|
[31-12-2005] United In Trance NYE - Asta, Den Haag (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Muppy |
| Complimenten voor de line-up en de prijs! Het is alleen jammer dat ik Oud&nieuw altijd hier int dorp vier...;) |
|
|
| Mons2004 |
Ppff gelukkig ... area 2 yiehaaa
Was al ff schrikken voor me met Woods en Miller, en nu met pielen voor Gielen...maar we kunnen gewoon lekker dakken op Leon/Jonas :tongue3 |
|
|
| Loraine |
Roll call gestart op Intuition forum iig.
Mons: Gezellie dat jullie er ook zijn ! :D :D |
|
|
| Mons2004 |
Jazekers stond al gelijk in de planning toen ik het las.
Ben benieuwd naar de dj,s van Intuition Winter Event
Saturday the 11th of March 2006 :tongue3 |
|
|
| eXos |
Zegt ook wel weer genoeg over Gielen dat ie op die datum nog geen feesie had gepland :rolleyes:
Maar verder helemaal top!
Had wel gewilt, ff lekker met Sabina knuffelen enzo! Maar ik en me vrinden hebben wat anders gepland :clown: |
|
|
| Sabina |
Nou gezellig hoor :( Had de Epe-gang wel weer eens willen zien... echt veel te lang geleden!
Wat gaan jullie doen dan? |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Mons2004
Ben benieuwd naar de dj,s van Intuition Winter Event
Saturday the 11th of March 2006 :tongue3 |
Ik weet de headliner al :D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Loraine
Kleine update:
Johan Gielen is toegevoegd aan de line-up, zal in Area 1 draaien. |
Hahaha, dus toch :toothless |
|
|
| Loraine |
TIMETABLE
United In Trance NYE
@ Asta Theater, The Hague
Area 1 – Main Room
23:00–01:00 Menno de Jong Vs. Niklas Harding
01:00–02:30 Johan Gielen
02:30–04:00 Cor Fijneman
04:00–05:15 Jochen Miller
05:15–07:00 Marcel Woods
Area 2 – Movie Theatre
01:00–02:15 Leon Bolier
02:15–03:30 Aly & Fila
03:30–04:45 Jonas Steur |
|
|
| eieregooie |
| Nou, da's mooi! Dan kan je vanaf 1 uur lekker boven gaan hangen :) |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Nou, da's mooi! Dan kan je vanaf 1 uur lekker boven gaan hangen :) |
(Loraine glimlacht breed) :D
Ga je ook weer Ei ? ;) |
|
|
| eieregooie |
Oud en nieuw?
Kweenie... |
|
|
|
|