|
België - Nederland
|
View this Thread in Original format
| FredNova |
Zou het niet grappig zijn als de koningin van Nederland in België kwam wonen?
Waarom zo een belachelijke opmerking? Wel de mod van NLTA zit meer op het BETA forum :D
En om het nog wat zinnig (on-topic) te houden:
Wat zijn de voordelen (en de nadelen) van BE en NL...
BETA
+++ veel gezelliger
NLTA
+ veel meer (en betere) trance parties
+ hun voetbalploeg gaat wel naar het WK |
|
|
| Real |
BETA
+++ veel gezelliger
+ friet
NLTA
+ veel meer (en betere) trance parties
+ hun voetbalploeg gaat wel naar het WK
+ de (gemiddelde) mens staat meer open voor EDM dan wij
- de taal :p |
|
|
| Push2005 |
BETA
+++ veel gezelliger
+ friet
- Regi
NLTA
+ veel meer (en betere) trance parties
+ hun voetbalploeg gaat wel naar het WK
+ de (gemiddelde) mens staat meer open voor EDM dan wij
- de taal :p
- teveel gebruikers |
|
|
| Gladius |
| olé, hier gaan we weer, die domme tegenstellingen tussen BE & NL... zucht |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Gladius
olé, hier gaan we weer, die domme tegenstellingen tussen BE & NL... zucht |
het hoeft toch niet perse om tegenstellingen te gaan?
Je kan bijvoorbeeld zeggen dat Nederland een veel aangenamer land is voor de fietser. Ook de autosnelwegen zijn een pak beter. |
|
|
| Gladius |
| vergelijkingen dan |
|
|
| Jasperovitsj |
| Hoe goed ook bedoeld, dit komt volgens mij echt niet goed... |
|
|
| MikeVee |
BETA
+ Regi
NLTA
+ Tiesto - Traffic
Zo, positief gebleven :D |
|
|
| Icone |
| quote: | Originally posted by Real
BETA
+ friet
|
Voor dat alleen al blijf ik hier :D
Wat trance betreft zou ik véél liever naar Nederland vertrekken... |
|
|
| eieregooie |
Plus voor Belgie is dat er voor zover ik weet een stuk minder aggressieve opgefokte rukkers rondlopen hehe...
Tis gemoedelijker :D
Maarja... die wegen he... En de meeste steden zien er zo grauw en vervuild uit :( |
|
|
| Lady_LizzY |
| quote: | Originally posted by Push2005
BETA
- Regi
|
:haha: :haha: :D |
|
|
| diddi |
| Waarom komen de NL'ers zo veel naar België? Zie a'pen enzo... |
|
|
|
|