return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
[18-11-05] United In Trance pres. Above & Beyond - Asta, Den Haag (NL)
View this Thread in Original format
jbz
Zag dit net op NL forum, ziet er weer bangelijk uit! :eyes:

Die UIT feestjes zullen nu wel vaker gehouden worden lijkt me zo, woeii! :D

...
Area 1

Above & Beyond [Anjunabeats] (UK)
Menno de Jong [Intuition Recordings] (NL)
Danjo & Styles (Primer) [Be Yourself Music, Bonzai] (NL)
Jav D [Smuth, DI.fm] (USA)

Area 2

Passiva [United Recordings, Armada] (NL)
Arctic Quest [Armada Music] (NL)
Progression [Black Hole] (NL)
Yanave [Deep Blue] (NL)


Korte info

Naam: United In Trance Pres. Above & Beyond
Datum: Vrijdag 18 November 2005
Venue: Asta Theater, Den Haag
Min. Leeftijd: 18
Fee: 10 Euros
Tijd: 23:00-05:00
Website: www.asta.nl
Parking: Pleingarage (Plein 25, The Hague)

Andere United In Trance Events:
29-11 The Thrillseekers
31-12 NYE
Bomar
is dat niet in november?

maar idd zalige feestjes daar in de asta
ga er zeker eens naartoe
Kaidreas
ik denk hier wel bij te zijn, maar jammer genoeg moet ik de 19de in utrecht zijn.


anyways----> Above and beyond :crazy: :eyespop: :cool:
Synthesia
Misschien dat ik er ook dan bij ben :) Heh, was net een weekendje dat nog niet in mijn "clubbing calendar" stond :p
Eagle`
the worst trio in the world en das nog een understatement
Freezel
K3
De 3 Tenoren

;)
jbz
quote:
Originally posted by Bomar
is dat niet in november?

maar idd zalige feestjes daar in de asta
ga er zeker eens naartoe


Oeps, verandert. :D
djcresto
heb die zaterdag al plannen en moet vermoedelijk dan ook al 's ochtends wakker zijn :mad:
Lady_LizzY
Had 't ook al gelezen, ga toch proberen om weer van de partij te zijn.
Ziet er erreug leuk uit :D
djcresto
op 31 december is er ook weer een United in trance

Kaidreas
^(nye) new york toch?
MikeVee
New Years Eve ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement