|
LOVE WAVES @ Banana Beach Tel-Aviv (21.10.2005) (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| THE_BLUE_DRAGON |
במסיבה שהיא כולה הפקה שלי אני בחיים לעולמי עד לא ישים מוסיקה שחורה אפילו לא 5 שניות !!!
לעולם לא!!!!!!!!
:whip: :whip: :whip:
בושה בכלל ש
TA'S
חושבים על דברים כאלו!!! |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
במסיבה שהיא כולה הפקה שלי אני בחיים לעולמי עד לא ישים מוסיקה שחורה אפילו לא 5 שניות !!!
לעולם לא!!!!!!!!
:whip: :whip: :whip:
בושה בכלל ש
TA'S
חושבים על דברים כאלו!!! |
בהחלט שאתה צודק, כל הכבוד |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
במסיבה שהיא כולה הפקה שלי אני בחיים לעולמי עד לא ישים מוסיקה שחורה אפילו לא 5 שניות !!!
לעולם לא!!!!!!!!
:whip: :whip: :whip:
בושה בכלל ש
TA'S
חושבים על דברים כאלו!!! |
גיל עם כל הכבוד
ראית שעד היום באתי לכל הפקה שלך
אבל בלי מוזיקה שחורה אתה לא תגיע לשום מקום
אף אחד לא יבוא להפקה לא מוכרת עם דיג'יים לא מוכרים במועדון לא מוכר!
בשביל לעשות הפקה רק עם מוזיקה אלקטרונית ושיבוא קהל אתה צריך מועדון גדול
כי למועדון אחר לא יבואו אנשים הם יעדיפו ללכת לאומן |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by TTman
בהחלט שאתה צודק, כל הכבוד |
אומר האיש שלא פספס הפקה אחת שגיל ניסה להרים....
די לצביעות אוקיי?
במקרה הזה שתיקה היתה יפה יותר |
|
|
| OREN |
לדעתי שחר צודק אתה צריך לבנות לעצמך קהל שיגיע למסיבות שלך גיל אפילו עם זה אומר לנגן מוזיקה שחורה ועם הזמן הקהל גם יתחיל לאהוב מוזיקה אלקטרונית ולאט לאט המסיבות יהפכו רק למוזיקה אלקטרונית ולך כבר יש קהל שקנית אותו
אם אתה רוצה שאילטה תהפוך למשהו יותר רציני אתה צריך גם להיפתח לסיגנונות אחרים ולא לשלול ישר מוזיקה שחורה
כמו שרובנו מתעצבנים שחברים שלנו לא מוכנים לשמוע אלקטרוני |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אומר האיש שלא פספס הפקה אחת שגיל ניסה להרים....
די לצביעות אוקיי?
במקרה הזה שתיקה היתה יפה יותר |
מסכים עם כל מילה
אני רציתי להגיד את זה אבל הוא ישר היה אומר שאני מחפש להתווכח
ובכל מקרה
TTMAN
בינתיים ההפקות שספרת שהלכת אליהם היו הפקות עם המון דיג'יים מסחרים כמו אסטריקס עופר ניסים וכאלה
אז מה אתה מצדיק את גיל
| quote: | Originally posted by OREN
לדעתי שחר צודק אתה צריך לבנות לעצמך קהל שיגיע למסיבות שלך גיל אפילו עם זה אומר לנגן מוזיקה שחורה ועם הזמן הקהל גם יתחיל לאהוב מוזיקה אלקטרונית ולאט לאט המסיבות יהפכו רק למוזיקה אלקטרונית ולך כבר יש קהל שקנית אותו
אם אתה רוצה שאילטה תהפוך למשהו יותר רציני אתה צריך גם להיפתח לסיגנונות אחרים ולא לשלול ישר מוזיקה שחורה
כמו שרובנו מתעצבנים שחברים שלנו לא מוכנים לשמוע אלקטרוני |
בדיוק
בשביל כבוד צריך לעבוד
אם נלך עם הראש בקיר ונגיד או מוזיקה אלקטרונית לבד או כלום אז אנחנו באמת נשאר עם כלום
כי הקהל בארץ לא צריך את הטובות שלנו
אם נגיד לקהל בארץ או שתשמעו רק מוזיקה אלקטרונית או שתשארו בבית הקהל ישאר בבית וילך לאומן
אז באמת חבל
המטרה שלך כרגע זה להשיג קהל אז תשיג אותו ותפתה אותו עם מה שהוא אוהב אין לך ברירה
מלעשות פרנציפים לא יצא לנו כלום |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אומר האיש שלא פספס הפקה אחת שגיל ניסה להרים....
די לצביעות אוקיי?
במקרה הזה שתיקה היתה יפה יותר |
מצחיקים האנשים בפורום
אז ככה, אני תכננתי ללכת, אפילו אמרתי בפורום של המצעד שאני אהיה שם
אבל
הקפיצו אותי לבסיס, לעשות שבת כי היה משהו בארץ שאני לא יכול לפרט עליו.
אז ככה שיש דברים שלא תלויים בי.
כיף לך שאתה סיימת צבא ואתה מרשה לעצמך ללכת לכל הפקה.
ועוד משהו קטן, אני וגיל מכירים עוד מהימים שלא שחר ולא אתה הייתם בפורום או בכלל ידעתם שיש פורום כזה
אז אני לא מבין על איזו צביעות אתה מדבר???
אבל אם זה עושה לך טוב על הלב אז שיהיה לך בכיף |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by TTman
מצחיקים האנשים בפורום
אז ככה, אני תכננתי ללכת, אפילו אמרתי בפורום של המצעד שאני אהיה שם
אבל
הקפיצו אותי לבסיס, לעשות שבת כי היה משהו בארץ שאני לא יכול לפרט עליו.
אז ככה שיש דברים שלא תלויים בי.
כיף לך שאתה סיימת צבא ואתה מרשה לעצמך ללכת לכל הפקה.
ועוד משהו קטן, אני וגיל מכירים עוד מהימים שלא שחר ולא אתה הייתם בפורום או בכלל ידעתם שיש פורום כזה
אז אני לא מבין על איזו צביעות אתה מדבר???
אבל אם זה עושה לך טוב על הלב אז שיהיה לך בכיף |
אדון גל היקר
חוץ מללכת לראות את טיאסטו את מי עוד הלכת לראות כשהגיע לארץ?
אוקיי אז נכון ברוב המקרים הגיל שלך בשנים עברו היה אולי בעייתי
אבל מה התירוץ בהפקות של אילטה?
לא באילטה הראשון בבן שמן
לא באילטה השני במקום שברח לי שמו כרגע
וגם לא בווקס אם אני זוכר נכון
תשכח ממשהיה יום שישי
איפה היית בפעמים קודמות? |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אדון גל היקר
חוץ מללכת לראות את טיאסטו את מי עוד הלכת לראות כשהגיע לארץ?
אוקיי אז נכון ברוב המקרים הגיל שלך בשנים עברו היה אולי בעייתי
אבל מה התירוץ בהפקות של אילטה?
לא באילטה הראשון בבן שמן
לא באילטה השני במקום שברח לי שמו כרגע
וגם לא בווקס אם אני זוכר נכון
תשכח ממשהיה יום שישי
איפה היית בפעמים קודמות? |
:D אני עוד אהיה, כל החיים לפניי
ולמה אתה מזלזל?
אהההה ועוד משהו.. אני לא חייב לאף אחד באיזה מסיבות הייתי ואיזה לא
נכון, לא יצא לי להגיע למסיבות של אילטה, ואני לא בטוח שיצא לי להגיע למסיבות הבאות של אילטה.
אז ככה שנראה מה יהיה
רק חבל לי שאתה מתעצבן ומתחיל לדבר נגוע ובזילזול |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by TTman
:D אני עוד אהיה, כל החיים לפניי
ולמה אתה מזלזל?
אהההה ועוד משהו.. אני לא חייב לאף אחד באיזה מסיבות הייתי ואיזה לא
נכון, לא יצא לי להגיע למסיבות של אילטה, ואני לא בטוח שיצא לי להגיע למסיבות הבאות של אילטה.
אז ככה שנראה מה יהיה
רק חבל לי שאתה מתעצבן ומתחיל לדבר נגוע ובזילזול |
לא דברתי נגוע
ולא דברתי בזלזול
אתה באמת לא חייב לאף אחד
אבל כשאתה מגיב נגד ניסיון פשרה שיעזור לקדם אולי את הצלחת המוזיקה האלקטרונית בארץ בזמן שאתה בכלל לא תרמת בכלום יש בזה טעם לפגם\
כשזה בא מגיל זה בסדר כי זאת דעתו והוא ישקיע זמן ומרץ כדי לא לערב בין מוזיקה מסחרית למוזיקה אלקטרונית - אני חושב שהוא טועה אך מכבד את דעתו כי הוא עושה עשה וכנראה יעשה מספיק כדי לנסות ולהצליח |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אדון גל היקר
חוץ מללכת לראות את טיאסטו את מי עוד הלכת לראות כשהגיע לארץ?
אוקיי אז נכון ברוב המקרים הגיל שלך בשנים עברו היה אולי בעייתי |
אם אני בגיל שלי יכול להיכנס כל אחד יכול להיכנס |
|
|
| Star |
פיייי אני לא יודע מאיפה להתחיל
חתיכת הסטוריה רשמתם פה
טוב אז ככה לדעתי לא קיימת סצינה פה במדינת היהודים
וזה בגלל שכיום תרצו או לא תרצו הבנות אוהבות מסחור ושחורה ולבנה וכל סוג אחר רק לא קלאב טרנס אז מן הסתם הבנות יחפשו מועדונים בסגנון הזה ..ומה לעשות שהבנים הולכים איפה שיש בנות !!
קחו לדוגמא את מועדון האולטרסאונד ,המקום מכיל כל יום שישי מעל2000 איש ומנגן מוסיקת סלט ( הכול מעורב רק לא קלאב טרנס .אפילו מוסיקה ישראלית) תשאלו כל בליין איך היה באותו ערב מבחינת המוסיקה והתשובה שלו יהיה " גועל נפש " אז למה הלכת ? כי המקום עמוס בכוסיות
לפני 10 שנים אולי קצת יותר כל מי ששמע פסי טרנס היה נחשב או לעבריין בפוטנציה או לסתם אדיוט שלא מבין במוסיקה ..וכיום תראו שרוב העם חולה על פסי טרנס ומסיבות טרנס אפשר למצוא בכל חור
לפני 10 שנים היינו עולים להרים רק כדי שלא ימצאו אותנו ושמועות על מסיבות עברו בחדרי חדרים
אז כמו שמצב הפסי טרנס כיום פורח ( לצערי), ככה יקרה גם לקלאב טרנס ולמוסיקה "שלנו" זה רק עניין של זמן .
אבל כרגע המצב הוא לגמרי הפוך והמצב של הקלאב טרנס בתחתונים ותרצו או לא תרצו זה שנקסט הפקות סגרו זה עוד מכה למוסיקה הזאת כי עכשיו גם אף אחד לא ישמע פה בארץ את ארמין והחברים באותה תדירות כמו שזה היה עד היום !!!!
ונקודת הפריצה של המוסיקה הזאת בארץ נסגרה !!
עוד משהו שרציתי להגיד ולא בקטע של לריב אם אף אחד באמת שלא אני לא מכיר פה אף אחד חוץ מאת אילן
אבל כל מי שמסור לסגנון המוסיקה הזאת היה צריך ללכת לבננה ביץ גם אפילו שהיו שם 3 אנשים
אבל מצד שני מצעד האהבה מפתה יותר
וגיל עצה קטנה אל תדבק לסגנון אחד |
|
|
|
|