return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
[31-12-2005] United In Trance NYE - Asta, Den Haag (pg. 2)
View this Thread in Original format
Muppy
Complimenten voor de line-up en de prijs! Het is alleen jammer dat ik Oud&nieuw altijd hier int dorp vier...;)
Mons2004
Ppff gelukkig ... area 2 yiehaaa

Was al ff schrikken voor me met Woods en Miller, en nu met pielen voor Gielen...maar we kunnen gewoon lekker dakken op Leon/Jonas :tongue3
Loraine
Roll call gestart op Intuition forum iig.

Mons: Gezellie dat jullie er ook zijn ! :D :D
Mons2004
Jazekers stond al gelijk in de planning toen ik het las.
Ben benieuwd naar de dj,s van Intuition Winter Event
Saturday the 11th of March 2006 :tongue3
eXos
Zegt ook wel weer genoeg over Gielen dat ie op die datum nog geen feesie had gepland :rolleyes:


Maar verder helemaal top!

Had wel gewilt, ff lekker met Sabina knuffelen enzo! Maar ik en me vrinden hebben wat anders gepland :clown:
Sabina
Nou gezellig hoor :( Had de Epe-gang wel weer eens willen zien... echt veel te lang geleden!

Wat gaan jullie doen dan?
eieregooie
quote:
Originally posted by Mons2004
Ben benieuwd naar de dj,s van Intuition Winter Event
Saturday the 11th of March 2006 :tongue3


Ik weet de headliner al :D
eieregooie
quote:
Originally posted by Loraine
Kleine update:
Johan Gielen is toegevoegd aan de line-up, zal in Area 1 draaien.

Hahaha, dus toch :toothless
Loraine
TIMETABLE
United In Trance NYE
@ Asta Theater, The Hague

Area 1 – Main Room

23:00–01:00 Menno de Jong Vs. Niklas Harding
01:00–02:30 Johan Gielen
02:30–04:00 Cor Fijneman
04:00–05:15 Jochen Miller
05:15–07:00 Marcel Woods

Area 2 – Movie Theatre

01:00–02:15 Leon Bolier
02:15–03:30 Aly & Fila
03:30–04:45 Jonas Steur
eieregooie
Nou, da's mooi! Dan kan je vanaf 1 uur lekker boven gaan hangen :)

Loraine
quote:
Originally posted by eieregooie
Nou, da's mooi! Dan kan je vanaf 1 uur lekker boven gaan hangen :)


(Loraine glimlacht breed) :D
Ga je ook weer Ei ? ;)
eieregooie
Oud en nieuw?

Kweenie...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Privacy Statement