return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
LOVE WAVES @ Banana Beach Tel-Aviv (21.10.2005) (pg. 3)
View this Thread in Original format
Shahar
לא הספקתי כל כך להיות בבננה ביצ'
אבל היה כיף אחושרמוטה במצעד
יגאל ממה ששמעתי ניגנת מצוין! בהצלחה אחי

שמואל מצטער שלא יכלתי להשאר עוד..פעם הבאה אל תתנו לאיתי לשתות
:whip:
OREN
וואלה אני נכנסתי לבננה ביץ' וחוץ מלראות כמה אנשים שיושבים בחוף ומזמינים אוכל שתיה ות'עמדה של הדי ג'יי המקום היה נראה דיי מת העדפתי להיות במצעד
Glenn-Holmes
טוב אז בואו נתחיל מזה
האם כל הפורום הזה מוכן להסכים אחת ולתמיד על עובדה פשוטה?

אין כאן מישהו כמעט שלא מעדיף קהל (לא משנה איזה) ומוזיקה גרועה על פני המוזיקה האהובה עליו עם קהל מינימלי

כל משהעדיף להיות במצעד אני ועיריית תל אביב רוצים להודות לכם על עזרתכם הרבה למיינסטרים ותרומתכם הבלתי נראית לזאנרים שזקוקים לכם כמו אויר לנשימה

שחר איתי מארק אייל אני מודה לכם על הגעתכם אבל כאב לי לראות אותכם עוזבים כל כך מהר - זה לא מדרבן אף אחד לרצות להרים משהו דומה בעתיד

אורן עברת - ראית שמת
קפוץ תגיד שלום
משהו
תחכה עשר דקות
אבל לא
העדפת ללכת עם כל העם
אז לך עם כל העם
שמע אלקטרונית במחשב
ואולי גם אתה תתחיל בקרוב לבכות על זה שאין מסיבות נורמליות בארץ

שלא תבינו לא נכון אני אישית מאוד נהניתי
וגם נשארתי שם עד הסוף כי אם אני ילך אז מי כבר יישאר?

תודה רבה רבה לגיל ששוב נחל אכזבה ואני מקווה שיום אחד הוא כבר יזכה למעט שלווה עם הפקה מוצלחת - יש רק דרך אחת לעשות את זה
להביא את עופר ניסים או שם גדול אחר בארץ
כי הקהילה שאמורה להוות תבסיס באירועים כמו אחר הצהרים פישלה בענק
Star
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
טוב אז בואו נתחיל מזה
האם כל הפורום הזה מוכן להסכים אחת ולתמיד על עובדה פשוטה?

אין כאן מישהו כמעט שלא מעדיף קהל (לא משנה איזה) ומוזיקה גרועה על פני המוזיקה האהובה עליו עם קהל מינימלי

כל משהעדיף להיות במצעד אני ועיריית תל אביב רוצים להודות לכם על עזרתכם הרבה למיינסטרים ותרומתכם הבלתי נראית לזאנרים שזקוקים לכם כמו אויר לנשימה

שחר איתי מארק אייל אני מודה לכם על הגעתכם אבל כאב לי לראות אותכם עוזבים כל כך מהר - זה לא מדרבן אף אחד לרצות להרים משהו דומה בעתיד

אורן עברת - ראית שמת
קפוץ תגיד שלום
משהו
תחכה עשר דקות
אבל לא
העדפת ללכת עם כל העם
אז לך עם כל העם
שמע אלקטרונית במחשב
ואולי גם אתה תתחיל בקרוב לבכות על זה שאין מסיבות נורמליות בארץ

שלא תבינו לא נכון אני אישית מאוד נהניתי
וגם נשארתי שם עד הסוף כי אם אני ילך אז מי כבר יישאר?

תודה רבה רבה לגיל ששוב נחל אכזבה ואני מקווה שיום אחד הוא כבר יזכה למעט שלווה עם הפקה מוצלחת - יש רק דרך אחת לעשות את זה
להביא את עופר ניסים או שם גדול אחר בארץ
כי הקהילה שאמורה להוות תבסיס באירועים כמו אחר הצהרים פישלה בענק



אילן יש תכונה אחת בולטת אצל רוב האנשים
דיבורים לחוד ומעשים לחוד
לדעתי וכבר אמרתי לך את זה
חבל על המאמץ
לצערי:conf:
Glenn-Holmes
טוב אז הבאתי תאיי ריבר וגיל הקליט אבל כנראה לא בחיבור נכון כי הכל נשמע זוועה או שמא האיי ריבר לא בנוי להקליט סטים שכאלה...
אז מהזוועה ששמעתי וומשאני זוכר הנה פלייליסט של משנגנתי (כן בגלל שנגנתי בסוף שעתיים + אז יש גם אפליפטינג)

אפשר להגיד שב90 אחוז זה הסדר הנכון מדייויד ווסט והלאה בטוח זה הסדר...

יאללה נעשה שזה ייראה כמו סט מאיזה אירוע מכובד

Glenn Holmes @ Banana Beach Tel-Aviv 21-10-2005

01. Manipura - Slitz
02. 3 Colours - 95th Street
03. Joni Illustrator - Painting My Dreams (Cressida Remix)
04. Yunus Guvenen - Mass Schizophrenia
05. Gabriel & Dresden - Dub Horizon
06. Matthew Dekay - Bad
07. Yellow Blackbird - Superfly (Andy Moor Remix)
08. Cass & Slide - Perception (New Vocal Mix)
09. Cassino & Laben - Leaving Panic Behind (Original Remix)
10. Nick Thompson - Spice Fire
11. Sultan - Bump
12. David West Feat Andreas Hermansson - Larry Mountains 54
13. Leon Bolier - Beyond
14. Envio - Touched By The Sun (Rusch & Elusive Remix)
15. Oceanlab - Beatiful Together (Signum Remix)
16. Oceanlab - Satellite (Above & Beyond Progressive Remix)
17. Matt Darey - Liberation (Genix & Andy Bagguley Remix)
18. Kompressor - Black Onyx (Green Martian Remix)
19. D Ramirez - Burning Up
cluBBer
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
Glenn Holmes @ Banana Beach Tel-Aviv 21-10-2005

01. Manipura - Slitz
02. 3 Colours - 95th Street
03. Joni Illustrator - Painting My Dreams (Cressida Remix)
04. Yunus Guvenen - Mass Schizophrenia
05. Gabriel & Dresden - Dub Horizon
06. Matthew Dekay - Bad
07. Yellow Blackbird - Superfly (Andy Moor Remix)
08. Cass & Slide - Perception (New Vocal Mix)
09. Cassino & Laben - Leaving Panic Behind (Original Remix)
10. Nick Thompson - Spice Fire
11. Sultan - Bump
12. David West Feat Andreas Hermansson - Larry Mountains 54
13. Leon Bolier - Beyond
14. Envio - Touched By The Sun (Rusch & Elusive Remix)
15. Oceanlab - Beatiful Together (Signum Remix)
16. Oceanlab - Satellite (Above & Beyond Progressive Remix)
17. Matt Darey - Liberation (Genix & Andy Bagguley Remix)
18. Kompressor - Black Onyx (Green Martian Remix)
19. D Ramirez - Burning Up


יפה מאד , בחירה טובה של טראקים
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
טוב אז הבאתי תאיי ריבר וגיל הקליט אבל כנראה לא בחיבור נכון כי הכל נשמע זוועה או שמא האיי ריבר לא בנוי להקליט סטים שכאלה...
אז מהזוועה ששמעתי וומשאני זוכר הנה פלייליסט של משנגנתי (כן בגלל שנגנתי בסוף שעתיים + אז יש גם אפליפטינג)

אפשר להגיד שב90 אחוז זה הסדר הנכון מדייויד ווסט והלאה בטוח זה הסדר...

יאללה נעשה שזה ייראה כמו סט מאיזה אירוע מכובד

Glenn Holmes @ Banana Beach Tel-Aviv 21-10-2005

01. Manipura - Slitz
02. 3 Colours - 95th Street
03. Joni Illustrator - Painting My Dreams (Cressida Remix)
04. Yunus Guvenen - Mass Schizophrenia
05. Gabriel & Dresden - Dub Horizon
06. Matthew Dekay - Bad
07. Yellow Blackbird - Superfly (Andy Moor Remix)
08. Cass & Slide - Perception (New Vocal Mix)
09. Cassino & Laben - Leaving Panic Behind (Original Remix)
10. Nick Thompson - Spice Fire
11. Sultan - Bump
12. David West Feat Andreas Hermansson - Larry Mountains 54
13. Leon Bolier - Beyond
14. Envio - Touched By The Sun (Rusch & Elusive Remix)
15. Oceanlab - Beatiful Together (Signum Remix)
16. Oceanlab - Satellite (Above & Beyond Progressive Remix)
17. Matt Darey - Liberation (Genix & Andy Bagguley Remix)
18. Kompressor - Black Onyx (Green Martian Remix)
19. D Ramirez - Burning Up


טוב אני מקווה שתקרא את זה כי זה באמת חשוב לי
אני מראש הודעתי שאני לא אוכל להשאר
כי מה לעשות מתוך 7 ידידות ש 3 מהם דו מיניות ועופר ניסים זה המלך שלהם אתה לא יכול למצוא מישהי שתעדיף לשמוע מוזיקה אחרת
והשאר שהיו סטרייטיות עם כל הכבוד העדיפו את אינפקטד ואת המשאיות
ואני מבין אותם

אבל..
ממה ששמעתי אתה מנגן באמת יפה
שמחתי לראות אותך מנגן סוףסוף ונהנה מהמוזיקה ומהביצועים של עצמך
אז אין מה לעשות..ביום שיש מצעד גדול אי אפשר לעשות מסיבה עם מוזיקה מיוחדת..אנשים באו למצעד לראות את עופר ניסים ואינפקטד ולא מעניין אותם שבאותו רגע הם מגלים שיש מסיבה באיזה בית קפה על החוף (שד"א תמיד המסיבות של מאכזבות כי זה אף פעם לא ליין מיוחד כזה וברוב המקרים זה סתם מוזיקת רקע) ככה שבאמת ביום כזה אל תצפה לזה
בעתיד אני מאמין שעם יחצנות יותר גדולה יהיה יותר קהל

שוב אחי אני מעריך אותך ואתה באמת יודע כמה ואנלא רוצה שאחרי כזה דבר תתאכזב כי אתה לא אמור
ביחוד במקרה שלי שהודעתי מראש שאני לא אהיה להרבה
ובסוף כשבאתי וראיתי את איתי הפוך הייתי חייב ללכת

מצטער שזה היה ככה
הלוואי ששנה הבאה נראה אותך או כל אחד אחר מפה מנגן על אחת המשאיות ותהיה סיבה טובה לבוא למצעד :D

בכל מקרה אני עדיין לא מוותר לך ויש לנו סט בק טו בק לעשות
ועד עכשיו אני לא מפסיק לזמזם את
larry mountains


בכל מקרה
אל תתאכזב
מה שהיה היה
מצטער שדווקא אני שרציתי לשמוע אותך כל כך לא הייתי כל כך הרבה
לפחות עכשיו כל מי שראה אותי יכול להודות שאני הדוגמן של הפורום? :D
OREN
[QUOTE]Originally posted by Glenn-Holmes

אורן עברת - ראית שמת
קפוץ תגיד שלום
משהו
תחכה עשר דקות
אבל לא
העדפת ללכת עם כל העם
אז לך עם כל העם
שמע אלקטרונית במחשב
ואולי גם אתה תתחיל בקרוב לבכות על זה שאין מסיבות נורמליות בארץ


שמע אני לא באתי לבננה ביץ' לבד מה עוד שהפלאפון שלי נדפק ולא מתאים לי לאבד את חבר שלי שם בין אלפי אנשים
אז למה לא חיכיתי עשר דקות- ראיתי שלא רוקדים
והחבר שבא איתי לא הבין למה ניכנסנו לשם היינו מסטולים רצח ומה אני יגיד לו בוא נרקוד פה בחוץ בזמן שאין שם אף אחד

להתחיל לבכות בקשר למסיבות נורמליות בארץ זה לא משהו שיקרה אצלי בקרוב אני עוד מעט מתגייס וגם מתי שאני הולך למסיבה אני הולך עם אנשים שאני אוהב ואני לא רואה את עצמי יוצא לבד למסיבה
ומסיבות עם מוזיקה אלקטרונית כבר התחלתי להבין שאני יצטרך לחכות כמה שנים בשביל להיכנס אין מה לעשות הלוואי וזה לא היה ככה ותאמין לי שאני מנסה לשנות את חברים שלי בקטע המוזיקלי ואני מעודד אותם לשמוע טראנס ומביא להם דיסקים שיפתחו לזה ושיהיה מי שיבוא איתי למסיבות כאלה
אין מה לעשות הרוב לא אוהבים יש איזה אחד שתיים שכן וגם זה בקטנה ועד שאני מביא אותם +10 לפני חודש לווקס אז אנחנו נשארים בחוץ
אז השלמתי עם העובדה שאני יצטרך לחכות כמה שנים כמו שאתה חיכית בשביל להיכנס למסיבות כאלה !!!!!1
YoraY
בסוף לא היה לי אוטו במבט ראשון חשבתי מדובר על ערב אז אמרתי אני בא בטוח ולא יצא בסוף




לגיל ושאר האירגון.. יש לכם משימה קשה ואני מקווה שיום אחד תצליחו בא
הטעות של
טראנס נגד "רחבה" אחרת חוזרת על עצמה

הייתי יכול להגיע בתחבורה ציבורית אבל הפעם לא לקחתי סיכון ובצדק.


האסטרטגיות חייבות להשתנות - היחצון צריך להיות פרפקט ויותר על בסיס חבר מביא חבר וחזק - ושלטי חוצות וזה זה לא מה שיעזור.. לא למסיבה הראשונה...

עוד משו שקצת הציק לי זה למה יחצנתם את האירוע איזה 12 שעות לפני ולא בהתרעה של שבוע
גם ככה יחסית מת פה וכדי שאנשים יתכננו את עצמם, שהשמועה תתפשט.. צריך לתת קצת זמן...

יש הרבה דרכים להצליח במשימה הזאת... אני מקווה שצליחו



אל תהיו צודקים תהיו חכמים...
(בתרגום חופשי... אתם יכולים להתחיל עם מסיבות בג'אנר הישראלי המצוי עם טעמים של קלאב טראנס.. לקנות קהל.. לפתח משהו רציני ואז דברים ילכו יותר בקלות)


זה סתם רעיון 1 מ50 שאפשר לחשוב עליהם בנושא
"איך אני עושה ליין טראנס חדש טוב..."
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
15. Oceanlab - Beatiful Together (Signum Remix)
16. Oceanlab - Satellite (Above & Beyond Progressive Remix)

למה השמעת שני טראקים של אותו יוצר אחד אחרי השני באותו סט?

YoraY
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
למה השמעת שני טראקים של אותו יוצר אחד אחרי השני באותו סט?




למה מה דודו יש חוק שאוסר את זה?

אז אותו יוצר...
2 טראקים שונים
ו2 רמיקסים שונים

אז בכלל אין מה לדבר
Glenn-Holmes
אורן כשאני הייתי לפני גיוס היה משהו בארץ שהיה אפשר לקרוא לו סצינה
אנחנו נלחמים פה מלחמה על משיהיה כשאתה תשתחרר וואלי לפני זה
אין שום ליין של טראנס בארץ
ואם אף אחד לא יזיז תתחת שלו לתמוך בנסיונות האלה להרים משהו אז כשאתה תשתחרר הדבר היחיד שישתנה זה שתראה קהל גדול יותר במסיבות המוזיקה השחורה שתלך אליהן

יורי - הרעיון כולו נולד רק לפני 5 ימים - ידענו שמשהו גדול לא יצא אבל ניסינו להוציא משהו חביב...צר לי שהתשתית של חברי פורום שהיתה אמורה להווצר לא נוצרה - דווקא מפורום אחר שפורסם בו הגיעו לפחות 12-13 חברים ממשזכור לי

אלקס...כבר ענו לך פחות או יותר תן לי לתת לך תשובה אפילו יותר הולמת
הגעתי עם תיק של 35 תקליטים וקייס של דיסקים
המטרה - לנגן פרוגרסיב ולהכין תבמה לאלי שינגן אפליפטינג וטק
בפועל - אני נשאר לנגן לבד שעתיים כשהמטרה הסופית הופכת להיות טכנו !
עכשיו כשאני יודע שאני צריך לחמם טכנו אני לא יישאר רק עם פרוגרסיב...בעיה נוספת היא שלא היה פטיפון וכל התקליטים היו רק קישוט
משמשאיר אותי עם ניסיון לזרוק את שאריות האפליפטינג שיש בדיסקים בצורה שהסט ייבנה כמה שיותר טוב במצב הזה שתי קטעים שונים בגרסאות שונות הם דבר מתקבל..מה גם שבאמת אין חוק שאוסר על ניגון קטעים של אותו יוצר אחד אחרי השני...למרות שאני באופן אישי לא נוטה לעשות את זה בדרך כלל...

שחר...לפעמים חבל לי שיש לך כל כך הרבה ידידות
אתה מסוג הקהל שאני אוהב לראות - באמת
לצערי לא יצא לי יותר מדי
רובכם נעלמתם לי אבל שטויות...
אתה יודע כמה בק טו בק אני חייב כבר לאנשים? אולי שבוע הבא כל עוד אני בחופש ולא עובד זה אפשרי...

ודווקא לארי מאונטיינס לא התכוונתי לנגן
זה היה מתוך אילוץ...גיל אמר לי שאני ממשיך ואני צריך להתחיל להעלות תקצב והייתי חייב קטע פרוג שמהירות תעשה לו רק טוב...שזה לדעתי לארי מאונטיינס - (היו עוד כמה אופציות על תקליט אבל למה לבכות על חלב שנשפך)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
Privacy Statement