|
[18-11-05] United In Trance pres. Above & Beyond - Asta, Den Haag (NL) (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Moondust
ik zou ook graag vroeg gaan
maken we er geen daguitstap van?
nyah kan kleren kopen terwijl wij vinylzaak leegplunderen in den haag?
ik ken trouwens iemand die in asta werkt hij wil ons met veel plezier rondleiden in den haag en kent ook de gratis "parkeerplekkies" :D
hij moet om 22u beginnen werken in asta als we er voor 22u zijn kan hij mij gratis en al de rest voor 7,5 ip 10 euro binnen laten ( ben aan het onderhandelen om de rest ook gratis, maar 't hangt van z'n baas af)
ook de bonnetjes krijgen we dan voor 1,5 euro ipv 2, alle beetjes helpen ( zei de mug en deed een plasje in de zee)
ik krijg trouwens ook van hem een baco ( weet nu wel niet of hij daar mee wil zeggen "bacardi cola" of een "bar cocaine" :haha: )
dus ik wil gerust vroeg gaan
laat maar iets weten of jullie dit ook zien zitten |
Dan zou ik de vinylzaken wel laten weten dat je komt, want anders valt er nie veel trance te halen. Gratis parkeerplekkies... Heel Nederland na 22:00, duh... of overdag ver bij de Asta vandaan (of 100 rondejes rijden)... Bovendien is t op eigen risico natuurlijk om als buitenlander je auto in het centrum van Den Haag te parkeren... Ik herinner me nog Duitsers in A'dam... Die stonden zelfs in een parkeergarage. En ik geloof dat een zeker persoon in een nieuwe bling bling rijdt ;) Die garages hebben gewoon een maximaal dagtarief als t goed is... Jullie zijn met veel mensen... Ik zou 't wel weten, op de benzinekosten is t een prikkie...
En Coen en kornuiten zijn de moeilijkste niet afaik, maar of ze 4 mensen gratis binnenlaten die ze niet kennen... Ach, t zou ze netjes staan iig, je bent iig niet kansloos :) |
|
|
| Loraine |
| Tenzij je graag je ruiten wilt laten vervangen...anders zou ik je voiture zeker NIET in de "binnenstad" op die "speciale" plekjes zetten :haha: |
|
|
| eieregooie |
| Loraine is mijn echo :D |
|
|
| Xilver |
| Ja kijk, ik ga met een spiksplinternieuwe auto, ik ga 'm wel gewoon in de garage zetten. |
|
|
| eieregooie |
| Verstandig :) (wel een 24 uurs garage nemen he ;)) |
|
|
| Kaidreas |
| Ow tom? nieuwe auto gekocht??? dat is het eerste wat ik ervan hoor :rolleyes: :D |
|
|
| Moondust |
| ...met het geld dat we uitsparen aan de ingang ook al is het maar 2,5 euro per persoon kunnen we misschien al de parking betalen :D |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by Moondust
...met het geld dat we uitsparen aan de ingang ook al is het maar 2,5 euro per persoon kunnen we misschien al de parking betalen :D |
zeker dat gij geen Hollander zijt? :toothless |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Loraine is mijn echo :D |
Hey....beter een echo dan een schaduw ! :toothless :haha:
Hè ja, je kan het mensen die naar Den Haag gaan/komen, niet vaak genoeg op het hart drukken toch ?! :cool: |
|
|
| eieregooie |
True,
Trouwens, er zijn sinds de laatste keer nog een aantal trajectcontroles bij gekomen... Interessant voor jullie: Tss R'dam Centrum en Tebregse Plein op de A20, en op de A12 van Prins Clausplein tot het einde van de A12 in Den Haag. Op de A20 ben ik zelf nog niet geweest, maar die op de A12 begint direct na t knooppunt (nog voor de matrixborden met 80), en loopt tot het 70kmh wordt... |
|
|
| Moondust |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Dan zou ik de vinylzaken wel laten weten dat je komt, want anders valt er nie veel trance te halen. Gratis parkeerplekkies... Heel Nederland na 22:00, duh... of overdag ver bij de Asta vandaan (of 100 rondejes rijden)... Bovendien is t op eigen risico natuurlijk om als buitenlander je auto in het centrum van Den Haag te parkeren... Ik herinner me nog Duitsers in A'dam... Die stonden zelfs in een parkeergarage. En ik geloof dat een zeker persoon in een nieuwe bling bling rijdt ;) Die garages hebben gewoon een maximaal dagtarief als t goed is... Jullie zijn met veel mensen... Ik zou 't wel weten, op de benzinekosten is t een prikkie...
En Coen en kornuiten zijn de moeilijkste niet afaik, maar of ze 4 mensen gratis binnenlaten die ze niet kennen... Ach, t zou ze netjes staan iig, je bent iig niet kansloos :) |
...en dan maar over ons belgen zeggen dat wij geen chauvinisten zijn :p
maar er zit wel wat in die gast uit asta heeft ook al aangegeven dan den haag nu niet meteen de meest veilige plaats van holland is |
|
|
| eieregooie |
| Niet alleen Den Haag hoor, maar ook andere grote steden... Alleen Den Haag ken ik persoonlijk gewoon goed, de andere steden wat minder... |
|
|
|
|