|
[31-12-2005] United In Trance NYE - Asta, Den Haag (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Mindphaser |
Jammer genoeg nog niet echt veel boeiends gezien op 31/12.... misschien dan toch ook maar naar de Asta?
Of toch de Lexion...?
ga er nog eens een nachtje over slapen... |
|
|
| Mons2004 |
| Er moet alleen nog wat bij na 04.45 lol ff weer een B2B Menno! als afsluitertje:stongue: |
|
|
| M_Peror |
| Goed feestje, zeker voor zo'n nette prijs... zie je weinig met oud/nieuw! :D Toppie hoor... Helaas heb ik traditioneel andere plannen voor de jaarwisseling maar aan dit feest heeft dat niet gelegen! |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Mons2004
Ben benieuwd naar de dj,s van Intuition Winter Event
Saturday the 11th of March 2006 |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ik weet de headliner al :D |
Ikke ook :D |
|
|
| Mons2004 |
| VERTEL! VERTEL! VERTEL! :gsmile: |
|
|
| edwin34 |
dit word volgens mij een te gekke start van het nieuwe jaar
ik kom er ook wat doen :)
:whip:
Ik ga er flyers uitdelen van mijn/ons net nieuw gelanceerde site
http://www.tranceradioguide.com/
dus krijg je een in je handen geduwd..zeg ff hallo...zeg me: ik heb je forum post gelezen
check it out....;) |
|
|
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by edwin34
dit word volgens mij een te gekke start van het nieuwe jaar
ik kom er ook wat doen :)
:whip:
Ik ga er flyers uitdelen van mijn/ons net nieuw gelanceerde site
http://www.tranceradioguide.com/
dus krijg je een in je handen geduwd..zeg ff hallo...zeg me: ik heb je forum post gelezen
check it out....;) |
nee ik zeg dan: JA NU WETEN HET WEL VAN JE SITE :whip: :whip:
we zijn niet achterlijk hoor :o |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Unique2701
nee ik zeg dan: JA NU WETEN HET WEL VAN JE SITE :whip: :whip:
we zijn niet achterlijk hoor :o |
Ik heb dit keer me mond gehouden en gewacht op de eerste reactie. :p En nu jij dat bent vind ik dat helemala geweldig. Wij passen zo goed bij elkaar...wanneer gaan we trouwen? |
|
|
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik heb dit keer me mond gehouden en gewacht op de eerste reactie. :p En nu jij dat bent vind ik dat helemala geweldig. Wij passen zo goed bij elkaar...wanneer gaan we trouwen? |
ja ja smoesjes, je zag het gewoon niet als eerst :p
geeft niet hoor, hier heb je een
tweede kans
:D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Unique2701
ja ja smoesjes, je zag het gewoon niet als eerst :p
geeft niet hoor, hier heb je een
tweede kans
:D |
mwhaha, Sinds ik ziek thuis zit hou ik alle sin d egate. verveel me de pleuris :p |
|
|
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by New Wave
mwhaha, ik hou alles in de gate. Sinds ik ziek thuis zit hou ik alle sin d egate. verveel me de pleuris :p |
filmmarathon ;) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Unique2701
filmmarathon ;) |
Als je nieuwe hebt :p? na 3 weken zijn ze op. Gaat nog wel langer duren. :( |
|
|
|
|