return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
LOVE WAVES @ Banana Beach Tel-Aviv (21.10.2005) (pg. 5)
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Vortex_SA
גיל בד"כ אני לא מגיב בדברים כאלה כי ממש לא מעניין אותי, אני בד"כ בא כדי לראות חברים (אתם יענו) ולהנות מעצמי... אבל הפעם אני מרגיש שאני חייב לך התנצלות, באמת שהפעם היתה לי פאשלה ולא הייתי צריך לאמר לך שאני בא כי לא בדקתי דברים לעומק... ואז גיליתי שאין לי איך לבוא בכלל... אני מקווה שתסלח לי... פשוט לא תפסתי אותך באייסי או במסנג'ר...


א. אני חייב להודות לך כי בזכותך קבלתי הזדמנות לנגן שעתיים + - גם אם לא היה קהל זו היתה חוויה עבורי

ואדון יורי
דיבורים לחוד מעשים לחוד
במה אתה רוצה שגיל ישקיע?
אתה בטח לא מכיר אותו כדי לדעת שעל מסיבות במועדונים בערב (לפני כמעט שנה למ לייט למשזוכר) גיל היה צריך לסבול שבועות רבים של הטרדות כדי שישלם לבעלים בגלל אכזבה מכמות נמוכה מאוד של אנשים שהגיעה
ספונסרים
ארגון
סדר
כל אלה היו כבר בהפקות בעבר
(אוקיי בווקס היתה תקלה)
אבל מה? האנשים לא הגיעו
אני מכיר את גיל
הוא לא יתייאש הוא יירגע קצת ובהזדמנות הראשונה שתהיה לו יתחיל לחשוב שוב על איך להציל את הסצינה פה
עצה אחת תהיה לי עבורו - לא להרים אף אירוע שמיועד בעיקר לחובבי הטראנס...
למה? כי יום שישי לדוגמא כל אחד כאן יזרוק תתירוץ שהחברים גררו אותו למסיבה עם מוזיקה שחורה
ואולי אדון רוברטו יחליט להגיד שזה רעיון מטופש להרים מסיבה ביום שיש כל כך הרבה מסיבות של מוזיקה שחורה
שורה תחתונה ברגע האמת לכל אחד יש תירוצים
נראה מה יהיה לכם להגיד כשתשאלו את עצמכם למה אין מסיבות טראנס בארץ
Shahar
שמע גיל
להגיד שבחול באים יותר כי שם יש מליונים זה נכון
כי אם פה מתוך האנשים של ת"א רק 200 איש מתעניינים בזה
ומתוכם תכלס 20 איש במקרה הטוב שמעו על המסיבה
באמת אין סיכוי שיהיה קהל
אבל בהולנד אם היו מפרסמים תמסיבה אנשים היו רצים כי יש יותר מודעות
וגם יש יותר אנשים
ככה שגם אם מתוך 5000 איש בעיר היו באים רק 500 עדיין המקום היה מפוצץ
Vortex_SA
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
א. אני חייב להודות לך כי בזכותך קבלתי הזדמנות לנגן שעתיים + - גם אם לא היה קהל זו היתה חוויה עבורי


תארתי לעצמי שמישהו יהנה מההפקר :)
OREN
גיל זה נשמע כאילו אתה אומר שאנחנו לא מתאמצים לבוא בכלל וזה לא ככה
שאתה ואלי מפרסמים פה שאתם הולכים לעשות מסיבה תאמין לי שאני מזיין ת'שכל לכל השכונה שלי כדי שיבואו איתי אפילו שהם לא אוהבים ת'מוזיקה הזאת
וגם במצעד אני באתי לבננה ביץ' מסטול פצצות ואני מביא איתי עוד חבר והייתי מת לרקוד קצת אבל היה חסר זרימה שם אין אנשים והחברים מסתכלים על זה ואומרים וואלה מה יש לי לעשות פה ש-10 מטר למעלה יש בלאגן יש לי מוזיקה שאני אוהב ויש בנות

אתה אומר שמהפורום הזה באו הכי פחות אנשים וזה בגלל שרובנו פה צעירים עם חברים שאוהבים מוזיקה מסחרית ומה לעשות זה האנשים שאנחנו יוצאים איתם לעומת הביטסבורד שם האנשים הרבה יותר בוגרים ופחות מעניין אותם השטויות של הגיל של האנשים פה 17-21 לא מפריע לצאת לבד למסיבות

מה שאני מבין ממך זה שאני צריך עכשיו לבוא לרקוד ברחבות דיי ריקות
כדי שאולי בעתיד יתפתח פה סצינה בארץ מחדש
YoraY
חברה אתם הולכים פה סחור סחורררררר - הפקה ר-צ-י-נ-י-ת משכנעעתתת
מוזיקה נורמאלית..... כן חלס לחפור עם פרוג זה לא הולך... אולי רק לחימום שאין עוד אנשים


מתפרסמת שבוע-שבועיים מראש



תהיו רציניים... חברים.....





יאללה ביי עפתי לשבוע סגירה בצבא בהצלחהההההה
THE_BLUE_DRAGON
quote:
Originally posted by YoraY
אבל תלא יכול לבוא ולעשות אצבע מאשימה לאנשים


לא האשמתי פה אנשים בקשר למסיבה שלא הצליחה!
אמרתי שאתם לא באמת אוהבים טראנס ורוצים זאת כפי שאתם תמיד בוכים!
כתבתי שמהקהילה שאמורה הכי למתוך באירועים האלו, מגיעים הכי פחות אנשים.

אורן רוברטו וכל השאר:
מזה משנה אם חברים שלכם רוצים שחורה ומסחרה מגעילה???
אתם לא ילדים בני שנתיים שלא יודעים לחצות מעבר חצייה!
אתם ילדים גדולים שיכולים לקחת את עצמכם ולהגיע לבד ללא חברים גם לאירועים!
ככה אתם תמיד מכירים אנשים חדשים
ואולי גם חברים חדשים שיהפכו להיות פרטנרים שלכם למסיבות.

אני עוד בגיל 15 וחצי יצאתי לאוקטופוס לבד
וזו הייתה אחת המסיבות שאני תמיד אזכור לטובה!
אז לא נראה לי שזו ממש בעיה!

למה יצאתי לבד?
מפני שאני
TA
ולא היו לי פרטנרים
אז יצאתי לבד
שהם ידפקו למה שאני אדפק!

אם אתם באמת אוהבים טראנס
ואתם נותנים לחברים שלכם לגרום לכם סבל במסיבות שכונה אז אתם יוצאים פראיירים!
אם הם לא רוצים לבוא, שימו עליהם זין ותבואו לבד.

(אני לא מבין למה אני בכלל כותב דברים כאלו שאתם כבר אמורים לדעת ולהבין אותם)

זו הייתה מסיבה עם טראנס
מסיבה חינם
לכולם כל הגילאים
זה חוף ככה שאפשר אפילו להביא ולהכניס שתייה מהבית ללא בעיה
רק נסיעות נשאר לממן ויש גם תחבורה ציבורית
אבל לא באתם ותמחתם
ואותי ואת אילן ומי שהשקיע ומי שניגן זה מאכזב.

אני לא בא בלבקש רחמים למה אני לא צריך אותם!
אני בא בלבקש שכל מי שאומר שאין כלום ולא עושים כלום
ואז שכן עושים הוא לא מגיע, שפשוט יפסיק לבכות ויחליט מה הוא רוצה!
omergunr
דבר ראשון מכיתה ז' אין לי פלאפון אני לא מתסובב עם פלאפון בכלל.. אז לא יכלתי לעזוב את חברים שלי... אבל עזבו את זה..

אתה לא יכול לצפות מהאשנים בני 15-17 לבוא סתם ככה למסביה לבד בלי שהם מכרירים אף אחד.. ולהיפגש עם אנשים שהם גדולים מהם ב 10 שנים.. זה לא הגיוני בכלל.. :confused:

גיל בוא לאיסיקו כמה שיותר מהר!!!! :(

ושוב אני מצטער שלא באתי :nervous:
ROBERTO
אילן והדרגון הכחול חחחח

תשמעו...אני לא יודע מה להגיד לכם,בעקרון כמו שראיתם בהתחלה כן רשמתי שאני רוצה לבוא והתלהבתי לאללה ועוד בפורום השני של בי יו פירסמתי ובאיי סי קיו ואיפה לא אבל בסופו של דבר...
אחרי שהגעתי למצעד אז באמת עם כל הכבוד לא ממש חשבתי על זה כי תשמע אתה מגיע לשם ואתה נהנה ואתה רואה מלא אנשים אז לא ממש יצא לי לחשוב על המסיבה ולהגיד לעצמי וואלה אני חייב להיות שם...

כמו שכבר אמרתי אני מצטער ובאמת מגיע לכם את כל הקרדיט על ההשקעה,כן זה נכון שזה מבאס שכמעט ולא היו אנשים בבננה אבל אני מאמין שעם ארגון וייחצון ברמה גבוהה תהיה הצלחה...

וכמו שכבר אמרתי אני מוכן להשקיע כסף וזמן...וגם יש לי נסיון בעניין...
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
א. אני חייב להודות לך כי בזכותך קבלתי הזדמנות לנגן שעתיים + - גם אם לא היה קהל זו היתה חוויה עבורי

ואדון יורי
דיבורים לחוד מעשים לחוד
במה אתה רוצה שגיל ישקיע?
אתה בטח לא מכיר אותו כדי לדעת שעל מסיבות במועדונים בערב (לפני כמעט שנה למ לייט למשזוכר) גיל היה צריך לסבול שבועות רבים של הטרדות כדי שישלם לבעלים בגלל אכזבה מכמות נמוכה מאוד של אנשים שהגיעה
ספונסרים
ארגון
סדר
כל אלה היו כבר בהפקות בעבר
(אוקיי בווקס היתה תקלה)
אבל מה? האנשים לא הגיעו
אני מכיר את גיל
הוא לא יתייאש הוא יירגע קצת ובהזדמנות הראשונה שתהיה לו יתחיל לחשוב שוב על איך להציל את הסצינה פה
עצה אחת תהיה לי עבורו - לא להרים אף אירוע שמיועד בעיקר לחובבי הטראנס...
למה? כי יום שישי לדוגמא כל אחד כאן יזרוק תתירוץ שהחברים גררו אותו למסיבה עם מוזיקה שחורה
ואולי אדון רוברטו יחליט להגיד שזה רעיון מטופש להרים מסיבה ביום שיש כל כך הרבה מסיבות של מוזיקה שחורה
שורה תחתונה ברגע האמת לכל אחד יש תירוצים
נראה מה יהיה לכם להגיד כשתשאלו את עצמכם למה אין מסיבות טראנס בארץ


שמע הקהל זה לא רק הקהל של הפורום שימלא תרחבה
מה לעשות בשביל מסיבה עם הרבה אנשים תצטרך רחבה של מוזיקה שחורה וככה אף אחד לא יזרוק תירוץ
אין מה לעשות אחי ככה זה
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
שמע הקהל זה לא רק הקהל של הפורום שימלא תרחבה
מה לעשות בשביל מסיבה עם הרבה אנשים תצטרך רחבה של מוזיקה שחורה וככה אף אחד לא יזרוק תירוץ
אין מה לעשות אחי ככה זה


אני דווקא חושב כמוך שחר אבל לא על שתי רחבות אלא על רחבה אחת שעד 2וחצי תיתן שחורה להיטים אמ טי וי מצידי גם מחרוזת מהמיטב של זוהר ארגוב אבל החל מ-2וחצי הקצב יתחיל לעלות ובצורה הגיונית ובשילוב של כמובן קטעים חדשים בין השאר

או כמו שחבר שלי אמר לי...
ישראלים הם עם טמע ישראלי ישלם 20 שקל על מסיבה אין סיכוי שהוא יצא ממנה בשעה 2 וחצי כי הוא ירגיש שהוא יצא פראייר שהוא שילם
אז הם יישארו ויקבלו לאט לאט מנות של מוזיקה אלקטרונית לדם

Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אני דווקא חושב כמוך שחר אבל לא על שתי רחבות אלא על רחבה אחת שעד 2וחצי תיתן שחורה להיטים אמ טי וי מצידי גם מחרוזת מהמיטב של זוהר ארגוב אבל החל מ-2וחצי הקצב יתחיל לעלות ובצורה הגיונית ובשילוב של כמובן קטעים חדשים בין השאר

או כמו שחבר שלי אמר לי...
ישראלים הם עם טמע ישראלי ישלם 20 שקל על מסיבה אין סיכוי שהוא יצא ממנה בשעה 2 וחצי כי הוא ירגיש שהוא יצא פראייר שהוא שילם
אז הם יישארו ויקבלו לאט לאט מנות של מוזיקה אלקטרונית לדם


זה לא ככה
העם שלנו פשוט מפגר
כמו רובוטים
אם אתה פותח עם שעה מוזיקה שחורה כל מה שתשים אחר כך ייראה לקהל בתור מוזיקה טובה
רוצה הוכחה?
תראה איך
the drill
נהיה קטע מפורסם שכל אחד מכיר
love comes again
adagio
for an angel
מי היה שומע תקטעים האלה אם לא היו מנגנים אותם במסיבות מסחריות?
בדיוק ככה גם פה..תנגן לאנשים את סרניטי בכל מסיבה
אתה תראה איך יתחילו לאהוב אותו
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
אם אתה פותח עם שעה מוזיקה שחורה כל מה שתשים אחר כך ייראה לקהל בתור מוזיקה טובה


שחר...
במה זה שונה ממשאמרתי? :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
Privacy Statement