return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
גזענות כאן ובכלל
View this Thread in Original format
Meltdown
לאור העובדה, שאנשים מסויימים כאן חושבים על אחרים שהם גזענים, כולם יודעים על מי מדובר, האם אתם חושבים שיש עוד מקום ב שנת 2005, לגזענות פרימטיבית שיש כאן, בישראל, ובכלל בעולם???
והאם יש סיכוי לשיפור לטובה במצב הזה, כמובן שאני לא מצפה שכולם יאהבו את כולם בלי קשר למראה חיצוני, מוצא, ומצב סוציו-אקונומי, אבל אולי אני קצת נאיבי, בכך שאני חושב, שאם השיפור יתחיל מכל אחד בפנים, אז זה יהפוך למגמה גלובלית???
אשמח לשמוע דעות לשני הצדדים,ובלי חפירות שלא לעניין, פשוט תענו את מה שאתם חושבים בהתאם למה שכתבתי כאן
תודה
YoraY
אחי פרשתי מלימודי היסטוריה בגלל שאלות מסובכות כמו שניסחת עכשיו
:\





בקיצר גיזענות זה חרא דבר אבל מה לעשות באמת יש אנשים פרימיטיביים בהתנגות שלהם ומדברים כמו קופים, שמעונים בקיצור..

וגם מלא עבריינות מצד אתיופים-רוסים
וזה מה שמסריח - למרות ש2 העמים מבורחים שחבל על הזמן


אני מקווה שהדור הבא יהיה מוצלח










זהו :D>
Shahar
תקשיבו טוב כולכם
אנלא גזען אפילו אם חושבים שכן
יש לי חברים אשכנזים ואני מעריך בנאדם עד שהוא פוגע באמון שלי או בכבוד
כי וואלה בנאדם שאני יהיה מלך איתו ובסוף יביא לי זין זה בנאדם ששרוף אצלי ואני יחפש אותו בשביל לזיין לו תאמא

אבל וואלה אם הוא אשכנזי ונותן תלב כמו שאני נותן אני יהיה איתו הכי מלך
m0sh
לא שחר אתה לא גזען...אתה בחי בהכחשה ...בדיוק כמו שאתה לא ערס
Shahar
quote:
Originally posted by m0sh
לא שחר אתה לא גזען...אתה בחי בהכחשה ...בדיוק כמו שאתה לא ערס


וואלה קודם כל אתה זה שאמר ששחורים נחותים
אז אל תבוא דבר לי על גזענים
ווואלה אנלא גזען אמרתי לך אני מביא צאנס לכל אחד עד שהוא עושה דברים לא במקום ואז הוא שרוף
m0sh
אולי אני גזען
אולי אני לא
מה שבטוח שלא היה לי בעיה איתך עד שהתחלטת לדבר כמו שאתה מדבר

כמו שלא היה לי בעיה עם החברה בטירונות
אמרתי להם שהם נחותים אבל לא התכוונתי שכולם נחותים
Shahar
quote:
Originally posted by m0sh
אולי אני גזען
אולי אני לא
מה שבטוח שלא היה לי בעיה איתך עד שהתחלטת לדבר כמו שאתה מדבר

כמו שלא היה לי בעיה עם החברה בטירונות
אמרתי להם שהם נחותים אבל לא התכוונתי שכולם נחותים


חלאס חלאס פוזות
מילה אם אתה רואה בנאדם עם גוון כהה אתה ישר אומר איזה שחור וזה
m0sh
טוב שחר...ואללה לא ידעתי שאתה מכיר אותך כל כך טוב
Shahar
quote:
Originally posted by m0sh
טוב שחר...ואללה לא ידעתי שאתה מכיר אותך כל כך טוב


אני אומר את זה בגלל הסיפורים שלך

ותבין ההבדל בנינו שאני אומר על מישו אשכנזי זה סתם הסתלבטות
אבל שאתה אומר על מישו שחור זה כי אתה מזלזל בו זה ההבדל
m0sh
ואללה...נכון:rolleyes:

KrazyDJs
לדעתי זה יותר עניין של סטיגמה והדבקת תוויות מאשר גזענות...
כשאנשים באים מראש עם דעה קדומה על בן אדם שהוא כזה וכזה בגלל הצבע עור שלו, ושהוא כזה וכזה בגלל העדה שלו...הם תמיד יצאו מנק' הנחה ותמיד יהיו בטוחים שהם צודקים באפיון של אותו בנאדם בגלל הסטיגמה..

גזענות זו כבר רמה הרבה יותר "גבוהה", זה משהו הרבה יותר מכוער מזה....
ועדיין זה לעולם לא יפסק לדעתי, תמיד יהיו קבוצות ורבדים של אנשים, תמיד תהיה הדבקת תוויות וכו'...לא משו שאפשר לשנות גם בבן אדם שאתה יכול להגיד עליו שהוא הכי פחות גזעני, תמיד תהיה לו דעה קדומה על מישהו או משהו..
Flotser
quote:
Originally posted by Shahar
וואלה קודם כל אתה זה שאמר ששחורים נחותים
אז אל תבוא דבר לי על גזענים
ווואלה אנלא גזען אמרתי לך אני מביא צאנס לכל אחד עד שהוא עושה דברים לא במקום ואז הוא שרוף


שחר..
כשאתה אמרת
"אני לא רואה אשכנזים ממטר"
למה בדיוק התכוונת?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement