|
LOVE WAVES @ Banana Beach Tel-Aviv (21.10.2005) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| sh33p |
באסהההההה
אני עובד :[ |
|
|
| markfeldman |
| אז מתקיים או לא ? |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
בטח שמתקיים!!!!!!!!!!!
!!!...עדכונים חמים מהשטח...!!!
הליין-אפ שופץ עם פינוקים טובים...!!!
בשעתיים של הטקנו ינגנו:
Deep'a
Shmuel-Flash
Guy-Freedom
Helcyon
בשעתיים של הדראם אנד בייס ינגנו:
Lost Child
Piston
ועוד עדכון בת"א נמצאים ברגעים אלו כ80 פוסטרים בצורה הזו:

בזמן שתלינו כמה בדיזינגוף על גדרות של פוסטרים באו שני שוטרים ונתנו דו"ח 660ש"ח.
כן כן על פוסטר מזדיין.
טוב מה לעשות התרגלנו שהכל חרא בארץ הזו!!!
ומה אני רוצה לומר פה???
אני רוצה לומר ואומר ומכריז בזאת:
שחסר למי שלא בא לתמוך בנו ולהנות ולהתקרחן...
תראו כמה אנחנו סובלים בשבילכם שיהיה טוב אז יאללה תגיעו ותחפרו כמה שיותר !!!

!!!...LOVE WAVES...!!! |
|
|
| Shahar |
סעמק שוטרים מזדיינים
תמבין למה אני שונא אנשים כחולים
קיצור בהצלחה
חבל שמשקיעים בליינאפ של הטכנו במקום להוסיף את אריק לליין אפ
העיקר שיהיה כיף! |
|
|
| omergunr |
מעולהההה אני בא עם איזה 5-6 חברים שכנעתי אותם לבוא.. שיטעמו מה זה מוזקיה אמיתית
בהתחלה תיכננו לבוא רק לאינפקטד
יהיה בנזונההההה :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by omergunr
מעולהההה אני בא עם איזה 5-6 חברים שכנעתי אותם לבוא.. שיטעמו מה זה מוזקיה אמיתית
בהתחלה תיכננו לבוא רק לאינפקטד
יהיה בנזונההההה :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
תבוא תבוא להגיד שלום כפרה |
|
|
| YoraY |
לבוא או לא לבוא
לבוא או לא לבוא
לבוא או לא לבוא...
ברור שלבוא$!@
דירבאלק שלא תהיה מוזיקה משעממת...
לתת בפרוגרס לתת בקלאב טראנס אבל בחייט הפעם בשכל...... |
|
|
| evolverx |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
indeed...:eyes:
wish you could come |
אחי שיהיה לך בהצלחה,אני יבוא לראות אותך זה בטוח!
אני מקווה שתשים הרבה דברים של מרקוס וארמין!!
הרבה הצלחה!!! |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by evolverx
אחי שיהיה לך בהצלחה,אני יבוא לראות אותך זה בטוח!
אני מקווה שתשים הרבה דברים של מרקוס וארמין!!
הרבה הצלחה!!! |
ארמין... מממ אני יחמם תבמה לחומרים כאלה שידידי היקר אלי ישים
לגבי דברים שמרקוס מנגן (או אמור לנגן ומשום מה נתקעו בדרך למיאמי ולא זכו להתנגן על ידו) אני מבטיח לפנק...אבל לא לשכוח זה אילן מנגן לא מרקוס...מבטיח לעניין במעט זמן שיוקצב לי |
|
|
| Shahar |
| מישו יכול לגרור את אריק לשם? |
|
|
| Flotser |
אילן המון בהצלחה לך!!!
וממש בא לי לראות אותך מדג'ה!
אבל חברים שלי גם סוגרים וגם התבאסו מהמצעד שנה שעברה ויהיה קשה להביא אותם,
אבל אני רוצה לבוא גם בגלל המסיבה הקטנה שלכם וגם כי יש אינפקטד בסוף!
:eek: |
|
|
| omergunr |
מחקתי בטעות 3.7 ג'יגה מוזקיה וזה לא חוזררר בשיחזור לא לדבר על הפורנו האיכותי שהיה שם
אף אחד עוד לא קם.. אני מניח שבסביבות 2 אני יבוא :happy2: |
|
|
|
|