return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
[18-11-05] United In Trance pres. Above & Beyond - Asta, Den Haag (NL) (pg. 6)
View this Thread in Original format
MdJ
Kleine newsflash... :)

Wegens familie omstandigheden kan Jav D er helaas niet bij zijn vanavond, timetable is aangepast. Hij zal volgend jaar terugkomen om het goed te maken :)

Area 1

23:00 – 01:30 Menno de Jong
01:30 – 03:30 Above & Beyond
03:30 – 05:00 Danjo & Styles (Primer)

Area 2

23:00 – 00:15 Progression
00:15 – 01:30 Yanave
01:30 – 02:45 Galen Behr
02:45 – 04:00 Arctic Quest
Buoyant
quote:
Originally posted by MdJ
Wegens familie omstandigheden kan ik er helaas ook niet bij zijn


Verdomme :(

Hoop dat de rest dan ook voor mij springt en danst en zich amuseert ;)
Lady_LizzY
quote:
Originally posted by Buoyant
Verdomme :(

Hoop dat de rest dan ook voor mij springt en danst en zich amuseert ;)


+ 2 :sadgreen:
MdJ
quote:
Originally posted by Buoyant
Verdomme :(

Hoop dat de rest dan ook voor mij springt en danst en zich amuseert ;)


Rare quote, want ik ben er gewoon bij hoor :D :D :D
Lady_LizzY
quote:
Originally posted by MdJ
Rare quote, want ik ben er gewoon bij hoor :D :D :D


Ik denk dat hij gewoon bedoelde dat hij er niet kan bijzijn vanavond owv dezelfde reden.
En ik dus ook.

Better luck next time zeker? :)
MdJ
Mja idd. better luck next time...

Volgende feesten (dan weten jullie het alvast):

31-12-05 United In Trance NYE - Asta
??-03-06 Intuition Winter Event

En of in Februari of in April nog een United In Trance. :)

:D
Kelly*
quote:
Originally posted by MdJ

En of in Februari of in April nog een United In Trance. :)

:D


April kiezen jong.....
dan bennek jarig :D
Kaidreas
^ikke oak

tomster & lismeister? zijn jullie er ook vanavond?
pooley
ej klet die hebben just afgezegd :)

Kaidreas
^hahahaha


:o damn ik moet dringend is de replies fatsoenlijk gaan lezen :)
merci pooley voor deze arme stakker wat te helpen

pooley
de nada pancho
TOR
dat was niet slecht :)

de eerste editie vond ik op alle vlakken beter, maar gisteren toch ook een reeks sterke platen gehoord. echt super om die mannen van Above & Beyond aan het werk te zien.. die leven duidelijk voor de muziek.

Menno zoals gewoonlijk weer erg sterk. en tjah, Danjo & Styles.. Forum of Love, Skywalker, Everlast :crazy: jammer dat ze hun First Rebirth Remix niet gedraaid hebben, was een mooie afsluiter geweest..

ik moet wel zeggen.. het energievat is bij mij op een vrijdagavond beduidend minder gevuld :o
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Privacy Statement