return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
LOVE WAVES @ Banana Beach Tel-Aviv (21.10.2005) (pg. 4)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
שחר...לפעמים חבל לי שיש לך כל כך הרבה ידידות
אתה מסוג הקהל שאני אוהב לראות - באמת
לצערי לא יצא לי יותר מדי
רובכם נעלמתם לי אבל שטויות...
אתה יודע כמה בק טו בק אני חייב כבר לאנשים? אולי שבוע הבא כל עוד אני בחופש ולא עובד זה אפשרי...

ודווקא לארי מאונטיינס לא התכוונתי לנגן
זה היה מתוך אילוץ...גיל אמר לי שאני ממשיך ואני צריך להתחיל להעלות תקצב והייתי חייב קטע פרוג שמהירות תעשה לו רק טוב...שזה לדעתי לארי מאונטיינס - (היו עוד כמה אופציות על תקליט אבל למה לבכות על חלב שנשפך)


שוב אחי עם הכבוד והצער
הודעתי מראש שזה ככה
אם הייתי יודע את זה יותר מוקדם אתה יודע שהדבר שהכי הייתי רוצה זה לבוא לשמוע אותך
ראית שמראש הודעתי שאת האחרים אני לא ישמע אבל לסט שלך אני אגיע
מצטער שאיכזבתי גם בתור חבר וגם בתור אחד שעקב אחריך מהיום הראשון שקנית ציוד
לא נעים לי לראות אותך מתבאס ככה ובאמת חבל שאתה מבזבז אנרגיות...נכון גם אני ציפיתי לבוא ולראות יותר מ 5 איש ..אבל שמע ביום של מצעד אהבה לא מצפים לכמות של אנשים
הלוואי שנזכה לראות אותך מנגן מול הכמות של הקהל שהייתה במצעד
אני מקווה שנהנית כי נראה לי שנהנית רק מהעובדה שתיקלטת במקום פתוח
נקווה שזה עזר לך בכל הקטע של בטחון ומקצועיות
ואתה ממקסס ממש טוב

לארי מאונטיינס טראק מצוין
וראיתי שניגנת גם את
superfly
חבל שלא זכיתי לשמוע אותו אחרי שבקשתי שתנגן
אבל אל דאג אחי פעם הבאה שתנגן בלי נדר אני לא מפספס...
ושוב סליחה אחי..
Meltdown
אילן, קודם כל כל הכבוד על היוזמה שלך ושל גיל, לנסות להביא משהו שונה ביום של המצעד, תאמין לי שאם היו יותר אנשים, מלבד 5-10 אנשי פורום, בכיף הייתי נשאר, אבל פשוט התבעסתי מכל מה שהיה שם, ומחוסר הפעולה של בעל המקום, כך שלפחות העדפתי לשמוע את אינפקד, ועדיין לדעתי, אם תנסו לארגן את זה באופן שוטף, באותו מקום, ובאותו יום, יש מצב שזה יתפוס ובגדול
omergunr
אוקי... ראסמי אני מתבייש בעמצמי ועוד יותר מתבייש בתגובה הזו.. :(

אתם לא יודעים לילה לפני המצעד הדפסתי את ההפלריים האלה שמפורסמים פה.. בשביל להראות לחברים שלי והכל.. שיהיהו יותר בעניין ולהראות לשהם שזה לא חראטה... כולי בהתלהבות לראות פה את האנשים והכל אז ב 12:30 יצאנו מהבית אני אומררררררר להם דבר ראשון הולכים לבננה ביץ' כי יש שם מוזקיה מעולה בלה בלה בלה.. הם אומרים סבבה..
אנחנו מגיעים למצעד פוגשים עוד חברים חברות.. היינו קבוצה של איזה 12 אנשים התלחנו ללכת לבננה ביץ' וכולי בהתלהבות כמו ילד בן 11 שהולך ללונה פארק בפעם הראשונה (אני מביא 12 אנשים שלא מכירים בכלל את המוזקיה הזו , ואני הולך להראות להם מה זה המוזקיה שלי ולחסוף אותם אליה)
אז סבבה... מתחילים ללכת ... וחברים שלי קולטים שמשהו חשוד שאין הרבה אנשים בדרך לשם.. הם שואים מישהו שבא מהכיוון השני שיענו יצא מבננה ביץ..
"אחי מה יש שם? שווה שם?"
הוא עונה אין שם כלום אין רקודים וכוסיות אין.. טוסו למצעדדד""
במילים האלה..
סבבה אני קצת נכנס ללחץ אבל ממשכים ללכת.. חבר שלי שואל עוד מישהו מה יש שם.. אותו תגובה אין ריקודים הכל מת אין לכם מה לחפש שם.. ואני עם עוד 11 אנשים אני לא יכול לעשות כלום.. ואני לוחץ עלהם לבוא לבדוק.. אבל לא הם השלהם רצו לחזור.. אין אני לא יכול לעשות כלום ואני בבאסה .. :sadgreen:
אבל עדין היה מצעד נחמד פגשתי המון אנשים אבל אני מתתתתתתתביששששש בזה שאמרתי שאני יבוא והכל כל כך התלהבתי מלבוא ובסוף לא יצא :\

מממממממתתתתתתתתתתתבבבבבבבביייייייייששששששששש

מצטער מקווה לבוא פעם הבאה :(


חחחחחחחחחחחחחחחח שאני מסתכל עכשיו כתבתי פה יותר מהבגות + מגן שלי בהיסטוריה
חחחחחחחחחחחח בטח לא תבינו כלום אבל בקטנה :nervous:
markfeldman
quote:
Originally posted by Meltdown
אילן, קודם כל כל הכבוד על היוזמה שלך ושל גיל, לנסות להביא משהו שונה ביום של המצעד, תאמין לי שאם היו יותר אנשים, מלבד 5-10 אנשי פורום, בכיף הייתי נשאר, אבל פשוט התבעסתי מכל מה שהיה שם, ומחוסר הפעולה של בעל המקום, כך שלפחות העדפתי לשמוע את אינפקד, ועדיין לדעתי, אם תנסו לארגן את זה באופן שוטף, באותו מקום, ובאותו יום, יש מצב שזה יתפוס ובגדול


+1
YoraY
quote:
Originally posted by omergunr
אוקי... ראסמי אני מתבייש בעמצמי ועוד יותר מתבייש בתגובה הזו.. :(

אתם לא יודעים לילה לפני המצעד הדפסתי את ההפלריים האלה שמפורסמים פה.. בשביל להראות לחברים שלי והכל.. שיהיהו יותר בעניין ולהראות לשהם שזה לא חראטה... כולי בהתלהבות לראות פה את האנשים והכל אז ב 12:30 יצאנו מהבית אני אומררררררר להם דבר ראשון הולכים לבננה ביץ' כי יש שם מוזקיה מעולה בלה בלה בלה.. הם אומרים סבבה..
אנחנו מגיעים למצעד פוגשים עוד חברים חברות.. היינו קבוצה של איזה 12 אנשים התלחנו ללכת לבננה ביץ' וכולי בהתלהבות כמו ילד בן 11 שהולך ללונה פארק בפעם הראשונה (אני מביא 12 אנשים שלא מכירים בכלל את המוזקיה הזו , ואני הולך להראות להם מה זה המוזקיה שלי ולחסוף אותם אליה)
אז סבבה... מתחילים ללכת ... וחברים שלי קולטים שמשהו חשוד שאין הרבה אנשים בדרך לשם.. הם שואים מישהו שבא מהכיוון השני שיענו יצא מבננה ביץ..
"אחי מה יש שם? שווה שם?"
הוא עונה אין שם כלום אין רקודים וכוסיות אין.. טוסו למצעדדד""
במילים האלה..
סבבה אני קצת נכנס ללחץ אבל ממשכים ללכת.. חבר שלי שואל עוד מישהו מה יש שם.. אותו תגובה אין ריקודים הכל מת אין לכם מה לחפש שם.. ואני עם עוד 11 אנשים אני לא יכול לעשות כלום.. ואני לוחץ עלהם לבוא לבדוק.. אבל לא הם השלהם רצו לחזור.. אין אני לא יכול לעשות כלום ואני בבאסה .. :sadgreen:
אבל עדין היה מצעד נחמד פגשתי המון אנשים אבל אני מתתתתתתתביששששש בזה שאמרתי שאני יבוא והכל כל כך התלהבתי מלבוא ובסוף לא יצא :\

מממממממתתתתתתתתתתתבבבבבבבביייייייייששששששששש

מצטער מקווה לבוא פעם הבאה :(


חחחחחחחחחחחחחחחח שאני מסתכל עכשיו כתבתי פה יותר מהבגות + מגן שלי בהיסטוריה
חחחחחחחחחחחח בטח לא תבינו כלום אבל בקטנה :nervous:




הגזמנו קצת.. בקטנה זה לא שהרסת משו...

אני בטוח שהמארגנים היו מעדיפים שתגיע במועדים מוצלחים יותר
Shahar
כל אלה שאמרו שבאו עם חברים וזה
גם אני באתי עם ידידות וכשרציתי ללכת לבננה ביצ' הלכתי

תאמינו לי אם יש לכם פלאפון אין בעיה למצוא אף אחד
ועובדה אפילו כשהייתי בבממה המרכזית כל פעם הלכתי לפגוש מישהי אחרת..מי שהיה רוצה לבוא היה מצליח לבוא חברים לא חברים לא משנה כלום
THE_BLUE_DRAGON
נתחיל בתודה רבה לכל מי שבא!
תודה רבה למי שבא וניגן!
תודה רבה למי שבא ולא ניגן למה הפטיפונים לא הסתדרו עם התנאים הקשים של העמדה לצערנו!

אז ככה:
ביום רביעי ב11 בבוקר נפגשים עם בעל החוף, בלה בלה בלה, בצוהוריים מקבלים טלפון של OK.
מה שאומר שרעיון הטייפ ירד והגיע משהו שווה יותר חחח...
מתחילים לבנות ליין-אפ ולחפש ציוד.
סוגרים הכל פחות או יותר ומפרסמים.
למחורת הולכים לאיזו חנות צילומים מוציאים פוסטרים תולים אותם בום דוח 660ש"ח.
חוזר הבייתה מקבל הודעה שיש עוד פטיפון הליין-אפ גודל.
ממשיכים בפרסום!
פרה-פארטי אצל חבר.
האוטובוס האחרון של 12:30 לא הגיע עד 01:20 מה שאומר מונית ספיישל אם עוד אחד שנתקע בתחנה.
מגיע הבייתה פרסום
MSNM ICQ EMAILS SMS
וכל הקיצורים האלו חחח...
בוקר, מגהץ מכנסיים מתארגן מפרסם מכין את כל 4 התיקים.
מגיע, מחברים ומסדרים תפאורה מעפנה אבל חיננית.
מגיעים חברי פורום ודיג'ייז, רד-בול.
הסאונד היה גרוע בטירוף!
המשאיות שעברו לא שמעו כלום חוץ מדאבלים בין המוסיקה שלנו לשלהם.
וגם שכל המשאיות כבר נגמרו בעל המקום החליט להנמיך את המוסיקה ככה שלא שמעו כלום...
בגלל כמה זקנים בחוף שהחליטו שזה עושה להם כאב ראש, כאילו איפה הם חיים לא ידעו שיש מצעד היום!
בקיצר שמואל מגיע עם פטיפון מנסים לחבר קופץ כל שניה בגלל הרוח והעמדה המאוד לא יציבה!
אז אין פטיפונים מה שאומר שגיא ופיסטון מחוץ לעסק לצערנו...

בקיצר חשבנו שיגיעו אנשים אבל לא באו לצערנו...
רק חברי פורום ופה ושם כמה אנשים...

אני רוצה לומר גם שאני לא חושב שיש פה בכלל
TA'S
בפורום הזה!
אתם אומנם IL
אבל TA
אתם לא!
למה?
מפני שאתם לא באים לשום מסיבה של טראנס גם שיש.
וגם שהיא לגיל שלכם.
וגם שהיא חינם.
אז תחליטו כבר האם אתם באמת
TA
או שאתם רק
IL
שכותבים בפורום מבלי שום קשר בכלל.
למה מכל הפורומים והקהילות אתם הכי פחות באתם!
אולי שלושה!
ואפילו מקהילה של דראם אנד בייס שלא היה בכלל בסוף באו איזה 8 אנשים
שלא תארתי לעצמי שבאמת יבואו!

אז זהו תתחילו להראות את התמיכה שלכם ולא סתם לבכות ואז לא לבוא גם שיש לאן!
למה לי ולמי שמשקיע בשבילכם כואב מאוד הלב וגם הכיס, אבל בעיקר הלב!

זהו זאת הפקה של יום וחצי...
טוב זה לפחות יותר טוב מהרעיון של הלבוא עם הטייפ חחח...
בכל מקרה תודה למי שבא ותמך בנו!
מי שהיה במצעד ולא בא לחוף סתם נאצי...!!!

יאללה נראה כבר מה יהיה שנה הבאה.

Pics:
קישור לקצת מאוד תמונות למה לא זכרתי לצלם גם את מה שהיה חחח.
markfeldman
למה אתה מחפיש גיל ?

עם כל הרצון הטוב, לא היו תנאים למסיבה טובה.
THE_BLUE_DRAGON
זה לא קשור!
אף אחד לא ידע שיהיו חרא תנאים וסאונד כזה
גם לא אני ואילן.
אבל העובדה שמהפורום הזה מהקהילה של הטראנס באו הכי פחות משהו כמו שלושה אנשים.
זאת לדעתי בושה!

בכל המסיבות של
TA'S
אחרים ברחבי העולם באים הרבה מאוד!
(ואל תגיד לי ששם יש מליוני משתמשים ופה בקושי למה זה לא קשור)
ולהם יש מספיק ודי מסיבות טראנס מדהימות כל הזמן ועדיין באים!

ופה שאין כלום בארץ
וסוף סוף יש משהו, אף אחד לא בא!

זה ממש עצוב!
במיוחד לכאלו שמחשיבים את עצמם ל
TA

כאילו אין שום סיבה מיוחדת למה לא באו מכאן אנשים!
פשוט כולם אדישים ויודעים רק לבכות,
ולבקש בלון, אבל שיש להם את הבלון ביד הם משחררים אותו,
ואז שוב פעם בוכים ואז מקבלים בחון חדש ושוב משחררים אותו.
כמו ילדים קטנים שרק יודעים לבכות!

מצטער אבל פאק מה אני כבר יכול לעשות בשביל שתגיעו לחלק לכם כסף בכניסה???
מעניין אם גם איזה דיג'יי מחו"ל היה בא ואתם הייתם עוד נשארים בבית חחח...
או שרק דיג'יי מחו"ל זה טוב.

רק אל תתלוננו למה לוקח לנו כלכך הרבה זמן לעשות אירוע נוסף
מפני שהתשובה היא שאתם לא באים בכלל ואין איך לגרום לזה שזה התקדם
וירוץ מהר יותר.

אנחנו מנסים לשפר פה את המצב ולבנות הכל!
אבל אפילו עזרה בלהכין את הבסיס, אנחנו לא מקבלים.

תגידו: לא רוצים טראנס לא רוצים מסיבות.
סבבה נפסיק ונעבור לגור באירופה.

אבל לומר שכן רוצים ואז מארגנים ואתם לא באים,
זה כואב מאוד!

סורי שאני אומר דברים כאלו אבל כנראה שכבר אין ברירה וצריך ונער אותכם מהאדישות הזאת!
YoraY
גיל תיודע שאני מכבד אותך והכל
אבל תלא יכול לבוא ולעשות אצבע מאשימה לאנשים




המסיבה הזאת שאירגנתם שאני בתכלס סוגד ליוזמה והכל - אבל זה לא רציני... הפרוייקט הזה היה פיצפון ולא מאורגן ברצינות, ואתה מצפה שאנשים יקחו פה סיכונים ויביאו את החברים שלהם כשהם לא יודעים למה לצפות

ואחי מהאירוע האחרון שהיה - לצערם של אנשים, הם לא רוצים לקחת תסיכון...

מצטער להגיד לך אחי אבל לא היה נראה שהפעם זה יצליח בגדול... לפחות לא לי



יש צדק גם בדברים שאתה אומר וגם בדעת הקהל.....


שמע.. יש לכם תרצון הטוב אבל אתם מגלים הרבה צעירות בתחום
ואני יודע שהמצב קשה.. ספר על זה...


סיכום - אם תבאמת רוצה להרים פה משהו... צריך לקחת תעניינים קצת יותר ברצינות... והכוונה היא לארגן משהו ברמה.. גם אם זה יקח 4 חודשים.....

לארגן צבא של מתנדבים.. ולא איזו מסיבונת... לשים כסף.. לעבוד עם ספונסרים קטנים..

אחי מה שאתם עושים תסכים איתי ...... זה ל-א הדרך לרחבה מלאה בכוסיות...




תצריך מוטו חשיבתי - איך אני ממלא פה רחבה מלאה בכוסיות!

עד שאתה לא שלם עם עצמך אין על מה לדבר בכלל....




חינם זה לא מה שקונה תאנשים - לווקס באו אנשים עם ארנקים פתוחים... ואני יודע ועצוב רצחחחחח אשכרה מתאבל על התקרית שהייתה שם כי בגלל השחצנות\דביליות שלהם השם שלכם נפגע...

קיצר גיל... פרוייקט רציני-גדול... משהו בסיגנון הווקס.. אבל בלי טעויות

ROBERTO
כן,אני אחד מהאנשים שאמרתי שאני אגיע אבל לא הגעתי...

ולא כי לא רציתי אלה כי הייתי עם החברים ולא יכולתי להעלם ככה ואז לחפש אותם בטח כמה שעות טובות עם כל ההמון הזה...

עם כל הכבוד ובאמת יש כבוד זה היה ממש רעיון מטופש לעשות את זה בזמן של המצעד...

מה לעשות...מקווה שבפעם הבאה האירגון יהיה הרבה יותר טוב...

אני אישית מוכן להשקיע זמן+כסף למטרה בסגנון הזה...
Vortex_SA
גיל בד"כ אני לא מגיב בדברים כאלה כי ממש לא מעניין אותי, אני בד"כ בא כדי לראות חברים (אתם יענו) ולהנות מעצמי... אבל הפעם אני מרגיש שאני חייב לך התנצלות, באמת שהפעם היתה לי פאשלה ולא הייתי צריך לאמר לך שאני בא כי לא בדקתי דברים לעומק... ואז גיליתי שאין לי איך לבוא בכלל... אני מקווה שתסלח לי... פשוט לא תפסתי אותך באייסי או במסנג'ר...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
Privacy Statement