return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
Staking (pg. 6)
View this Thread in Original format
Xilver
mellow_head
Staken 0wnt (ik trek het mij toch ni aan :crazy: )
Jasperovitsj
Jij rebel jij
Push2005
Godverdomme, pipo's

Nie weer ne vrijdag hé ... kheb 9u les die dag :nervous:
Synthesia
Beetje off-topic maar ik vraag me eigenlijk af wat zo christelijk aan het ACV is
mellow_head
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Jij rebel jij

Mja ne werkloze die zich get aantrekt van stake is ook gene frisse :D
MikeVee
Het spoorverkeer zal volgende week vrijdag tijdens de grote actiedag van de vakbonden normaal verlopen. Dat zijn de spoorbonden in gemeenschappelijk front overeengekomen. "We gaan de treinen laten rijden," zo zegt Michel Bovy van ACV-Transcom. Hiermee dragen we bij tot de interprofessionele solidariteit".

ACV en ABVV kwamen dinsdagavond overeen om op 28 oktober in Brussel een grote manifestatie te organiseren én een 24-urenstaking. Ze stemden de violen gelijk om de regering van antwoord te dienen. De bonden zijn het niet eens met maatregelen uit het generatiepact omtrent brugpensioen en herstructurering.

De werknemers van het spoor zullen nog om een andere reden het werk niet neerleggen: "Er zijn een reeks sectoriële problemen", zo zegt Bovy, "We mogen nu niet al ons kruit verschieten". Hij wijst erop dat tijdens de stakingsactie van 7 oktober "onze eigen accenten wat in de verdrukking geraakten door de interprofessionele problematiek van het eindeloopbaandebat."

http://www.hln.be/hln/cch/det/art_133423.html
Jasperovitsj
That's the spirit! :)
Nyah
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
o's :whip:
Weer ne lesdag missen dus (net van de prof die zich niks aantrekt van stakingen en gewoon les geeft), en met wat pech kan ik Zehra dan ook niet zien dat weekend :whip:

Tom en ik gaan ieder weekend naar Maasmechelen, dus als je wil, kan je wel met ons meerijden.
djcresto
quote:
Originally posted by MikeVee

"We mogen nu niet al ons kruit verschieten". Hij wijst erop dat tijdens de stakingsactie van 7 oktober "onze eigen accenten wat in de verdrukking geraakten door de interprofessionele problematiek van het eindeloopbaandebat."

http://www.hln.be/hln/cch/det/art_133423.html

maw wil de nmbs nu nie staken omdat er derna misschien nog stakingen bij de nmbs zullen komen en het anders toch een beetje veel zou worden.

Kaidreas
ik heb dan verlof genomen: woensdag, donderdag en vrijdag

en daarachter nog een verlengd weekend :crazy:
Belgian Bonzai
quote:
Originally posted by Synthesia
Beetje off-topic maar ik vraag me eigenlijk af wat zo christelijk aan het ACV is

de C
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
Privacy Statement