return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Sasha And Digweed Live At Southfest Buenos Aires (pg. 6)
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by epsilon1
אני לא בטוח שה"סמפלר" יצא על וייניל או סידיאר, בגלל שלא ראיתי אותו ב
scene release

בכל מקרה את כל הטראקים של הסמפלר (שלושה טראקים) אתה יכול לקנות דיגיטלית.


בדקתי וזה יוצא שבוע הבא על וייניל
וכמיטב המסורת אני כנראה יזמין
epsilon1
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
בדקתי וזה יוצא שבוע הבא על וייניל
וכמיטב המסורת אני כנראה יזמין


סבבה, תהנה;)
Shahar
DAYLIGHT
והטראק השני
לא שוחררו באינטרנט
מאיפה הבאת את זה

quote:
Originally posted by Scorchio
עכשיו אני מבין למה הפסקתי לכתוב בפורום הטיפשי והילדותי הזה.
מטופיק פשוט שמבקש חתימה על עצומה הפכתם את זה (שוב) לוויכוח על סגנונות מוזיקליים וריבים.

לא תראו אותי פותח פה יותר טופיקים, את זה אני מבטיח.


צח תיודע אני אוהב אותך תפסיק להפגע מדברים כאלה
אנשים הבינו תמטרה של הטרד ופיתחו דיון מה אתה לוקח ללב כל דבר עכשיו
כל אחד שעבר בטרד הזה חתם זה מה שצריך לעניין אותך

ואני עם יגאל
עדיף פורום כזה שאנשים מפתחים דיונים על פורום שכל מילה שתאומר בו סוגרים לך תטרד או שמישו שאתה מעריך חושב שאתה שומע סגנון נחות
אני אישית לא מבין למה לא מעבירים את הפורום ההוא לאתר
www.seret.co.il
תכלס כל אחד שם אוכל סרט אחושרמוטה

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
שחר היקר עדיף פורום שלמילדים מפורום של צבועים...פורום אחר ששתינו רשומים בו הוא ממש לא גן עדן עלי אדמות אז תעשה לי טובה...

ודיילייט "יצא" ? כביכול כחלק ממה הוא יצא?


קוראים לו צח :whip:
Scorchio
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
צח היקר עדיף פורום שלמילדים מפורום של צבועים...פורום אחר ששתינו רשומים בו הוא ממש לא גן עדן עלי אדמות אז תעשה לי טובה...

ודיילייט "יצא" ? כביכול כחלק ממה הוא יצא?


קוראים לי צח קודם כל

דבר שני
אתה מתכל על הפורום ההוא כקהילה של צבועים ומעדיף לקונן שם על מצבו העגום של הטראנס ולעקוץ בכל הזדמנות אפשרית.
סבבה, אני רואה את הקהילה שם כיותר איכותית ושמדברת ב-80 אחוז מהזמן על מוזיקה ולא על ענייני צבא, פליסטיישן או בעיות עם הצורב.
כמובן שגם זה קיים שם אבל לפחות לא מערבבים את זה בנושא קיים.
Shahar
quote:
Originally posted by Scorchio
קוראים לי צח קודם כל

דבר שני
אתה מתכל על הפורום ההוא כקהילה של צבועים ומעדיף לקונן שם על מצבו העגום של הטראנס ולעקוץ בכל הזדמנות אפשרית.
סבבה, אני רואה את הקהילה שם כיותר איכותית ושמדברת ב-80 אחוז מהזמן על מוזיקה ולא על ענייני צבא, פליסטיישן או בעיות עם הצורב.
כמובן שגם זה קיים שם אבל לפחות לא מערבבים את זה בנושא קיים.


אתה מדבר שטויות
הפורום זה בשביל לדבר על הכל
הם מדברים שם 80% מהזמן על מוזיקה ובגלל זה הפורום מתעדכן שם פעם בכמה שעות
אז כן הוא מתעדכן כל כמה דקות
זה טוב
זה לא אמור להפריע
אם הפורום פה לא היה מתעדכן ועדיין לא היו מדברים על מוזיקה הייתי מבין אותך
אבל זה לא ככה

ומה כיף לך בלדבר שם עם רובוטים ? כל מילה שלהם זה כאילו כתוב להם טקסט מול הפנים והם מקריאים תשורה שלהם עכשיו
m0sh
צח תן לי להגיד משהו אחד
זה אינטרנט ואני כבר הבנתי שלא צריך להתרגש וזה לגיטימי וקיים בכל פורום שהנושא יסתה לכיוונים שונים
זה מעצבן אבל אין מה לעשות ככה זה
ויאללה אף אחד לא בא עם כוונות רעות

אם אתה רוצה ללכת לאליטה שלך אז תלך ואל תרשום פה...
לא נכריח אותך ולא נצווה ממך
Glenn-Holmes
צח חלק גדול מהאנשים שם אני מעריך ואוהב אבל להתעלם מהנטייה הטבעית של רובם להשמיץ טראנס? וכן אני לפעמים מדבר על הנושאים האלה שם כי כדאי שהאנשים האלה יספגו קצת דרך ארץ בנוגע לרגישות לאהבת האחר
תסלח אם אני יגיד לך שהמוזיקה שהאדם שומע לא מעידה על כביכול "איכותו" התחושה שאתה מוקף שם באנשים איכותיים היא אילוזיה שאתה ועוד רבים שם נהנים לפתח...
אני לא אומר שאין שם אנשים טובים ושחלקם באמת מאוד איכותיים אני רק אומר שלייחס את זה לאיזה מוזיקה הם שומעים ולאיזה מוזיקה הם לא זה גובל בטמטום
מה גם שאחד הערכים של בן אדם שאפשר לכנותו "איכותי" ואני בכוונה נוטה להכניס את זה בתוך מרכאות הוא כמובן כיבוד הזולת וכיבוד טעמו השונה אך טעמו האישי! כשיש אנשים שמזלזלים שם בטראנס שהוא בסה"כ סוג מוזיקה אלקטרונית שאני גם יודע שרובם אהבו בשלב זה או אחר וכשאותם אנשים נוטים גם לזלזל בשומעי המוזיקה הזו סלח לי שאני אומר את זה אבל איכות היא בהחלט לא מאפיין בולט של אותם אנשים אלה
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
צח חלק גדול מהאנשים שם אני מעריך ואוהב אבל להתעלם מהנטייה הטבעית של רובם להשמיץ טראנס? וכן אני לפעמים מדבר על הנושאים האלה שם כי כדאי שהאנשים האלה יספגו קצת דרך ארץ בנוגע לרגישות לאהבת האחר
תסלח אם אני יגיד לך שהמוזיקה שהאדם שומע לא מעידה על כביכול "איכותו" התחושה שאתה מוקף שם באנשים איכותיים היא אילוזיה שאתה ועוד רבים שם נהנים לפתח...
אני לא אומר שאין שם אנשים טובים ושחלקם באמת מאוד איכותיים אני רק אומר שלייחס את זה לאיזה מוזיקה הם שומעים ולאיזה מוזיקה הם לא זה גובל בטמטום
מה גם שאחד הערכים של בן אדם שאפשר לכנותו "איכותי" ואני בכוונה נוטה להכניס את זה בתוך מרכאות הוא כמובן כיבוד הזולת וכיבוד טעמו השונה אך טעמו האישי! כשיש אנשים שמזלזלים שם בטראנס שהוא בסה"כ סוג מוזיקה אלקטרונית שאני גם יודע שרובם אהבו בשלב זה או אחר וכשאותם אנשים נוטים גם לזלזל בשומעי המוזיקה הזו סלח לי שאני אומר את זה אבל איכות היא בהחלט לא מאפיין בולט של אותם אנשים אלה


עם כל הכבוד הפורום שם מורכב מ 98% ילדי כאפות שחשים איכותיים ובכל רגע נתון אפשר להוריד מהם את כל האיכות עם איזה כף

אבל כן יש שם כמה אנשים שאני באמת אוהב כמו חנן שמואל תומר אורי ועוד כמה
epsilon1
quote:
Originally posted by Shahar
DAYLIGHT
והטראק השני
לא שוחררו באינטרנט
מאיפה הבאת את זה

שוחררו כבר לפני כמה ימים
Shahar
quote:
Originally posted by epsilon1
שוחררו כבר לפני כמה ימים


עד עכשיו לא ראיתי
איפה שוחררו?
תעתיק תריליז המלא

epsilon1
quote:
Originally posted by Shahar
עד עכשיו לא ראיתי
איפה שוחררו?
תעתיק תריליז המלא


Filterheadz_-_Love_Distortion-Promo_CDS-2005-tronik

DAYLIGHT
מעופף לו כטראק בודד
Shahar
quote:
Originally posted by epsilon1
Filterheadz_-_Love_Distortion-Promo_CDS-2005-tronik

DAYLIGHT
מעופף לו כטראק בודד


אה לא חשבתי שזה נמצא בריליז הזה
זה אמור להיות
EP
אם כבר

קיצור תודה הורדתי את שניהם
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Privacy Statement