return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
[31-12-2005] United In Trance NYE - Asta, Den Haag (pg. 3)
View this Thread in Original format
Mindphaser
Jammer genoeg nog niet echt veel boeiends gezien op 31/12.... misschien dan toch ook maar naar de Asta?
Of toch de Lexion...?

ga er nog eens een nachtje over slapen...
Mons2004
Er moet alleen nog wat bij na 04.45 lol ff weer een B2B Menno! als afsluitertje:stongue:
M_Peror
Goed feestje, zeker voor zo'n nette prijs... zie je weinig met oud/nieuw! :D Toppie hoor... Helaas heb ik traditioneel andere plannen voor de jaarwisseling maar aan dit feest heeft dat niet gelegen!
Loraine
quote:
Originally posted by Mons2004
Ben benieuwd naar de dj,s van Intuition Winter Event
Saturday the 11th of March 2006


quote:
Originally posted by eieregooie
Ik weet de headliner al :D


Ikke ook :D
Mons2004
VERTEL! VERTEL! VERTEL! :gsmile:
edwin34
dit word volgens mij een te gekke start van het nieuwe jaar

ik kom er ook wat doen :)

:whip:

Ik ga er flyers uitdelen van mijn/ons net nieuw gelanceerde site

http://www.tranceradioguide.com/

dus krijg je een in je handen geduwd..zeg ff hallo...zeg me: ik heb je forum post gelezen

check it out....;)
Unique2701
quote:
Originally posted by edwin34
dit word volgens mij een te gekke start van het nieuwe jaar

ik kom er ook wat doen :)

:whip:

Ik ga er flyers uitdelen van mijn/ons net nieuw gelanceerde site

http://www.tranceradioguide.com/

dus krijg je een in je handen geduwd..zeg ff hallo...zeg me: ik heb je forum post gelezen

check it out....;)



nee ik zeg dan: JA NU WETEN HET WEL VAN JE SITE :whip: :whip:

we zijn niet achterlijk hoor :o
New Wave
quote:
Originally posted by Unique2701
nee ik zeg dan: JA NU WETEN HET WEL VAN JE SITE :whip: :whip:

we zijn niet achterlijk hoor :o


Ik heb dit keer me mond gehouden en gewacht op de eerste reactie. :p En nu jij dat bent vind ik dat helemala geweldig. Wij passen zo goed bij elkaar...wanneer gaan we trouwen?
Unique2701
quote:
Originally posted by New Wave
Ik heb dit keer me mond gehouden en gewacht op de eerste reactie. :p En nu jij dat bent vind ik dat helemala geweldig. Wij passen zo goed bij elkaar...wanneer gaan we trouwen?


ja ja smoesjes, je zag het gewoon niet als eerst :p
geeft niet hoor, hier heb je een
tweede kans

:D
New Wave
quote:
Originally posted by Unique2701
ja ja smoesjes, je zag het gewoon niet als eerst :p
geeft niet hoor, hier heb je een
tweede kans

:D


mwhaha, Sinds ik ziek thuis zit hou ik alle sin d egate. verveel me de pleuris :p

Unique2701
quote:
Originally posted by New Wave
mwhaha, ik hou alles in de gate. Sinds ik ziek thuis zit hou ik alle sin d egate. verveel me de pleuris :p


filmmarathon ;)
New Wave
quote:
Originally posted by Unique2701
filmmarathon ;)


Als je nieuwe hebt :p? na 3 weken zijn ze op. Gaat nog wel langer duren. :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement