|
[18-11-05] United In Trance pres. Above & Beyond - Asta, Den Haag (NL) (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| MdJ |
Kleine newsflash... :)
Wegens familie omstandigheden kan Jav D er helaas niet bij zijn vanavond, timetable is aangepast. Hij zal volgend jaar terugkomen om het goed te maken :)
Area 1
23:00 – 01:30 Menno de Jong
01:30 – 03:30 Above & Beyond
03:30 – 05:00 Danjo & Styles (Primer)
Area 2
23:00 – 00:15 Progression
00:15 – 01:30 Yanave
01:30 – 02:45 Galen Behr
02:45 – 04:00 Arctic Quest |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by MdJ
Wegens familie omstandigheden kan ik er helaas ook niet bij zijn |
Verdomme :(
Hoop dat de rest dan ook voor mij springt en danst en zich amuseert ;) |
|
|
| Lady_LizzY |
| quote: | Originally posted by Buoyant
Verdomme :(
Hoop dat de rest dan ook voor mij springt en danst en zich amuseert ;) |
+ 2 :sadgreen: |
|
|
| MdJ |
| quote: | Originally posted by Buoyant
Verdomme :(
Hoop dat de rest dan ook voor mij springt en danst en zich amuseert ;) |
Rare quote, want ik ben er gewoon bij hoor :D :D :D |
|
|
| Lady_LizzY |
| quote: | Originally posted by MdJ
Rare quote, want ik ben er gewoon bij hoor :D :D :D |
Ik denk dat hij gewoon bedoelde dat hij er niet kan bijzijn vanavond owv dezelfde reden.
En ik dus ook.
Better luck next time zeker? :) |
|
|
| MdJ |
Mja idd. better luck next time...
Volgende feesten (dan weten jullie het alvast):
31-12-05 United In Trance NYE - Asta
??-03-06 Intuition Winter Event
En of in Februari of in April nog een United In Trance. :)
:D |
|
|
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by MdJ
En of in Februari of in April nog een United In Trance. :)
:D |
April kiezen jong.....
dan bennek jarig :D |
|
|
| Kaidreas |
^ikke oak
tomster & lismeister? zijn jullie er ook vanavond? |
|
|
| pooley |
ej klet die hebben just afgezegd :)
 |
|
|
| Kaidreas |
^hahahaha
:o damn ik moet dringend is de replies fatsoenlijk gaan lezen :)
merci pooley voor deze arme stakker wat te helpen |
|
|
| TOR |
dat was niet slecht :)
de eerste editie vond ik op alle vlakken beter, maar gisteren toch ook een reeks sterke platen gehoord. echt super om die mannen van Above & Beyond aan het werk te zien.. die leven duidelijk voor de muziek.
Menno zoals gewoonlijk weer erg sterk. en tjah, Danjo & Styles.. Forum of Love, Skywalker, Everlast :crazy: jammer dat ze hun First Rebirth Remix niet gedraaid hebben, was een mooie afsluiter geweest..
ik moet wel zeggen.. het energievat is bij mij op een vrijdagavond beduidend minder gevuld :o |
|
|
|
|