return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
Staking (pg. 2)
View this Thread in Original format
Kaidreas
^I see some money and I want it painted black :D

overuren in het wit? dan doet ge toch geen overuren zekerst.
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Kaidreas
^I see some money and I want it painted black :D

overuren in het wit? dan doet ge toch geen overuren zekerst.

Waar ik werk is dat redelijk moeilijk, overlaatst hebben ze nog controlle gehad omdat er teveel ijzer was uitgeschreven.
Kaidreas
^zo'n groot bedrijf ofwat?

dinsdag kwam de grote baas naar mij voor zijn overuren-motivatie gesprekje:
Dries, het is heel druk! dus als ge in de avond of zaterdag's tijd hebt, niet in u bed blijven liggen maar komen werken e! dat heeft me aangezet om direct meer overuren te maken :rolleyes:
pooley
kzal wel een uur of 2 te laat komen, alhoewel...
Couldn't care less, ze weten wat er aan de hand is.
En men werk is maar 20km (autosnelweg) ver dus tzal wel meevallen.

Behalve als ze alles afzetten, dan kruip ik terug in men bed tot de middag :)
emma
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Morgen niet naar de les wegens overmacht, dus zo erg vind ik het nu ook weer niet :toothless

Maar de prof had al gezegd dat ze daar geen rekening mee ging houden, dus dat is wel minder :whip:

idemdito hier ...

ik neem het zekere voor het onzekere en ga vanav feesten en morgen slapen :D
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Kaidreas
^zo'n groot bedrijf ofwat?

ni zo groot, maar wel grote projecten.
Belgian Bonzai
quote:
Originally posted by djcresto
Waar zou de staat al dat geld moeten blijven halen?

thoughts?

Elders
Icone
Tja, de mensen willen ni zo lang nimeer werken zeker? Kvind dat persoonlijk nogal overroepen... Nu ja, er kunnen misschien wel situaties zijn waar je niet anders kan dan op pensioen gaan zeker?

Op wie moet ge dan eigenlijk kwaad zijn he als 'gewone' burger die gebruik wilt maken van het openbaar vervoer?

Soit, voor mij zal mijn werk nooit mijn leven zijn, daar ga ik zeker rekening mee houden. Ok, ge kunt wel eens overuren kloppen, maar dan toch binnen de perken zou'k zeggen. Ne mens heeft nu eenmaal zijn ontspanning én een leven buiten het werk nodig.
diddi
Deze morgen vroeg uit menne nest en zit al te werken om 7 uur. Kwas de stakers voor...

Moestek ni komen werken, betekent da geen pré, en ik kan ze wel gebruiken voor de moment (verhuizen etc...)

Ik vind da ze altijd de beroepen van de staat aan het betuttelen zijn. En degene die het vroegste op pensioen mogen en degene die het meest aantal dagen vakantie hebben en geen zware fysieke arbeid moeten leveren, roepen nog het meest (het onderwijs nog). Maar maakt da die onderwijzers maar is wijs :mad: . Volgens mij moet de Post en de NMBS een aantal dagen per jaar staken, anders krijgen ze geen uitkering denk ik. Elke keer hetzelfde... tsssss... die mannen zouden ten minste blij moeten zijn da ze nen job hebben g*dverdoeme!! :whip:
Bertn
abvv heeft geen poot om op te staan. Die janetten beseffen niet dat het plan van verhofstadt op dit moment behoorlijk goed is: 40 jaar wekren, dan op pensioen.

Dus bouwvakkers die vanop hun 18de aan het werken zijn kunnen dan eerder stoppen dan studenten die tot hun 23ste studeren.

Gans die staking komt mij slecht uit. Ik ging in de vooravond naar een gratis concert gaan in Brussel, van Arno, hooverphonic, axelle red en novastar, samen met mijn vriendin. Maar we kunnen er onmogelijk geraken op deze manier:(

Lady_LizzY
Gister werd er geroepen dat ze niet gingen staken, dat iedereen gewoon kon komen werken.
Nu had een ander bedrijf (bij ons in 't gebouw) de parking afgezet waardoor er niemand meer inkon.
Gevolg: ongeveer 3 à 400 auto's strop op een mini-rondpunt, nog extra auto's voor de school aan de overkant van de straat want de bussen rijden niet.
Gevolg: 1,5 uur te laat beginnen werken, maar wel betaald :D

Snap trouwens het hele gedoe ook niet goed. We zullen er ons toch bij moeten neerleggen dat we langer moeten gaan werken als we onze pensioenenregeling willen houden vrees ik...
pooley
zwak, kwas zelf rapper op het wekr dan tevoren.
:)

Geen last gehad dus (Diegem) waar ze toch brucargo afgesloten hebben, geen monsterfilles (nog niet?)
Ik hoop dat het deze avond wat schappelijk gaat zijn.

En ja, over gans die affaire ga ik me niet uitspreken, heeft tohc geen zin.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement