return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Sasha And Digweed Live At Southfest Buenos Aires
View this Thread in Original format
Scorchio
אוקייי חברס
למי מכם שאוהב את סאשה ודיגוויד (וגם מי שלא) אני ועוד כמה אנשים טובים זקוקים לעזרתכם.

לפני כ-5 חודשים התקיים בבואנוס איירס פסטיבל שנקרא
Southfest
שבו הופיעו בבמה המרכזית סאשה וג'ון דיגוויד
באתר של סאשה פורסם קליפ מאותו אירוע שניתן למצוא בלינק הזה:

www.djsasha.com/buenos_aires.mpeg
בכל מקרה
הקליפ המדהים הזה בן 2 הדקות הוא חלק קטן ממה שצולם באותו ערב ולכן אני מבקש ממכם עזרה

אז מסתבר שיש קהילה גדולה של אנשים בפורום העולמי של
Tranceaddict
שגם מאוד התלהבה מהקליפ הזה.

בכל מקרה הרצנו שם עצומה כדי לשחרר את הצילום המלא של המסיבה על
DVD

http://www.petitiononline.com/sjds25v/petition.html

ככל שיותר אנשים יחתמו ככה יש לנו יותר סיכויים שישחררו את זה לפורמט DVD.
מי שחותם משפיע

אז יאללה תעזרו לנו לשחרר עוד יהלום לסצינה העולמית.
TranceGiant
lo roze ve lo roze.
KrazyDJs
חתמתי :)
באמת קליפ נהדר...
Scorchio
יותר חתימות יותר סיכויים קדימה תעזרו

עדי

Suck my ballz :)
Dj Alex (ISR)
נראה לך שבגלל כמה חתימות הם יסיכמו סתם ככה לפרסם תדיוידי בחינם?
Scorchio
קודם כל תחתום.
דבר שני, שמעת אותי אומר משהו שקשור בחינם?

אנחנו פועלים כדי שזה ייצא לאור
שישחררו את זה על דיסק אני אקנה את זה.
Shahar
צח יותר קל שכל אחד יתרום לך 10 שקל ותשלם למישו שיגנוב מדיגוויד תקובץ של הסרט
Sm0keMachine
חתמתי..:disbelief

Sasha rules
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
צח יותר קל שכל אחד יתרום לך 10 שקל ותשלם למישו שיגנוב מדיגוויד תקובץ של הסרט


שחר הייתי ממליץ לך לראות פחות סרטי פעולה:D

אני חושב שזה יפה משהם מנסים לעשות

בסופו של דבר כמה זמן זה יבזבז לכם מהחיים?
וואלה 28 שניות על השעון הלכו לי על לחתום על העצומה הזו....
תקדישו לזה 28 שניות
ואדון אלקס קצת אמונה לא תזיק בימינו
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
שחר הייתי ממליץ לך לראות פחות סרטי פעולה:D

אני חושב שזה יפה משהם מנסים לעשות

בסופו של דבר כמה זמן זה יבזבז לכם מהחיים?
וואלה 28 שניות על השעון הלכו לי על לחתום על העצומה הזו....
תקדישו לזה 28 שניות
ואדון אלקס קצת אמונה לא תזיק בימינו


זה לא סרטי פעולה זה מה שעשו לאיירבייס עם הרמיקס לסולרקוסטר
ולעוד הרבה אחרים

Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
זה לא סרטי פעולה זה מה שעשו לאיירבייס עם הרמיקס לסולרקוסטר
ולעוד הרבה אחרים


איבדתי את חוט המחשבה לרגע....על מה אתה מדבר ?! :eyespop:
Scorchio
quote:
Originally posted by Shahar
צח יותר קל שכל אחד יתרום לך 10 שקל ותשלם למישו שיגנוב מדיגוויד תקובץ של הסרט



אילן הוא מדבר על זה שמישהו קיבל כסף בשביל לפרוץ למחשב של איירבייס וגנב את הרמיקס של
Solar Stone - Solarcoaster

בכל מקרה שחר
למה נראה לך שיש לדיגוויד את הסרט?
אם הסרט היה קיים כבר היו מוכרים אותו
אנחנו ארגנו את העצומה הזאת בשביל שמישהו יאסוף את כל הוידאו מהאירוע הזה ויצרף אותו לסרט באיכות די וי די.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Privacy Statement