|
[18-11-05] United In Trance pres. Above & Beyond - Asta, Den Haag (NL) (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Moondust |
| quote: | Originally posted by Xilver
Nice, Anja en ik zullen erbij zijn. Nog 3 plaatskes in de auto (mijne nieuwe, heb em eindelijk volgende week). |
nog 2 plaatsken :D
ik wil gerust met u meerijden laat maar iets weten om verder af te spreken... |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Xilver
Nice, Anja en ik zullen erbij zijn. Nog 3 plaatskes in de auto (mijne nieuwe, heb em eindelijk volgende week). |
 |
|
|
| Xilver |
Cresto, hoe zit da met u? Rijdt ge met ons mee dan? Dan zit de auto bij deze volgeboekt.
Beste zou zijn ergens in de buurt van Antwerpen af te spreken, en dan kom ik jullie daar oppikken. (A'pen Centraal maar liefst A'pen Berchem) |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Xilver
Cresto, hoe zit da met u? Rijdt ge met ons mee dan? Dan zit de auto bij deze volgeboekt.
Beste zou zijn ergens in de buurt van Antwerpen af te spreken, en dan kom ik jullie daar oppikken. (A'pen Centraal maar liefst A'pen Berchem) |
alle treinen die in centraal komen stoppen normaliter gezien zoiezo in berchem |
|
|
| Nyah |
FF checken: Tor, Cresto, Moondust:
Ik zou wel wat vroeger naar Den Haag willen gaan. Vanaf hoe laat kunnen jullie beschikbaar zijn om te vertrekken?
Ik heb die dag vrij genomen, dus ik kan altijd.
Gaat er btw, nog iemand naar asta die dag of ist enkel ons 5'en? |
|
|
| djcresto |
| Voorlopig ga ik afhaken guys. |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by djcresto
Voorlopig ga ik afhaken guys. |
maf, trut |
|
|
| Moondust |
ik zou ook graag vroeg gaan
maken we er geen daguitstap van?
nyah kan kleren kopen terwijl wij vinylzaak leegplunderen in den haag?
ik ken trouwens iemand die in asta werkt hij wil ons met veel plezier rondleiden in den haag en kent ook de gratis "parkeerplekkies" :D
hij moet om 22u beginnen werken in asta als we er voor 22u zijn kan hij mij gratis en al de rest voor 7,5 ip 10 euro binnen laten ( ben aan het onderhandelen om de rest ook gratis, maar 't hangt van z'n baas af)
ook de bonnetjes krijgen we dan voor 1,5 euro ipv 2, alle beetjes helpen ( zei de mug en deed een plasje in de zee)
ik krijg trouwens ook van hem een baco ( weet nu wel niet of hij daar mee wil zeggen "bacardi cola" of een "bar cocaine" :haha: )
dus ik wil gerust vroeg gaan
laat maar iets weten of jullie dit ook zien zitten |
|
|
| Xilver |
| Da's ne vrijdag eh. Ik moet werken eh. Ik kan wel de namiddag nog vrij nemen, heb nog een halve dag staan. |
|
|
| Kaidreas |
^ooooooooo meneer heeft connecties :)
ik ga zal afgesproken ook nog altijd meegaan. ik hoop dat ik vroeger kan stoppen rond 14.15 (moet ik eerst nog een goed excuse vinden: iemand tips?) maar ik weet nog niet goed wat ik ga doen eigenlijk: ik wou is afspreken met men neef die in den haag woont, iets gaan eten enz. maar kweet nog niet of ik dat nu wel ga doen of niet. |
|
|
| Lady_LizzY |
| quote: | Originally posted by Moondust
ik ken trouwens iemand die in asta werkt hij wil ons met veel plezier rondleiden in den haag en kent ook de gratis "parkeerplekkies" :D |
Ziet maar dat ge ze onthoudt, kunt ge ze ons ook zeggen :) |
|
|
| Moondust |
| xilver is de driver hij moet het maar onthouden ;) |
|
|
|
|