return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
LOVE WAVES @ Banana Beach Tel-Aviv (21.10.2005) (pg. 2)
View this Thread in Original format
sh33p
באסהההההה
אני עובד :[
markfeldman
אז מתקיים או לא ?
THE_BLUE_DRAGON
בטח שמתקיים!!!!!!!!!!!

!!!...עדכונים חמים מהשטח...!!!

הליין-אפ שופץ עם פינוקים טובים...!!!

בשעתיים של הטקנו ינגנו:
Deep'a
Shmuel-Flash
Guy-Freedom
Helcyon


בשעתיים של הדראם אנד בייס ינגנו:
Lost Child
Piston


ועוד עדכון בת"א נמצאים ברגעים אלו כ80 פוסטרים בצורה הזו:



בזמן שתלינו כמה בדיזינגוף על גדרות של פוסטרים באו שני שוטרים ונתנו דו"ח 660ש"ח.
כן כן על פוסטר מזדיין.
טוב מה לעשות התרגלנו שהכל חרא בארץ הזו!!!

ומה אני רוצה לומר פה???
אני רוצה לומר ואומר ומכריז בזאת:
שחסר למי שלא בא לתמוך בנו ולהנות ולהתקרחן...

תראו כמה אנחנו סובלים בשבילכם שיהיה טוב אז יאללה תגיעו ותחפרו כמה שיותר !!!


!!!...LOVE WAVES...!!!
Shahar
סעמק שוטרים מזדיינים
תמבין למה אני שונא אנשים כחולים

קיצור בהצלחה
חבל שמשקיעים בליינאפ של הטכנו במקום להוסיף את אריק לליין אפ

העיקר שיהיה כיף!
omergunr
מעולהההה אני בא עם איזה 5-6 חברים שכנעתי אותם לבוא.. שיטעמו מה זה מוזקיה אמיתית

בהתחלה תיכננו לבוא רק לאינפקטד

יהיה בנזונההההה :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
Shahar
quote:
Originally posted by omergunr
מעולהההה אני בא עם איזה 5-6 חברים שכנעתי אותם לבוא.. שיטעמו מה זה מוזקיה אמיתית

בהתחלה תיכננו לבוא רק לאינפקטד

יהיה בנזונההההה :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:


תבוא תבוא להגיד שלום כפרה
YoraY
לבוא או לא לבוא
לבוא או לא לבוא
לבוא או לא לבוא...



ברור שלבוא$!@


דירבאלק שלא תהיה מוזיקה משעממת...

לתת בפרוגרס לתת בקלאב טראנס אבל בחייט הפעם בשכל......
evolverx
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
indeed...:eyes:

wish you could come


אחי שיהיה לך בהצלחה,אני יבוא לראות אותך זה בטוח!

אני מקווה שתשים הרבה דברים של מרקוס וארמין!!

הרבה הצלחה!!!
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by evolverx
אחי שיהיה לך בהצלחה,אני יבוא לראות אותך זה בטוח!

אני מקווה שתשים הרבה דברים של מרקוס וארמין!!

הרבה הצלחה!!!


ארמין... מממ אני יחמם תבמה לחומרים כאלה שידידי היקר אלי ישים
לגבי דברים שמרקוס מנגן (או אמור לנגן ומשום מה נתקעו בדרך למיאמי ולא זכו להתנגן על ידו) אני מבטיח לפנק...אבל לא לשכוח זה אילן מנגן לא מרקוס...מבטיח לעניין במעט זמן שיוקצב לי
Shahar
מישו יכול לגרור את אריק לשם?

Flotser
אילן המון בהצלחה לך!!!

וממש בא לי לראות אותך מדג'ה!

אבל חברים שלי גם סוגרים וגם התבאסו מהמצעד שנה שעברה ויהיה קשה להביא אותם,
אבל אני רוצה לבוא גם בגלל המסיבה הקטנה שלכם וגם כי יש אינפקטד בסוף!

:eek:
omergunr
מחקתי בטעות 3.7 ג'יגה מוזקיה וזה לא חוזררר בשיחזור לא לדבר על הפורנו האיכותי שהיה שם

אף אחד עוד לא קם.. אני מניח שבסביבות 2 אני יבוא :happy2:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement