|
LOVE WAVES @ Banana Beach Tel-Aviv (21.10.2005) (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
אבי אני מסכים עם הכל חוץ מדבר אחד
נקסט סגרו כי הם חשבו על כסף וחשבו איך לעשות עוד מסיבה ועוד מסיבה
לא חשבו אם המסיבות שהם עושים יהיו מלאות..
בגלל זה הם הביאו דיג'יים כמו
inner and outer
וקיפלו תמסיבה בשעה 3
כשרוצים להתקדם צריך לעשות את הדגש על האיכות של המסיבה
גם אם זה אומר מסיבה טובה רצח פעם בחודש חודשיים
ולא מסיבה כל שבוע עם דיג'יים מסריחים |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
אבי אני מסכים עם הכל חוץ מדבר אחד
נקסט סגרו כי הם חשבו על כסף וחשבו איך לעשות עוד מסיבה ועוד מסיבה
לא חשבו אם המסיבות שהם עושים יהיו מלאות..
בגלל זה הם הביאו דיג'יים כמו
inner and outer
וקיפלו תמסיבה בשעה 3
כשרוצים להתקדם צריך לעשות את הדגש על האיכות של המסיבה
גם אם זה אומר מסיבה טובה רצח פעם בחודש חודשיים
ולא מסיבה כל שבוע עם דיג'יים מסריחים |
עם כל הכבוד שחר אני דווקא לא חושב להגיד על אינר ואאוטר שהם די גייםן מסריחים
הניסיון הזה היה הדבר שהכי הערכתי אצל אנשי נקסט בחודשי פעילותם האחרונים...
משלא אהבתי היה חוסר ההתמצאות שלהם בסגנונות המוזיקה ובקהלן ולראייה העובדה שנקסט היה ליין שנע בין פרוגרסיב אפליפטינג וטק טראנס לבין פסיי טראנס שכידוע גורר קהל שונה לחלוטין |
|
|
| Star |
תגיד מה שלא תגיד על נקסט אבל הם סגרו בגלל חוסר ארגון נכון
אבל הם היו היחידים בארץ שנתנו במה למוסיקה הזאת |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
עם כל הכבוד שחר אני דווקא לא חושב להגיד על אינר ואאוטר שהם די גייםן מסריחים
הניסיון הזה היה הדבר שהכי הערכתי אצל אנשי נקסט בחודשי פעילותם האחרונים...
משלא אהבתי היה חוסר ההתמצאות שלהם בסגנונות המוזיקה ובקהלן ולראייה העובדה שנקסט היה ליין שנע בין פרוגרסיב אפליפטינג וטק טראנס לבין פסיי טראנס שכידוע גורר קהל שונה לחלוטין |
שמע נתחיל בזה שאינר אנד אווטר לא היו דיג'יים שהייתי הולך לשמוע אותם שוב
עם כל הכבוד צריך להודות לפעמים..בתור יוצרים הם טובים בתור דיג'יים לא להיט
אני לא חושב שנקסט במצב שהם יכולים להתחיל לטפח כוכבים חדשים..
ביחוד לא כשיום אחד הם מביאים פסי טראנס ויום אחד קלאב טראנס ורוב הקהל גם ככה לא יודע מה כל דיג'יי מנגן אז כשהם מביאים דיג'יי לא מוכר הקהל פשוט מחליט לא לבוא כי הוא לא יודע איזה מוזיקה תהיה
כדי להצליח למלא את המקום הם צריכים דיג'יי מסחרי אחד שיתמוך בדיג'יים המתחילים שהם הביאו וככה בעצם הם יארגנו קהל
בדיוק כמו הייניקן שהביאו את דיגוויד וידעו שזה לא שם מספיק חזק כדי למלא את המקום אז הביאו את עופר ניסים וסימון פוספורד
| quote: | Originally posted by Star
תגיד מה שלא תגיד על נקסט אבל הם סגרו בגלל חוסר ארגון נכון
אבל הם היו היחידים בארץ שנתנו במה למוסיקה הזאת |
הייניקן נותנים במה יפה מאד למוזיקה הזאת
רק הם לא עושים טעויות כמו אינר אנד אווטר ודיג'יי ספיידר |
|
|
| omergunr |
רוב הנוער שהולך למסיבות לא יודע מה זה טראנס.. הוא חושב שטראנס זה סקאזי וכל הפסיי טראנס הזה..
BOOOOOOOOOOM BOOOOOOOOOOOOOOOOOOM LAPNIM!!!!!1111111
זה מה שהם יודעים...
ואז יש את הלהיטים אמטיוי \ שחורה \ניו יורק האוס \דאנס וזהו.. אולי פה ושם ישראלי..
אני מתערב איתכם תשימו במועדון שיש בו מסיבת נוער
Armin Van Buuren - Shivers
Rank 1 - Breathing
וכל מיני דברים כאלה.. תשאל אותם איזה סגנון מוזקיה זה הם יגידו בלי לחשוב פעמיים "דאנס" כי הם חושבים שטראנס זה בוםםםםם בוםםם ואחר כך תסביר להם שיש טראסנים עם ווקאל הם יגידו שצעקה אחת פה ושם כמו בפסיי טראנס זה לא נחשב.. אין מודעות בגרוש למוזקיה.. אבל הם עדין יאהבוווו את הקלאב טראנס.. אבל הם יחשבו שזה דאנס..
במיסבות נעור עדין שמים LASGO \ DJ SAMMY
וקהל מתשגע חושב שזה הדברררר...
כי את הדברים האלה יש ברדיו.. עם היה קלאב טראנס ברדיו גם במסיבות היה קלאב..
זה לא שלא אוהבים את המוזקיה הזו.. אף אחד לא מכיר את המוזקיה הזו.. זאת הבעיה האמיתית..
ואני מדבר על הנוער.. אני מתערכב שגם אצל המבוגרים זה ככה..
סימני פיסוק זה לא לרמה שלי :crazy: |
|
|
| spring |
מסכים עם כל מה שכתבו קודמי
הקלאב טראנס בארץ נחלש מאוד -> אם בכלל הוא קיים
אבל בגדול זו מגמה כלל עולמית
אפשר להרגיש את זה כבר במופעים הגדולים בהולנד
וגם בגרמניה.
מה שמחזיק את המוסיקה הזאת בינתיים באירופה זו ההיסטוריה שיש לה
והמופעים הגדולים שנבנו סביבה המצנה
ראו לדוגמא: Sensation White
כבר לא קלאב טראנס כמו שהיה קודם לכן.
ההופעות של פול ואן דיק בארץ (ירושלים ותל אביב) היו מצוינות מבחינת הסצנה, אל מה שהביא את הקהל הגדול זה השם של המועדון ולא השם של הדיג'י
אמרו להם שמגיע דיגי מצויין אז באו.
יש לי עוד הרבה מה להגיד אבל אולי אני אוסיף בהמשך... |
|
|
| OREN |
[QUOTE]Originally posted by Star
לפני 10 שנים אולי קצת יותר כל מי ששמע פסי טרנס היה נחשב או לעבריין בפוטנציה או לסתם אדיוט שלא מבין במוסיקה ..וכיום תראו שרוב העם חולה על פסי טרנס ומסיבות טרנס אפשר למצוא בכל חור
לפני 10 שנים היינו עולים להרים רק כדי שלא ימצאו אותנו ושמועות על מסיבות עברו בחדרי חדרים
אז כמו שמצב הפסי טרנס כיום פורח ( לצערי), ככה יקרה גם לקלאב טרנס ולמוסיקה "שלנו" זה רק עניין של זמן .
הפסי בארץ התפתח הרבה מאוד בגלל סמים כל בנאדם שני סטלן
חצי מהשכונה שלי לא ידעו מה זה פסיטראנס בכלל עד שהם התחילו לעשן ולהידלק |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by omergunr
כי את הדברים האלה יש ברדיו.. עם היה קלאב טראנס ברדיו גם במסיבות היה קלאב..
זה לא שלא אוהבים את המוזקיה הזו.. אף אחד לא מכיר את המוזקיה הזו.. זאת הבעיה האמיתית..
ואני מדבר על הנוער.. אני מתערכב שגם אצל המבוגרים זה ככה.. |
אתם שוכחים את הלילה בלתי נשכח
ARMIN @ PARK
היה מפוצץ באנשים , כוסיות ומה לא
כולם רקדו כמו מטורפים
מוזיקה שנעה בין פרוגרסיב לאפליפטינג בלי פסי
ב 7 בבוקר אף אחד לא רצה ללכת הביתה
צריך רק הפקה מצויינת וצריך דיג'יי בעל שם |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by cluBBer
אתם שוכחים את הלילה בלתי נשכח
ARMIN @ PARK
היה מפוצץ באנשים , כוסיות ומה לא
כולם רקדו כמו מטורפים
מוזיקה שנעה בין פרוגרסיב לאפליפטינג בלי פסי
ב 7 בבוקר אף אחד לא רצה ללכת הביתה
צריך רק הפקה מצויינת וצריך דיג'יי בעל שם |
תאמין לי כל אחד פה מת להפקה כזאת אחי
אבל מה לעשות בימינו אם תגיד שגבריאל ודרסדן באים ולא תשים את עופר ניסים שיחמם ואסטריקס שיסגור אתה לא תביא קהל למסיבה |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by cluBBer
אתם שוכחים את הלילה בלתי נשכח
ARMIN @ PARK
היה מפוצץ באנשים , כוסיות ומה לא
כולם רקדו כמו מטורפים
מוזיקה שנעה בין פרוגרסיב לאפליפטינג בלי פסי
ב 7 בבוקר אף אחד לא רצה ללכת הביתה
צריך רק הפקה מצויינת וצריך דיג'יי בעל שם |
אחחחחחחח איזו נוסטלגיה
פשוט מטורף, ועוד אחרי שיש לי תמונה עם ארמין, אז בכלל אני לא אשכח את המסיבה הזו בחיים.
וגם יש לי וידאו של המסיבה, כי חבר שלי היה עם מצלמת וידאו וצילם את כל המסיבה.
יש מצב שאני אפרס את הוידאו פה.. |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by Shahar
תאמין לי כל אחד פה מת להפקה כזאת אחי
אבל מה לעשות בימינו אם תגיד שגבריאל ודרסדן באים ולא תשים את עופר ניסים שיחמם ואסטריקס שיסגור אתה לא תביא קהל למסיבה |
אתה מבין אם יביאו את גבריאל ודרסדן בלי עופר ואסטריקס או מישהו כזה עדיין קהל יבוא והרבה ולמה?
בגללל שעופר הדפוק הזה שם קטע שלהם בדיסק שלו וכולם חושבים שהם מנגנים נייורק האוס .... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by DvJ
אתה מבין אם יביאו את גבריאל ודרסדן בלי עופר ואסטריקס או מישהו כזה עדיין קהל יבוא והרבה ולמה?
בגללל שעופר הדפוק הזה שם קטע שלהם בדיסק שלו וכולם חושבים שהם מנגנים נייורק האוס .... |
לא מדויק...
אני חושב שאפשר לייחצן מסיבה איתם בתור הצמד שעומד מאחורי הלהיט הענק אז דה ראש קאמז (אפילו להגיד מוטורסייקל לא בטוח יתפוס י לא בטוח שכולם זוכרים או מכירים את זה...)
הפעם לפחות לא צריך את עופר |
|
|
|
|