return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
[18-11-05] United In Trance pres. Above & Beyond - Asta, Den Haag (NL) (pg. 5)
View this Thread in Original format
Kaidreas
quote:
Originally posted by eieregooie
True,

Trouwens, er zijn sinds de laatste keer nog een aantal trajectcontroles bij gekomen... Interessant voor jullie: Tss R'dam Centrum en Tebregse Plein op de A20, en op de A12 van Prins Clausplein tot het einde van de A12 in Den Haag. Op de A20 ben ik zelf nog niet geweest, maar die op de A12 begint direct na t knooppunt (nog voor de matrixborden met 80), en loopt tot het 70kmh wordt...

bedankt...ik ga toch wel opletten, nu ik de weg naar den haag ken, hoef ik niemand te volgen dus lekker op men gemak naar ginder cruisen.. ma logisch ook ik kan tom ws toch niet volgen... nu hij een NIEUWE Auto heeft!
TOR
ik kan spijtig genoeg niet vrij nemen.. dus ten vroegste om half acht kan ik in Berchem zijn.

ik kan natuurlijk voor de heenreis altijd de trein nemen
Xilver
Ik weet nog ni of ik vrij kan nemen, sowieso ma een halve dag als 't zo is. Trouwens Dries, ik ga u volgen jong :p
Nyah
quote:
Originally posted by Kaidreas
bedankt...ik ga toch wel opletten, nu ik de weg naar den haag ken, hoef ik niemand te volgen dus lekker op men gemak naar ginder cruisen.. ma logisch ook ik kan tom ws toch niet volgen... nu hij een NIEUWE Auto heeft!

Remember: I afstand houden ... :tongue2
Eagle`
quote:
Originally posted by Kaidreas
bedankt...ik ga toch wel opletten, nu ik de weg naar den haag ken, hoef ik niemand te volgen dus lekker op men gemak naar ginder cruisen.. ma logisch ook ik kan tom ws toch niet volgen... nu hij een NIEUWE Auto heeft!


wete wa zou grappig zijn, zo voor de zwans is op uw frein gaan staan, de josse met zen nief cage derin en direct gans de klodde opgeplooid, gereet veu tschroot ;)
Xilver
Anyway, als Gert niet meegaat, is er een extra plaatske in de auto.
Moondust
ik zou liefst vroeg gaan, maar het hoeft natuurlijk niet per sé
zou natuurlijk maar stom zijn om vroeger te vertrekken als TOR dan zou moeten achterkomen met trein.
dus je bekijkt het maar ik leg me wel neer bij de beslissing, zal trouwens niet anders kunnen want ik ben NIET de chauffeur van diest :)
TOR
quote:
Originally posted by Moondust
zou natuurlijk maar stom zijn om vroeger te vertrekken als TOR dan zou moeten achterkomen met trein.


aan de andere kant hoeft een heel groepje ook niet te wachten op 1 persoon hé :)

voor mij maakt het allemaal niet zoveel uit.. zolang ik het maar weet op donderdagavond (heb geen internettoegang vanaf mijn werk). :)
nog ff herhalen voor de duidelijkheid, hehe.. de vroegste trein die ik in Gent kan halen is die van half zeven = rond 19.20u in Berchem.
als ik tussenin nog naar huis ga, kan ik ten vroegste pas om 21.20u in Berchem staan.
Xilver
Ik heb verlof genomen in de namiddag, maar als ik eerlijk ben, heb ik niet zo'n zin om in de namiddag al te vertrekken, dus Kevin, no worries. Anja verjaart die dag, en kzou eerst nog met ons tweetjes nog iets willen doen voor we naar Den Haag vertrekken.
TOR
ok ik neem aan dat het laatste voorstel dan van toepassing is?

ik moet seffes door, dus ik zal het forum niet meer kunnen checken.. ik sta morgen dus rond half tien in Berchem.

laat gerust iets weten mochten de plannen er anders uitzien, zodat ik daar niet sta te schimmelen, hehe.
0473/562164

Moondust
't is in orde voor morgen we hoeven er niet persé voor 22.00u te zijn als we aan ingang staan moet ik die gast opbellen komt hij naar buiten mogen jullie voor 7,5 euro binnen ( en ikke gratis :tongue2 ) en we moeten ook niet aanschuiven, we mogen direct binnen. weet nu niet hoeveel volk er anders in asta zit en of we anders zouden moeten aanschuiven maar dat zien we dan morgen wel
morgen 21.30 station berchem dan?
Xilver
21u30 is goe. Kzal Kevin nog efkes bellen in de loop van de dag dan.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
Privacy Statement