return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Sasha And Digweed Live At Southfest Buenos Aires (pg. 5)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אם תמשיך להתלבש איך שאתה מתלבש אז כדאי שאני יתחיל לברוח ממך מעכשיו:haha:


חס ושלום
Dj Alex (ISR)
Glenn-Holmes,
הוויכוח שלנו יכול להמשך עד שלא ימצאו סגנון טראנס חדש..
בוא נצא מנקודת הנחה שאתה מכור לפרוגרסיב ולטראקים רגועים יחסית לאפליטינג..
ואני מכור לאפליפטינג..
כל אחד ימשיך לאהוב ולשמוע את מה שהוא אוהב יותר בלי להציק אחד לשני. הוויכוח סגור.
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
קטע החדש של מידור הוא מצוין הדבר היחיד שמעיב טיפה הוא הדמיון להלסיון
החדש של פרי אוניל מלא אנרגיות למרות שנאמב טוב יותר (בכל מקרה וייניל שאני מה זה הולך לקנות!!)
אין לי מושג מי זה קאמיל פולנר אבל זה גם קטע ממש טוב
והגרסה החדשה לסטריינג' וורלד משנה בעיקר את הבייסליין אבל זה יצא דווקא יפה

אוי וגולת הכותרת
הקטע החדש של גבריאל ודרזדן

היוצרים הכי מגוונים שיש היום בעולם הטראנס אני חושב
וללא ספק יוצרי השנה שלי ל-2005 ולו רק בגלל הקטע שנוגן ב-214 והקטע החדש של מוטורסייקל


Kamil Polner - Heart Of Sun
באמת רשום אצלי ב
waiting for
אנלא זוכר איך הוא הולך אבל כנראה הוא בנזונה
Kalafut & Fygle - Novocaine (Mark Otten Remix)
עלק פיג'ל חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
נראה אותו בא לישראל עם שם כזה
:haha:
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
Glenn-Holmes,
הוויכוח שלנו יכול להמשך עד שלא ימצאו סגנון טראנס חדש..
בוא נצא מנקודת הנחה שאתה מכור לפרוגרסיב ולטראקים רגועים יחסית לאפליטינג..
ואני מכור לאפליפטינג..
כל אחד ימשיך לאהוב ולשמוע את מה שהוא אוהב יותר בלי להציק אחד לשני. הוויכוח סגור.


אני אוהב אפליפטינג מספיק כדי להתווכח איתך גם במגרש הביתי שלך:)

הקטע החדש של פרי קורסטן מצוין
כמו שאמרתי הגרסה לסטריינג ורלד אהבתי מאוד

יש גם רמיקס לא רע של אי קרייג למשהו וגרסה יפה מאוד של אף אנד דאבל יו לקטע עם שם מסובך
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
יש גם רמיקס לא רע של אי קרייג למשהו וגרסה יפה מאוד של אף אנד דאבל יו לקטע עם שם מסובך


Sugartape - Summerdaze (F&W instrumental)
epsilon1
אוף טופיק קצר:
שחר אתה יכול להוריד את
Filterheadz- Cartagena
Funabashi- Daylight

מהחתימה שלך:D
Scorchio
עכשיו אני מבין למה הפסקתי לכתוב בפורום הטיפשי והילדותי הזה.
מטופיק פשוט שמבקש חתימה על עצומה הפכתם את זה (שוב) לוויכוח על סגנונות מוזיקליים וריבים.

לא תראו אותי פותח פה יותר טופיקים, את זה אני מבטיח.
m0sh
רק אל תאיים
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Scorchio
עכשיו אני מבין למה הפסקתי לכתוב בפורום הטיפשי והילדותי הזה.
מטופיק פשוט שמבקש חתימה על עצומה הפכתם את זה (שוב) לוויכוח על סגנונות מוזיקליים וריבים.

לא תראו אותי פותח פה יותר טופיקים, את זה אני מבטיח.


שחר היקר עדיף פורום שלמילדים מפורום של צבועים...פורום אחר ששתינו רשומים בו הוא ממש לא גן עדן עלי אדמות אז תעשה לי טובה...

ודיילייט "יצא" ? כביכול כחלק ממה הוא יצא?
epsilon1
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
ודיילייט "יצא" ? כביכול כחלק ממה הוא יצא?


אפשר לקנות אותו ב
AUDIOJELLY
זה כחלק מסמפלר של קולדהארבור, נראה לי השביעי במספר

Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by epsilon1
אפשר לקנות אותו ב
AUDIOJELLY
זה כחלק מסמפלר של קולדהארבור, נראה לי השביעי במספר


אם היית לידי הייתי מנשק אותך על השפתיים!!!:D

לא ידעתי ש-7 יוצא כבר עכשיו

מעולה! (מממ חבל שאין כסף... יאללה לשבור תוכניות חיסכון)
epsilon1
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אם היית לידי הייתי מנשק אותך על השפתיים!!!:D

לא ידעתי ש-7 יוצא כבר עכשיו

מעולה! (מממ חבל שאין כסף... יאללה לשבור תוכניות חיסכון)


אני לא בטוח שה"סמפלר" יצא על וייניל או סידיאר, בגלל שלא ראיתי אותו ב
scene release

בכל מקרה את כל הטראקים של הסמפלר (שלושה טראקים) אתה יכול לקנות דיגיטלית.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Privacy Statement