|
[18-11-05] United In Trance pres. Above & Beyond - Asta, Den Haag (NL) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
| schitterend. i'm in voor de 18de |
|
|
| lost_in_trance |
I'll try to be off work if I can..
ABOVE & BEYOND for the first time in Netherlands. I can't miss this
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| Kaidreas |
| ^second time... en zelfs dan nog... ze waren er in iedergeval ook op dancevalley :crazy: :eyespop: |
|
|
| MikeVee |
| ^^ fourth time at least (Decibel Outdoor 2004 & once at a club in Den Haag also as far as i can remember) |
|
|
| Buoyant |
eerst eens kijken of het komend weekend meevalt met reizen enzo, maar dit is er toch weer eentje om niet te missen met zo een line/up, Danjo & Styles = een van mijn favorieten.
| quote: | Originally posted by MikeVee
^^ fourth time at least (Decibel Outdoor 2004 & once at a club in Den Haag also as far as i can remember) |
en hij kan het weten want hij is al naar veeeeeeeeeeeeeeeel feestjes geweest ;) |
|
|
| Nyah |
18/11... my birthday.
joa, misschien wel de moeite om eens naar de asta af te zakken he. |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by Nyah
18/11... my birthday.
joa, misschien wel de moeite om eens naar de asta af te zakken he. |
Dat is toch niet goeiekoop zalle, een vat geven in de Asta :toothless |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Buoyant
en hij kan het weten want hij is al naar veeeeeeeeeeeeeeeel feestjes geweest ;) |
lol Decibel weet ik nie, maar ze zijn idd in Umania (ex Eau) geweest... Begrijp nog steeds niet waarom daar maar 2 TA's waren :p |
|
|
| MdJ |
Area 1
23:00 – 00:15 Jav D
00:15 – 01:30 Menno de Jong
01:30 – 03:30 Above & Beyond
03:30 – 05:00 Danjo & Styles (Primer)
Area 2
23:00 – 00:15 Progression
00:15 – 01:30 Yanave
01:30 – 02:45 Passiva
02:45 – 04:00 Arctic Quest
:) |
|
|
| Xilver |
| Nice, Anja en ik zullen erbij zijn. Nog 3 plaatskes in de auto (mijne nieuwe, heb em eindelijk volgende week). |
|
|
| djcresto |
| Misschien ga ik toch mee. Misschien ook niet, ben nog aant twijfelen. Zelf rijden ga ik deze keer wel zeker nie doen want tis vroeg op te staan die zaterdag. |
|
|
|
|