|
[18-11-05] United In Trance pres. Above & Beyond - Asta, Den Haag (NL)
|
View this Thread in Original format
| jbz |
Zag dit net op NL forum, ziet er weer bangelijk uit! :eyes:
Die UIT feestjes zullen nu wel vaker gehouden worden lijkt me zo, woeii! :D
...
Area 1
Above & Beyond [Anjunabeats] (UK)
Menno de Jong [Intuition Recordings] (NL)
Danjo & Styles (Primer) [Be Yourself Music, Bonzai] (NL)
Jav D [Smuth, DI.fm] (USA)
Area 2
Passiva [United Recordings, Armada] (NL)
Arctic Quest [Armada Music] (NL)
Progression [Black Hole] (NL)
Yanave [Deep Blue] (NL)
Korte info
Naam: United In Trance Pres. Above & Beyond
Datum: Vrijdag 18 November 2005
Venue: Asta Theater, Den Haag
Min. Leeftijd: 18
Fee: 10 Euros
Tijd: 23:00-05:00
Website: www.asta.nl
Parking: Pleingarage (Plein 25, The Hague)
Andere United In Trance Events:
29-11 The Thrillseekers
31-12 NYE |
|
|
| Bomar |
is dat niet in november?
maar idd zalige feestjes daar in de asta
ga er zeker eens naartoe |
|
|
| Kaidreas |
ik denk hier wel bij te zijn, maar jammer genoeg moet ik de 19de in utrecht zijn.
anyways----> Above and beyond :crazy: :eyespop: :cool: |
|
|
| Synthesia |
| Misschien dat ik er ook dan bij ben :) Heh, was net een weekendje dat nog niet in mijn "clubbing calendar" stond :p |
|
|
| Eagle` |
| the worst trio in the world en das nog een understatement |
|
|
| Freezel |
K3
De 3 Tenoren
;) |
|
|
| jbz |
| quote: | Originally posted by Bomar
is dat niet in november?
maar idd zalige feestjes daar in de asta
ga er zeker eens naartoe |
Oeps, verandert. :D |
|
|
| djcresto |
| heb die zaterdag al plannen en moet vermoedelijk dan ook al 's ochtends wakker zijn :mad: |
|
|
| Lady_LizzY |
Had 't ook al gelezen, ga toch proberen om weer van de partij te zijn.
Ziet er erreug leuk uit :D |
|
|
| djcresto |
| op 31 december is er ook weer een United in trance |
|
|
| Kaidreas |
| ^(nye) new york toch? |
|
|
|
|