return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
[18-11-05] United In Trance pres. Above & Beyond - Asta, Den Haag (NL) (pg. 2)
View this Thread in Original format
Kaidreas
^alle :o
TOR
schitterend. i'm in voor de 18de
lost_in_trance
I'll try to be off work if I can..

ABOVE & BEYOND for the first time in Netherlands. I can't miss this

:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
Kaidreas
^second time... en zelfs dan nog... ze waren er in iedergeval ook op dancevalley :crazy: :eyespop:
MikeVee
^^ fourth time at least (Decibel Outdoor 2004 & once at a club in Den Haag also as far as i can remember)
Buoyant
eerst eens kijken of het komend weekend meevalt met reizen enzo, maar dit is er toch weer eentje om niet te missen met zo een line/up, Danjo & Styles = een van mijn favorieten.

quote:
Originally posted by MikeVee
^^ fourth time at least (Decibel Outdoor 2004 & once at a club in Den Haag also as far as i can remember)


en hij kan het weten want hij is al naar veeeeeeeeeeeeeeeel feestjes geweest ;)
Nyah
18/11... my birthday.
joa, misschien wel de moeite om eens naar de asta af te zakken he.
Buoyant
quote:
Originally posted by Nyah
18/11... my birthday.
joa, misschien wel de moeite om eens naar de asta af te zakken he.


Dat is toch niet goeiekoop zalle, een vat geven in de Asta :toothless
eieregooie
quote:
Originally posted by Buoyant
en hij kan het weten want hij is al naar veeeeeeeeeeeeeeeel feestjes geweest ;)


lol Decibel weet ik nie, maar ze zijn idd in Umania (ex Eau) geweest... Begrijp nog steeds niet waarom daar maar 2 TA's waren :p
MdJ
Area 1

23:00 – 00:15 Jav D
00:15 – 01:30 Menno de Jong
01:30 – 03:30 Above & Beyond
03:30 – 05:00 Danjo & Styles (Primer)

Area 2

23:00 – 00:15 Progression
00:15 – 01:30 Yanave
01:30 – 02:45 Passiva
02:45 – 04:00 Arctic Quest

:)

Xilver
Nice, Anja en ik zullen erbij zijn. Nog 3 plaatskes in de auto (mijne nieuwe, heb em eindelijk volgende week).
djcresto
Misschien ga ik toch mee. Misschien ook niet, ben nog aant twijfelen. Zelf rijden ga ik deze keer wel zeker nie doen want tis vroeg op te staan die zaterdag.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement