארמין אבל שיגוון במיקום שלו בסט
למה תמיד לפתוח עם אותו קטע?

אלכס לגבי אסוט 214 לא יודע מה שיעמם אותם אבל הגיע הזמן שגם אתה תכיר בעובדה...ארמין מנגן גם קטעי פרוגרסיב - נדמה לי שזה משהתכוונת כשאמרת משעמם

Dj Alex (ISR)
אני מודע לעובדה שארמין מנגן פרוגרסיב..
כל השעה הראשונה של האסוט היא פרוגרסיב ברוב המקרים..
אבל הוא לפעמים מנגן פרוגרסיב מעניין.. מרגש,סוחף,מקפיץ,מרתק..
הפעם הוא פשוט ניגן טראקים ששיעממו..(גם כשהוא ניגן פרוגרסיב וגם כשהוא ניגן אפליפטינג) אחרי דקה של טראק התחלת להרגיש שזה חוזר על עצמו שוב ושוב.. לפחות ככה זה היה לדעתי ולפי דעתם של כמה..
אין שום דבר נגד פרוגרסיב אבל אני חוזר ואומר.. שינגן פרוגרסיב מעניין..
לדוגמא הטראק שמרקוס סיים איתו את GDJB וארמין התחיל את האסוט.
Kalafut and Fygle - Novocaine (Mark Otten remix)
טראק גדול..
m0sh
צח אתה מבין שבשביל שזה יצא על DVD
צריך מפיצים שירצו להפיץ את זה ...וזה ממש לא פשוט.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement